Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 13-01-2012 13:23:15 ]
1 minuut 40quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef n0ir het volgende:
Een kwaliteits-TT duurt nou eenmaal 30 seconden!
Ik ram er zo snel mogelijk een TT in omdat ik weet dat er nogal veel kapers op de kust zijnquote:
geen automatische updates gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
Njah, ik moest ff mn ei kwijt en ik zag geen topic en ik had al 5x geF5t
Ga jij het nou maar proberen goed te maken met een goeie OP-chickquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
Njah, ik moest ff mn ei kwijt en ik zag geen topic en ik had al 5x geF5t
Oh ja. Voorkeur?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar proberen goed te maken met een goeie OP-chick
http://jaycinista.tumblr.com/archivequote:
Osborne heb ik in mijn 3-4-1-2 bronzen team met die andere paceverdediger Pearce en de sterke negert Okuonghae ertussen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben op de web app mijn bronzes van vorig jaar (en dat zijn er héél veel) aan het bekijken en ik ben de stats aan het vergelijken met dit jaar. Osborne had vorig jaar 57 pace, nu 81. Wordt ongetwijfeld vervolgd..
Ga in dit topic maar lapo huntenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
WTF, OPlelijke kleuren, misschien een andere foto dan van dat mokkel.
Met GJE denk ik welquote:
haha duidelijk, thx.quote:
Pearce heb ik ook, vorig jaar had hij 71 pace. Dat iemand van 58 naar 81 pace en 1 jaar gaat is best wel opmerkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Osborne heb ik in mijn 3-4-1-2 bronzen team met die andere paceverdediger Pearce en de sterke negert Okuonghae ertussen.
Leo Gago viel mij wat tegen toen hij nog goedkoop was en toen ik hem had, Marcos Assuncao daarentegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
Kannone wat zijn die formatiekaarten duur. Ik weet wel welke pakjes ik ga halen. DIe met consumables.
En Leo Gago voor 2900veruit de goedkoopste op de markt
Probeer Navas nou maar gewoon eens een paar wedstrijden, echt elke stat die enigszins belangrijk is heeft hij beter. Sanchez heeft gewoon een matige voorzet en niet meer dan redelijk schot, alles wat met passing te maken heeft is minder, zelfs de pace.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
@DutchSL: Mijn keuze voor Sanchez is omdat hij sowiezo een felgroene link gaat maken met Messi, Fabregas en Alves. Maar bovenal dat ik niet met een betere rechtsbuiten heb gespeeld, voor mij was hij gelijkwaardig aan Robben. Sommige spelers liggen je waanzinnig, en anderen helemaal niet. Dus het is geen blindstaren op de rating van 86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sanchez 5* skills.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Probeer Navas nou maar gewoon eens een paar wedstrijden, echt elke stat die enigszins belangrijk is heeft hij beter. Sanchez heeft gewoon een matige voorzet en niet meer dan redelijk schot, alles wat met passing te maken heeft is minder, zelfs de pace.
Moet je inderdaad geen Alves er achter zetten, maar IF Iraola.. ook geen straf want Alves heeft irritante work rates waardoor hij overal loopt behalve in de verdediging + Iraola heeft gewoon betere verdedigende stats dan de NIF Alves
Maar nog beter zet je gewoon Messi op de flank, en zet je iemand achter Falcao die ook een beetje kan koppen (Higuain scoort bij mij op CF net zo veel zo uit voorzetten als Soldado, zo niet meer). Ik weet dat je Higuain niks vind, dus dan Benzema ofzo.
Hmz, dan kan je inderdaad beter andere spelerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes is geen skiller.
De 5* weak foot van Pedro is dan nog nuttiger.
Welke skills die een 4* skiller niet kan zijn a) makkelijk te doen en b) ook daadwerkelijk nuttig ? Zo'n advanced rainbow geval heeft toch geen voordeel boven een gewone? Het is alleen maar mooi doen om het mooi doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, dan kan je inderdaad beter andere spelerIk vind het leuker om te skillen dan te passen
McGeady spin, die is veel beter en handiger dan die van Berbatov. Elastico achter het standbeen langs. Sombrero flick.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke skills die een 4* skiller niet kan zijn a) makkelijk te doen en b) ook daadwerkelijk nuttig ?
Fake rabonaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke skills die een 4* skiller niet kan zijn a) makkelijk te doen en b) ook daadwerkelijk nuttig ? Zo'n advanced rainbow geval heeft toch geen voordeel boven een gewone? Het is alleen maar mooi doen om het mooi doen.
Fake rabona en McGeady spinquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke skills die een 4* skiller niet kan zijn a) makkelijk te doen en b) ook daadwerkelijk nuttig ? Zo'n advanced rainbow geval heeft toch geen voordeel boven een gewone? Het is alleen maar mooi doen om het mooi doen.
Heb Navas nog niet geprobeerd, maar stats zeggen helaas niet alles. Reina zou dan beter moeten zijn dan Hart, en Hart heeft daadwerkelijk alles. Ik ga 2 spelers ST maken en een aantal CF. Ga veel verschillende varianten uitproberen, inderdaad met Messi op de flank, messi achter de spits, type Benzema, etc etc.. Even zoeken naar wat mij het beste ligtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Probeer Navas nou maar gewoon eens een paar wedstrijden, echt elke stat die enigszins belangrijk is heeft hij beter. Sanchez heeft gewoon een matige voorzet en niet meer dan redelijk schot, alles wat met passing te maken heeft is minder, zelfs de pace.
Moet je inderdaad geen Alves er achter zetten, maar IF Iraola.. ook geen straf want Alves heeft irritante work rates waardoor hij overal loopt behalve in de verdediging + Iraola heeft gewoon betere verdedigende stats dan de NIF Alves
Maar nog beter zet je gewoon Messi op de flank, en zet je iemand achter Falcao die ook een beetje kan koppen (Higuain scoort bij mij op CF net zo veel zo uit voorzetten als Soldado, zo niet meer). Ik weet dat je Higuain niks vind, dus dan Benzema ofzo.
Deze is veel sneller, al doe ik soms om onduidelijke redenen een Berbaspin met iemand met 5* skills. En Pasquato heeft 3* dus die kan dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef DutchSL het volgende:
Allemaal onzin skills die vaker mislukken dan goed gaan, behalve die spin maar die kan ik ook gewoon met Pasquato en Navas etc doen hoor (pookje naar voren en naar opzij toch?) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |