Geslaagd zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd avondje!![]()
Mannen en navigatie
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we zijn toch uiteindelijk links afgegaan
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!quote:
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geslaagd zekerWel een zere rug en schouders nu
[..]
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwen
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??![]()
*ziet beeld*
En juist, gewoon luisteren
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!
Zo verdwaal ik bijv nooit in Groningen en hoef ik niet 45min tijdens de spits die pokkestad door, op zoek naar Ikea
Nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeAl de hele dag een beetje zere schouders die vast zitten, zo even warmte-gel smeren. En rug zit gewoon op slot. Nouja, bijna weekend
Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.
Enfin, ik zwaai af
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal hatersquote:
daar denken de pinkpop gangers vast anders overquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal haters
Zou kunnen maar ik laat het wel uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de pinkpop gangers vast anders over
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:05 schreef CindieY het volgende:
GoedemorgenIemand die even m'n ogen open wil houden?
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
volgens mij is er vanavond wel EW, maar geen Stenders....
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.
Dat heeft ons Robbie inderdaad geroepenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |