Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.quote:
Volgens mij wilde Sjeen om 4 uur aan het bier zitten. Ik hobbel er wel achteraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af hoe lang de reis duurde en hoe laat jullie in de kroeg zouden zijn. Nou ja, hopelijk tot zaterdag!
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.
Dat dacht ik eigenlijk ook maar Tombolo bleef er maar op doorgaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalen
Ah, en dat reageer je hier nog even af, gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.
Kijk ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalen
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Sjeen om 4 uur aan het bier zitten. Ik hobbel er wel achteraan.![]()
En we reizen er ruim 2 uur over.![]()
Hopelijk zijn jullie er zaterdag bij.
Wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook maar Tombolo bleef er maar op doorgaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoef niet eens naar andere topics voor rellen blijkt wel.
Spesjaal voor mijquote:
Nou idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees overigens nu pas dat reltopic in OUD om Morretje.. Oh my![]()
![]()
Inderdaad zeg! Dat wil ik ook graagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!Ik zou ook graag willen dat jullie allemaal komen jompelen als ik ooit zwanger word
![]()
Ja ik vind ook veel oneerlijk iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Dat wil ik ook graag![]()
En ik vind ook heel veel dingen oneerlijk hoor, maar djeez, om dan zo te reageren
Ik kan het me ook voorstellen. En ik zou het misschien ook wel denken, maar nooit posten.. Maar ja, ik ben ook zelf niet echt een rellert, hoe leuk ik ze ook vindt om te lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel oneerlijk iddHoewel ik me echt wel een beetje kan voorstellen dat zoiets heel erg moeilijk is, moet je wel menselijk blijven vind ik
Ik ben ook niet echt een rellert eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen. En ik zou het misschien ook wel denken, maar nooit posten.. Maar ja, ik ben ook zelf niet echt een rellert, hoe leuk ik ze ook vindt om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |