zo praat ik ook alsk gezopen heb...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef solaire het volgende:
Aoh iech wel e präötsje make mer iech klapper zoe mèt mien kake
* Stereotomy hosselt de billen van Sjeenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
Weer es wat anders dan 'een geile goedemorgen' en 'SNEEUW!!!´quote:
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
jij kent mij nog niet, dat blijkt welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..
Hoeft ook niet, een vrouw is een vrouw. In principe zijn jullie allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij kent mij nog niet, dat blijkt wel
Knallen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:06 schreef numero_uno het volgende:
Zo dat was studiedag 1 in de bieb, even wennen maar gelukkig is er meer blijven hangen dan ik dacht.
Nu de aantekeningen verder uitwerken dan zijn we zo weer een paar uur verder
Teunquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook al allemaal fan van Tuutsje van Teuntje?
Echt een geniale friettent is dat
¤10 als je de tekst plaatstquote:
Ownage!quote:
Toch wel een disputencafe.. C'est la vie ook trouwensquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Is de Twee Heeren zo'n hosselcafé dan? Kom er regelmatig, maar weinig succes gehad. De Fabriek is wel een goede, van al die bezopen wijven móet je gewoon profiteren.
Guinnessquote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik heb mijn portie Guinness wel weer gehad voorlopigNu weer op weg naar het mooie Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |