zo praat ik ook alsk gezopen heb...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef solaire het volgende:
Aoh iech wel e präötsje make mer iech klapper zoe mèt mien kake
* Stereotomy hosselt de billen van Sjeenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
Weer es wat anders dan 'een geile goedemorgen' en 'SNEEUW!!!´quote:
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
jij kent mij nog niet, dat blijkt welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..
Hoeft ook niet, een vrouw is een vrouw. In principe zijn jullie allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij kent mij nog niet, dat blijkt wel
Knallen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:06 schreef numero_uno het volgende:
Zo dat was studiedag 1 in de bieb, even wennen maar gelukkig is er meer blijven hangen dan ik dacht.
Nu de aantekeningen verder uitwerken dan zijn we zo weer een paar uur verder
Teunquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook al allemaal fan van Tuutsje van Teuntje?
Echt een geniale friettent is dat
¤10 als je de tekst plaatstquote:
Ownage!quote:
Toch wel een disputencafe.. C'est la vie ook trouwensquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Is de Twee Heeren zo'n hosselcafé dan? Kom er regelmatig, maar weinig succes gehad. De Fabriek is wel een goede, van al die bezopen wijven móet je gewoon profiteren.
Guinnessquote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik heb mijn portie Guinness wel weer gehad voorlopigNu weer op weg naar het mooie Maastricht.
Naar Heerlen verhuizen...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Deze zomer verhuis ik naar Heerlen om aan de HS Zuyd te gaan studeren. Ben zeker van plan om regelmatig naar Maastricht te gaan stappen.
Heb al zin bij het lezen van de topictitel.
Ken je Heerlen al? Beter ga je in Maastricht wonen hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Deze zomer verhuis ik naar Heerlen om aan de HS Zuyd te gaan studeren. Ben zeker van plan om regelmatig naar Maastricht te gaan stappen.
Heb al zin bij het lezen van de topictitel.
quote:Op maandag 16 januari 2012 04:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Naar Heerlen verhuizen...
Hoop dat je zin hebt in je studie...
Vast wel, maar als je in Maastricht zoekt kan je ook wel kamers vinden die met je stufi + een paar tientjes per maand te betalen zijn...ik zou het er voor overhebben in ieder geval.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Idd!
Nja, Heerlen is qua wonen natuurlijk ook wel stukken goedkoper dan Maastricht.
Of maakt dat voor een kamer niet uit? Heus wel toch?
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toequote:Op maandag 16 januari 2012 16:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je in Maastricht zoekt kan je ook wel kamers vinden die met je stufi + een paar tientjes per maand te betalen zijn...ik zou het er voor overhebben in ieder geval.
Liepen trouwens ongelofelijk veel tokkies in winkelcentrum Brusselsepoort zegWerd er een beetje moe van.
Ik wil net zeggen inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toe![]()
Brusselsepoort is toch sowieso best pauper?
Ik kom daar echt nooit
quote:
Brusselsepoort=bazenwijk. Lopen idd wel wat paupers rond maar gelukkig ook genoeg jonge gezinnetjes en studenten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toe![]()
Brusselsepoort is toch sowieso best pauper?
Ik kom daar echt nooit
Da mende nie?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Brusselsepoort, daar ben ik het hele jaar niet geweest
Tokkies kijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik woonde 20m van Vrijthof, wat moet ik dan bij Brusselsepoort
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik woon hier morgen precies een jaar
Que?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna alweer carnaval-ellende ook
el-len-de, je kan toch wel lezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Que?![]()
Vrijdag had ik een feestje van een maat van me in Brabant, en toen ik binnenkwam hoorde ik wat vrienden van mij onderling ruzie maken wie allemaal in Maastricht op stap ging (en vervolgens bij mij pitten op de kamer pitten)
smaken verschillenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
el-len-de, je kan toch wel lezen?ik vind t helemaal niks
en nu ben ik met carnaval nog jarig ook
Ik kon het wel lezen, maar het was moeilijk om mijn ogen te geloven. Maar ik snap wel dat mensen carnaval niet appreciëren, maar goed, je moet ook niet nuchter gaan hossen. Als ik bezopen ben vind ik het allemaal prachtig.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
el-len-de, je kan toch wel lezen?ik vind t helemaal niks
en nu ben ik met carnaval nog jarig ook
tja ik ben in friesland geboren, daarna in Utrecht gewoond dus ben niet bekend met carnaval, vorig jaar 1 dagje gevierd, best geinig maar 4 dagen, neh niks voor mijquote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kon het wel lezen, maar het was moeilijk om mijn ogen te geloven. Maar ik snap wel dat mensen carnaval niet appreciëren, maar goed, je moet ook niet nuchter gaan hossen. Als ik bezopen ben vind ik het allemaal prachtig.
wat is voorlopig? de scriptie moet eerst af en dan nog woonruimte zoeken etc maand opzegtermijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind carnaval ook echt ruk, wanneer is die elan dit jaar?
MM blijf jij hier nog voorlopig? Ik was onder de indruk dat je snel weer weg wil toch?
nee weet niet waar nogquote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ga je terug naar Utrecht eigenlijk?
Oh carnaval is lekker vroeg.
Persoonlijk sta ik liever aan de andere kant van de barquote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef numero_uno het volgende:
Zo heb je een laf topic zo heb je een 50 reacties meer
Begin nu te twijfelen aan mn sollicitatie, heb eigenlijk toch meer zin om in een 'kroeg' te werken ipv t geplande restaurant..
achter de bar vind ik ook wel erg relaxt hoor... over twee weken draai ik carnagala in valkenburg.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Persoonlijk sta ik liever aan de andere kant van de bar
Jij hebt je Funda nog niet hè... welke vakken/projecten moet je nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef numero_uno het volgende:
Carnaval
24e en 25e laatste tentamens ooit als ik het goed doe...
Dan nog de rest van mn achterstallige vakken, maar dat zijn projecten
Tentamensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt je Funda nog niet hè... welke vakken/projecten moet je nog?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Thee inschenken I
Beddengoed opmaken IV
BE, is dat bolletjesBE? En Ethiek, is dat nog altijd Leenders (of haal ik nu vanalles door elkaar)?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tentamens
- BE jaar 2
- Ethiek
- Management & Organisatie
Projecten:
- Recht
- Ethiek
- Psychologie
- 2 bedrijfspresentaties
- M&O verslag
- Dienstenmarketing
- Engels.
en dan nog scriptie..
Ik heb gemikt op juni
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel attracties heeft Maastricht niet maar ik zou de bloedkerk (rode kerk aan t Vrijthof) beklimmen, Bonnefanten museum is altijd wel luek en Dominicanen kerk is mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef hamburgerjongen het volgende:
Yo Maastrichtenaren,
Ik ga morgen naar Maastricht. Wat moet je gezien of gedaan hebben in Maastricht?
Gewoon rondstruinen en een wandeling langs de stadsmuurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef hamburgerjongen het volgende:
Yo Maastrichtenaren,
Ik ga morgen naar Maastricht. Wat moet je gezien of gedaan hebben in Maastricht?
ik nog 1 week en ik voel je pijn...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Pfff, dat leren begint mijn nu aardig de keel uit te hangen, gelukkig hoef ik nog maar 2,5 weken
wat hij zegtquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef DaDude1987 het volgende:
Morgen nog steeds 21.00 dn ingel?
quote:
that's the questionquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef DaDude1987 het volgende:
Morgen nog steeds 21.00 dn ingel?
Zekers!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Was weer fijn dit weekend in deze prachtige stad.Heb echt niet het gevoel dat ik er een jaar heb gewoond, meer dat ik er een week op vakantie ben geweest... wel een goed teken denk ik.
binnenbrand middel op een van de ruwes...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zekers!
Wat is trouwens aan de hand, hoor al een half uur lang bijna onafgebroken sirenes
Is meer pislucht bij jou in de straat heb ik soms het ideequote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ruik de laatste weken steeds hier een verbrande rubber (autobanden) lucht, echt heel erg goor, wat is dat of waar komt t vandaan
dat valt wel mee, tis paar keer gebeurd dat er in de portiek gezeken isquote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer pislucht bij jou in de straat heb ik soms het idee![]()
![]()
deze keer hoorde ik m ook! en de katten ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
No shit, weer zo een harde knal, de ramen trilden hier!
Nice, wat ga je studeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:32 schreef tdrone het volgende:
vanaf volgende week half jaar studeren in Maastricht
Ah the good life. Welcome!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:32 schreef tdrone het volgende:
vanaf volgende week half jaar studeren in Maastricht
ah okquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:49 schreef Ladylike het volgende:
Rubberlucht rond de binnenstad komt wrs van Radium, die ligt aan de fort willem weg, tegenover Rene Pans
Die lucht ruik ik zelfs aan de Romanusweg nog
Vaak lopen rennen ze door de straten die helemaal niet aan mekaar grenzenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat is Flikken Maastricht toch een heerlijke serie, steeds maar proberen te kijken waar het is.
Etalagequote:
Inclusief rood licht?quote:
3quote:
wees gerust ik ook weerquote:
Gelukkig was ik toen al tussen Roermond en Eindhoven..quote:
Is het nog een beetje te doen in de stad doordeweeks? Vroeger had je ESN nog wat het altijd wel interessant maakte, maar naar wat ik begrijp is dat ook al niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
wees gerust ik ook weer
voor iedereen die vanavond de stad in gaat: 0648353968 bellen om met mij te zuipen!
Ik vermaak me nog primaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Is het nog een beetje te doen in de stad doordeweeks? Vroeger had je ESN nog wat het altijd wel interessant maakte, maar naar wat ik begrijp is dat ook al niet meer
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog prima
Kennen we m trouwens al voor de Vastelaovend?
Neetquote:Op zondag 19 februari 2012 10:43 schreef DeeCruise het volgende:
Leef vasteloavend vierend volk vaan Mestreech, es wat goat geer allemoal verkleid dit joar?
Enne? Bitsje lafjes verkleid of neet?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neetalthans, wat paarse accenten op een zwarte outfit. Dochter is cowgirl dit jaar
Lafjesquote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Enne? Bitsje lafjes verkleid of neet?
Musketieren-vrouwquote:Op zondag 19 februari 2012 10:43 schreef DeeCruise het volgende:
Leef vasteloavend vierend volk vaan Mestreech, es wat goat geer allemoal verkleid dit joar?
Haha, is auch get lestigerquote:Op zondag 19 februari 2012 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Musketieren-vrouw
wederhelft als musketier en kind als indiaan
Over een uurtje een plekje zoeken in de optoch
(geen zin om dialect te typen)
Nicequote:Op zondag 19 februari 2012 11:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Haha, is auch get lestiger
Ga zelf als venetiaans gesmakerd bal type, geen idee hoe ik het anders zou moeten noemen
Nope, de optocht skip ik eigenlijk altijd, niet mijn ding. De belgische optochten vind ik net wat leuker, plus dat ik de zondagmiddag nodig heb om me klaar te maken, eten te regelen etc etc.. Las ook dat ze de kinderoptocht morgen gecancelled hebben?quote:
Dinsdag idd naar Smeermaasquote:Op zondag 19 februari 2012 11:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, de optocht skip ik eigenlijk altijd, niet mijn ding. De belgische optochten vind ik net wat leuker, plus dat ik de zondagmiddag nodig heb om me klaar te maken, eten te regelen etc etc.. Las ook dat ze de kinderoptocht morgen gecancelled hebben?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef Ladylike het volgende:
Optocht vanmiddag was echt ruk, wat een schijt groepen zeg
Zelfs harmonieën die zich de moeite niet namen om in pas te lopen
Mogen Wolder.
Wat maakt dat uit, was er niet ongezelliger door, denk ook dat andere spots aan populariteit winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef DeeCruise het volgende:
Heb het ook gehad, maar moet zeggen dat ik vannochtend nog verassend goed wakker werd. Vanavond meteen het nest in, slaap bijwerken.
Ik vond het overigens maar leeg in de stad afgelopen dagen, als je op de vrijthof bij de Mac stond kun je tot aan dn Ingel kijken, iets wat normaliter onmogelijk is...
Was die dicht dan? Ik kom echt nooit bij een Mac in de stadquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Is de Mac op 't Vrijthof weer open ja![]()
?
Inclusief bewaking tijdens carnaval, echt sneu die uitsmijters...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Is de Mac op 't Vrijthof weer open ja![]()
?
God, heb ik daar nog foto's van? Vorig jaar at ik er boven met 2 vrienden: superveel teringzooi op de grond. Trays, wrappers, doosjes, bekers drinken, ijsblokjes, frietjes, halve hamburgers, leek wel een vuilnisbeltquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Inclusief bewaking tijdens carnaval, echt sneu die uitsmijters...
hoiquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
God, heb ik daar nog foto's van? Vorig jaar at ik er boven met 2 vrienden: superveel teringzooi op de grond. Trays, wrappers, doosjes, bekers drinken, ijsblokjes, frietjes, halve hamburgers, leek wel een vuilnisbelt
Wel een leuk goudvisje kwam er bij ons aan de tafel zitten omdat er nergens anders meer ruimte was
*zucht Maastricht-herinneringen ophalend![]()
Wut, jij kwam toch later?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoi![]()
en we waren met meer hoor
Nee, heb hier een foto in m'n kamer hangen van L. + vriendin, wij en die twee jongens in de voormiddag op de Markt bij de optocht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
L., ik+jij waren hele dag en later kwam die donkere jongen en die zorro
ja die jongens kwamen ietsje later op de marktquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, heb hier een foto in m'n kamer hangen van L. + vriendin, wij en die twee jongens in de voormiddag op de Markt bij de optocht.
Later kwam vriendin 2 van L. plus haar broer er nog bij.
unaniem besloten...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was die dicht dan? Ik kom echt nooit bij een Mac in de stad
Wanneer ben je weer in Mestreech trouwens? We hebben gisteren nl unaniem besloten weer een terrasmeet te doen, met jou erbij
Ja, nou, nee... Jij en ik en besluiten te zuipen, we blijven wel hotello's natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 03:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
unaniem besloten...
is niet zo moeilijk met jou en mij.. besluiten om te gaan zuipen.
zo dat was dag 6 arbeidnu eindelijk eens een fatsoenlijke nachtrust...
Het centrum is een bezienswaardigheid op zich. Zoek een leuk restaurant en absorbeer de Limburgse cultuur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik ga binnekort een weekendje naar maastricht. Heeft iemand tips met wat ik echt moet zien/doen?
Rondje stadsmuur zeker doen, verder frietje zuurvlees en sjoes bestellenquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik ga binnekort een weekendje naar maastricht. Heeft iemand tips met wat ik echt moet zien/doen?
Frietje Reitzquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Rondje stadsmuur zeker doen, verder frietje zuurvlees en sjoes bestellen
Sjoes is geen Saaajs hequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Tuutsje van Teuntje in Wyck.
Sjoes????
Saaaaajs
Proficiat! Dat mag gevierd wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef numero_uno het volgende:
Nooit meer tentamensalles gehaald in de herkansing!
en da gaan we ook doen ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Proficiat! Dat mag gevierd worden
[ afbeelding ]
Congrats!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef numero_uno het volgende:
Nooit meer tentamensalles gehaald in de herkansing!
kak nooit meer dronken fokkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
Altijd lekker, met iemand in befnsden!
like a million dollars...quote:
Programma:quote:538 voor Warchild van start
Met het geluid van een rinkelende schoolbel is vrijdagochtend in Maastricht de 538-actieweek voor Warchild begonnen. Marco Borsato en burgemeester Onno Hoes gaven in de radioshow van Edwin Evers het officiële startsein.
Met de actie wordt geld opgehaald zodat kinderen in oorlogsgebieden naar school kunnen gaan. De 538-karavaan doet tot 16 maart steeds een andere stad aan. Na Maastricht zijn Nijmegen, Den Bosch, Hilversum, Alphen aan den Rijn, Meppel, Leeuwarden en Groningen aan de beurt.
De Spil in de Spilstraat is van de familie, en het Juwelenhuisje in de Stokstraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef sl44 het volgende:
Me moeder verteld altijd over de kledingwinkel van de familie moscovitch, nu weet ik dat de zonen en kleinkinderen advocaat zijn geworden, maar is er nog iets overgebleven van dat zaakje? is het overgenomen ofzo?
Ik hoorde dat er nu een de cafe zit, dat zou wel zonde zijn.
Ah kak, Shary-An, die vind ik stiekem heel leukquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:26 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Iemand al op het vrijthof gaan kijken?
[..]
Programma:
Vrijdag 9 maart: Vrijthof, Maastricht
Marco Borsato (kick-off)
Shary-An
Rochelle
Sunnery James & Ryan Marciano
ja zag ik ook, shary-an idem dus die was in je pauze al geweestquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Marco was vanochtend al vrij vroeg volgens mij.
Tenminste, ik zag echt al halverwege de ochtend of zo foto's op FB verschijnen
10 dagen tussen 2 posts...quote:
Mijn oma en mijn moeder hebben er gewerkt, in het magazijn, ze hebben meegemaakt hoe de oude moskovitch niet meer terug keerde na de oorlog.(helaas in de handen van de duitsers gevallen).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Spil in de Spilstraat is van de familie, en het Juwelenhuisje in de Stokstraat.
Hoezo wil je dat weten?
Ik zal eens vragen of het dezelfde zaak is, anders kan ik wel achterhalen op welk nummer de zaak zat voor jequote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef sl44 het volgende:
[..]
Mijn oma en mijn moeder hebben er gewerkt, in het magazijn, ze hebben meegemaakt hoe de oude moskovitch niet meer terug keerde na de oorlog.(helaas in de handen van de duitsers gevallen).
Mijn moeder is al oud en begint nu heel snel af te takelen en wilde voor haar dood nog eens terug naar het zaakje van moskovitch in de spilstraat, dus ik dacht vraag eens, niet dat er nu een hip cafe zit of een hippe kledingwinkel ofzo, dat zou een teleurstelling zijn.
Was je ijsje nog lekker?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Kwam ik zaterdag zomaar Sjeen tegen in het wild
Ow damn... hebben ze limoncello ijsquote:
Haha ja de hele patat-friet dinges ga ik me niet aan wagen. Hoorde dat een snackbar bij jullie een frituur heet of zo (wat bij ons de pan is) en niet een snackbar. En die pan scheen dan frietenketel te heten oidquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Ach valt wel mee als je je een beetje open stelt. Heb wel eens een hele preek aangehoord van studenten die zich niet geaccepteerd voelden en gediscrimineerd werden, maar als ik dan hoor hoe zij denken over de Limburgers vind ik het niet gek. Bovendien drinken ze nog Heineken ook...dan vraag je er toch om...
Niet zeiken dat het patat is, het is hier friet. Geen berehap maar een spoetnik, geen taart maar vlaai, satesaus ipv pindasaus
Maar alvast welkom!Je komt precies op tijd voor het terrasweer
Je bent goed geinformeerdquote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef meneernogeenkeer het volgende:
[..]
Haha ja de hele patat-friet dinges ga ik me niet aan wagen. Hoorde dat een snackbar bij jullie een frituur heet of zo (wat bij ons de pan is) en niet een snackbar. En die pan scheen dan frietenketel te heten oid
Achja..
Gewoon hier blijven danquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik begin me eigenlijk steeds meer thuis te voelen
Okeequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde MM quoten whaha
![]()
Maar wel leuk dat Maastricht jou ook zo goed bevalt hoor
Oh die zaak van dat foute Carnavalsnummerquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef tdrone het volgende:
vrijdag eens naar Tuutje van Teunsje geweest
lekkere friet, langs de maas opeten
Ha, Tuutje is geweldig he!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef tdrone het volgende:
vrijdag eens naar Tuutje van Teunsje geweest
lekkere friet, langs de maas opeten
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ha, Tuutje is geweldig he!
En dan als toetje een ijsje halen bij Luna Rosso
vandaag moeten werken op de st pieter... jou niet gezien..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
Vanmiddag uitermate relaxt in de zon gezeten op Sint Pieter, ik hou van Maastricht
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
wat mis ik mijn tijd in Maastricht
Ik zit bij dental clinics aant emmaplein en die is voor mij prima...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:52 schreef meneernogeenkeer het volgende:
Misschien een hele stomme (maar voor mij praktische) vraag.. hebben jullie misschien aanraadbare tandartspraktijk(en) in omg. Maastricht
Sint pieterquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
Vanmiddag uitermate relaxt in de zon gezeten op Sint Pieter, ik hou van Maastricht
Dan moet je bij mij in de buurt wonen want ik zit er een minuut vanafquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Sinds januari een kamer 30 sec lopen van de UB. Bevalt prima!
Tafelstraat zit ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij in de buurt wonen want ik zit er een minuut vanaf
gaaf filmpjequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:15 schreef jeoff het volgende:
Erg mooie nieuwe promotie video van Maastricht. Ik moest even twee keer luisteren want ik dacht dat ze Morgan Freeman hadden ingehuurd voor de narration, maar dat bleek uiteindelijk toch duidelijk van niet.
Mooi man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:15 schreef jeoff het volgende:
Erg mooie nieuwe promotie video van Maastricht. Ik moest even twee keer luisteren want ik dacht dat ze Morgan Freeman hadden ingehuurd voor de narration, maar dat bleek uiteindelijk toch duidelijk van niet.
Klopt, gelukkig kiezen de meeste toeristen ervoor om te shoppenquote:En met lekker weer kun je er heerlijk rustig buiten zitten/liggen in het gras of op het terras met uitzicht op de maas en de St Pietersberg.
Maak daar Heerlen van en het klopt ook nogquote:
Inderdaad, geen probleem met belgie. In Heerlen en omgeving wil je echter niet komen. Daar wil je zelfs nog niet doogevonden worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maak daar Heerlen van en het klopt ook nog
QFTquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen probleem met belgie. In Heerlen en omgeving wil je echter niet komen. Daar wil je zelfs nog niet doogevonden worden.
Lijkt mij ook, niet te doen zeg! Zeker als je ook een ondershirt draagt...quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:36 schreef numero_uno het volgende:
heb gister mijn ondershirt werkelijk kunnen uitwringen...
was niet te doen om te werken..
Is meer Teppan-yaki dan picknick denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:22 schreef oh-oh het volgende:
In het park was wel een geslaagde picknick, ik ben niet gegaan vanwege de hitte
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Trek dat blik met 18-jarige spiegologiestudentes maar weer open mensen![]()
![]()
Word bijna te oud voor dit soort opmerkingen![]()
Nog iets ouder dan jijquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
komt van www.inkom.nlquote:Opening & Dinner 16:00-19:30
The Work Group INKOM, together with the Mayor of Maastricht and the future executive board of Maastricht University, will officially open INKOM 2012 at the Markt in the city centre. Musical performances by The Embers, local hero Beppie Kraft and national success Ali B will get you in an enthusiastic mood for the upcoming four days. You don’t want to miss this; it’s a great start of INKOM 2012!
Oi...quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog iets ouder dan jij
Maar jonger dan Sjeen.
Oiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oi...
Nog iemand Preuvenementplannen? En ik hoorde dat Roxy's failliet is, bummer...
Ja, het is ook om te preuve, niet om je honger te stillenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oi
Preuvemint, 20 EUR aan lappies erdoorheen gejaagd en daarna nog een dubbele King Deal gehaald met Memo vorig jaar
Roxy's? Hoorde wel net op werk dat die tettenbar dicht is... Gelukkig ben ik er wel geweest in de korte tijd dat ie open was. Dat ze echt dachten dat dat ging werken hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oi...
Nog iemand Preuvenementplannen? En ik hoorde dat Roxy's failliet is, bummer...
tettenbar?, vertel me meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Roxy's? Hoorde wel net op werk dat die tettenbar dicht is... Gelukkig ben ik er wel geweest in de korte tijd dat ie open was. Dat ze echt dachten dat dat ging werken hier
Maar er gaan nog mensen Preuve deze week? Ik zal er sowieso te vinden zijn. Te herkennen aan het glas bier in m'n rechterhand.
hatste ouch wel get ieder moage vertellequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Meh jong, wiste dat neet? Noe biste te laat
Kesselskade nr. 58 (oet munne kop)
Is neet ut iertste wat in much opkeump es iech mèt m'n medefokkers in gesprek bin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hatste ouch wel get ieder moage vertelle
Hahaha, es ver mekaar nog spreke euver 10 jaor ofzoe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:47 schreef Waaghals het volgende:
hubste geliek in mer volgende kier ff roope he
Lol, nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hoe vaak ben je er geweest, was je elke avond de enige klant??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |