zo praat ik ook alsk gezopen heb...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef solaire het volgende:
Aoh iech wel e präötsje make mer iech klapper zoe mèt mien kake
* Stereotomy hosselt de billen van Sjeenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
Weer es wat anders dan 'een geile goedemorgen' en 'SNEEUW!!!´quote:
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... ik ben echt te oud voor termen als hosselen
jij kent mij nog niet, dat blijkt welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij bent er om gehosseld te worden..
Hoeft ook niet, een vrouw is een vrouw. In principe zijn jullie allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij kent mij nog niet, dat blijkt wel
Knallen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:06 schreef numero_uno het volgende:
Zo dat was studiedag 1 in de bieb, even wennen maar gelukkig is er meer blijven hangen dan ik dacht.
Nu de aantekeningen verder uitwerken dan zijn we zo weer een paar uur verder
Teunquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook al allemaal fan van Tuutsje van Teuntje?
Echt een geniale friettent is dat
¤10 als je de tekst plaatstquote:
Ownage!quote:
Toch wel een disputencafe.. C'est la vie ook trouwensquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Is de Twee Heeren zo'n hosselcafé dan? Kom er regelmatig, maar weinig succes gehad. De Fabriek is wel een goede, van al die bezopen wijven móet je gewoon profiteren.
Guinnessquote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik heb mijn portie Guinness wel weer gehad voorlopigNu weer op weg naar het mooie Maastricht.
Naar Heerlen verhuizen...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Deze zomer verhuis ik naar Heerlen om aan de HS Zuyd te gaan studeren. Ben zeker van plan om regelmatig naar Maastricht te gaan stappen.
Heb al zin bij het lezen van de topictitel.
Ken je Heerlen al? Beter ga je in Maastricht wonen hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Deze zomer verhuis ik naar Heerlen om aan de HS Zuyd te gaan studeren. Ben zeker van plan om regelmatig naar Maastricht te gaan stappen.
Heb al zin bij het lezen van de topictitel.
quote:Op maandag 16 januari 2012 04:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Naar Heerlen verhuizen...
Hoop dat je zin hebt in je studie...
Vast wel, maar als je in Maastricht zoekt kan je ook wel kamers vinden die met je stufi + een paar tientjes per maand te betalen zijn...ik zou het er voor overhebben in ieder geval.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Idd!
Nja, Heerlen is qua wonen natuurlijk ook wel stukken goedkoper dan Maastricht.
Of maakt dat voor een kamer niet uit? Heus wel toch?
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toequote:Op maandag 16 januari 2012 16:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je in Maastricht zoekt kan je ook wel kamers vinden die met je stufi + een paar tientjes per maand te betalen zijn...ik zou het er voor overhebben in ieder geval.
Liepen trouwens ongelofelijk veel tokkies in winkelcentrum Brusselsepoort zegWerd er een beetje moe van.
Ik wil net zeggen inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toe![]()
Brusselsepoort is toch sowieso best pauper?
Ik kom daar echt nooit
quote:
Brusselsepoort=bazenwijk. Lopen idd wel wat paupers rond maar gelukkig ook genoeg jonge gezinnetjes en studenten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je in Heerlen een kamer neemt krijg je mss wel geld toe![]()
Brusselsepoort is toch sowieso best pauper?
Ik kom daar echt nooit
Da mende nie?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Brusselsepoort, daar ben ik het hele jaar niet geweest
Tokkies kijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik woonde 20m van Vrijthof, wat moet ik dan bij Brusselsepoort
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik woon hier morgen precies een jaar
Que?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna alweer carnaval-ellende ook
el-len-de, je kan toch wel lezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Que?![]()
Vrijdag had ik een feestje van een maat van me in Brabant, en toen ik binnenkwam hoorde ik wat vrienden van mij onderling ruzie maken wie allemaal in Maastricht op stap ging (en vervolgens bij mij pitten op de kamer pitten)
smaken verschillenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
el-len-de, je kan toch wel lezen?ik vind t helemaal niks
en nu ben ik met carnaval nog jarig ook
Ik kon het wel lezen, maar het was moeilijk om mijn ogen te geloven. Maar ik snap wel dat mensen carnaval niet appreciëren, maar goed, je moet ook niet nuchter gaan hossen. Als ik bezopen ben vind ik het allemaal prachtig.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
el-len-de, je kan toch wel lezen?ik vind t helemaal niks
en nu ben ik met carnaval nog jarig ook
tja ik ben in friesland geboren, daarna in Utrecht gewoond dus ben niet bekend met carnaval, vorig jaar 1 dagje gevierd, best geinig maar 4 dagen, neh niks voor mijquote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kon het wel lezen, maar het was moeilijk om mijn ogen te geloven. Maar ik snap wel dat mensen carnaval niet appreciëren, maar goed, je moet ook niet nuchter gaan hossen. Als ik bezopen ben vind ik het allemaal prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |