Volgens mij denkt niemand datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef MaJo het volgende:
Jongens geboortes gaan echt niet zo snel hoor![]()
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al isquote:
En dat is overduidelijk niet serieusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al is
We houden gewoon niet van laatkomersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al is
Dat is wel snelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij waren er trouwens alledrie binnen een uur of 6-8. Hopelijk is bevallingssnelheid erfelijk
Oh ok ik dacht dus van welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is overduidelijk niet serieus
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We houden gewoon niet van laatkomers
En vroeger hielp het ook om bij een poppenkast om iemand te schreeuwen
aaahhwwwwwquote:
Deze aardappel: http://www.nu.nl/politiek(...)en-turks-varken.htmlquote:En wie is deze meneer?
Ah meisiequote:
Nou, die zijn begonnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meisieMaar je hebt internet dus dat scheelt
Hoe lang duurt het voordat de weeën beginnen?
Oeh dus het is nu écht begonnen, zet hem opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nou, die zijn begonnen.Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
Dus niet meer te rekken tot de 14e?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nou, die zijn begonnen.Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
Ze zei dat het vandaag wel ging worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus niet meer te rekken tot de 14e?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het geboortekaartje gevonden
[ afbeelding ]
Go Soempie!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze zei dat het vandaag wel ging worden.Maar je weet het nooit natuurlijk.
Dan zou ik oppassen met die vingerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wat als het toch een meisje wordt?
Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd haddenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze zei dat het vandaag wel ging worden
Is het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we haar ombouwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd hadden
Tijd voor een spelletje Wormsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan moeten we haar ombouwen.
@ MaJo, we kennen elkaar via Fok.
En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier.
Wat grappig, dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan moeten we haar ombouwen.
@ MaJo, we kennen elkaar via Fok.
En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier.
De grootste kans op winnen is niet deelnemen, dat is al eens onderzochtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?
Ze had natuurlijk al zo'n 3 cm ontsluiting...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend zo'n live verslag
En voor de F5ers: inderdaad, denk dat het pas vanavond wordt geboren hoorZo'n eerste bevalling duurt gauw een uur of 10. Maar ik hoop dat het sneller gaat natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Wiebelkont het volgende:
En ik begrijp nu hoe ik aan die 3 cm kom. Heb al eerder zulk soort samentrekkingen gehad, alleen dan minder lang achter elkaar en minder pijnlijk. Wist ik veel.
Volgens mij is bij weeen alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of latenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel weer hier.
Zeg, is het normaal dat ik bij elke wee mijn bek moet houden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |