Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 12-01-2012 22:48:14 ]
Postcount moet omhoog toch, tong80 inhalenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef el-blanchito het volgende:
Maar eerlijk: GJE post wel gek veel hier.
Start saving my friendquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef psychedelicate het volgende:
TOTY Alonso:
Acceleration 61→64-64
Agility 61→65-77
Balance 65→69-82
Jumping 59→60-71
Reactions 83→87-98
Sprint Speed 61→64-64
Strength 77→79-93
Aggression 74→77-87
Positioning 83→83-83
Tact Aware 86→90-99
Vision 91→91-99
Ball Control 86→92-99
Crossing 79→81-86
Curve 81→88-93
Dribbling 65→69-82
Finishing 63→68-72
FK Acc 83→90-95
Heading Acc 73→75-88
Long Pass 91→94-99
Long Shot 82→89-94
Marking 77→81-91
Penalties 78→85-89
Short Pass 88→91-96
Shot Power 86→94-98
Slide Tackle 68→68-68
Standing Tackle 82→86-97
Volleys 77→84 -88
Well fuck, die wil ik wel graag als CDM. Gast is ideaal om vanuit achteren te spelen, met z'n strength, ball control, long pass, long shot en shot power.
Je spelde sukkel verkeerdquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
al1 ma megolen hier op dese site stome sukkel mogole
Een duidelijke keuze maken voor een competitie misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:47 schreef maniack28 het volgende:
Zo, ik ben er eindelijk uit dat ik 4-2-2-2 ga spelen omdat dat het fijnste is. Nu nog een team bouwen.
Mijn beste spelers: Thiago Silva, Ferdinand, Samuel, Young, Hernandez, Nani, Forlan, Evra, Stekelenburg, Vermaelen, Richards.... maar ja, 50% chemistry met deze heren natuurlijk.. waar te beginnen?
Dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een duidelijke keuze maken voor een competitie misschien?
Good point.... denk dat het toch de Premier League wordt. Dan kan ik meneer Silva wel voor wat coins slijtenquote:
En dan Hart op goal. Scheelt 50% tegengoalsquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Good point.... denk dat het toch de Premier League wordt. Dan kan ik meneer Silva wel voor wat coins slijten
Ik zie net dat Thiago Silva 300k oplevertquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan Hart op goal. Scheelt 50% tegengoals
Ligt eraan hoeveel coins je hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:47 schreef maniack28 het volgende:
Zo, ik ben er eindelijk uit dat ik 4-2-2-2 ga spelen omdat dat het fijnste is. Nu nog een team bouwen.
Mijn beste spelers: Thiago Silva, Ferdinand, Samuel, Young, Hernandez, Nani, Forlan, Evra, Stekelenburg, Vermaelen, Richards.... maar ja, 50% chemistry met deze heren natuurlijk.. waar te beginnen?
Nog 10.000, maar daar kan ik nog aan sleutelen door verkoop van spelers..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel coins je hebt.
Ik zou voor de Engelse competitie gaan.
Die zwarte? dan heb je geluk gehad met je pakjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie net dat Thiago Silva 300k oplevertIk heb die zwarte (wat dat ook mag zijn).
// en ja, ik heb +/- 25 euro gespendeerd aan kaartjes kopen, maar anders kom je nooit ergens (tijdgebrek enzo)
Ja, met 89 average skillquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zwarte? dan heb je geluk gehad met je pakjes
OMggggggggg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, met 89 average skilldus ik denk 500k? of minder?
Als je de IF Thiago Silva hebt dan kan je hem inderdaad beter verkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nog 10.000, maar daar kan ik nog aan sleutelen door verkoop van spelers..
op www.ultimatedb.nl kun je de bedragen van spelers vindenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, met 89 average skilldus ik denk 500k? of minder?
Jawhat? Kan het ook niet helpen. Net ook pas ontdekt dat ik gewoon online spelers kan verkopenquote:
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op www.ultimatedb.nl kun je de bedragen van spelers vindeneven naar je console gaan, en dan de naam intikken. Een kind kan de was doen
U bent een rijk fifa man in elk geval.
Omdat ik een held ben in NHL en EA me daarvoor beloont?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom hebben de n00bs altijd geluk?
Let er wel op dat je de SIF (Second In Form) hebt die al gauw 200k meer waard is dan de IF. Gewoon zo snel mogelijk verkopen voor 650k* of zo (check de markt voor wat andere mensen voor 'm vragen), de volgende wave van een shitload pakjes kopen komt eraan en dus komen er ook meer SIF Silva's op de markt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dank
Geld gaat er zo weer af, ik wil Rooney
Thanks.. ik pleur hem erop voor 650k... we'll seequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Let er wel op dat je de SIF (Second In Form) hebt die al gauw 200k meer waard is dan de IF. Gewoon zo snel mogelijk verkopen voor 650k* of zo (check de markt voor wat andere mensen voor 'm vragen), de volgende wave van een shitload pakjes kopen komt eraan en dus komen er ook meer SIF Silva's op de markt.
* Xbox prijs
Kijk eerst naar de markt. De laagste BIN (Buy It Now) die ik zie is 680k. Gooi 'm anders voor 700k starting bid op de markt en kijk of er iemand biedt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thanks.. ik pleur hem erop voor 650k... we'll see
Op de site stond ie voor 650k... maar who caresquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Kijk eerst naar de markt.
Vliegen er toch een paar per dag doorheen dus komt wel goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef StijnDa het volgende:
Ohjee die TTMoet maar snel vol dan deze.
Zet hem er anders voor 550k start price op en dan 3 uur. Ze zullen wel gaan bieden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op de site stond ie voor 650k... ik heb er een of twee gezien waar al 500k voor geboden was...
Zoals ik al zei, laagste BIN is 680k. Gewoon voor 690/700k (starting bid) op de markt gooien en dan gaan slapen of zo. Welke formatie is 'ie trouwens?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet hem er anders voor 550k start price op en dan 3 uur. Ze zullen wel gaan bieden.
Ik heb hem er al voor 650k opgezet met als deadline een uur... als ie dan niet verkocht is zal ik dat doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet hem er anders voor 550k start price op en dan 3 uur. Ze zullen wel gaan bieden.
4-5-1quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, laagste BIN is 680k. Gewoon voor 690/700k (starting bid) op de markt gooien en dan gaan slapen of zo. Welke formatie is 'ie trouwens?
Oké, dat had ik niet gezien. Mijn excuses. Wat hij nu heeft gedaan kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, laagste BIN is 680k. Gewoon voor 690/700k (starting bid) op de markt gooien en dan gaan slapen of zo. Welke formatie is 'ie trouwens?
BIN of SB?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb hem er al voor 650k opgezet met als deadline een uur... als ie dan niet verkocht is zal ik dat doen
Sorry for being a noob
Voor je alle facetten van FUT door hebt ben je wel een paar maandjes verder. Ik snap ook nog niet allesquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb hem er al voor 650k opgezet met als deadline een uur... als ie dan niet verkocht is zal ik dat doen
Sorry for being a noob
Ik zie net beide -> kneus... sorry jongensquote:
Na 8 minuten nog steeds niet verkocht, dan zal de prijs wel redelijk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie net beide -> kneus... sorry jongens
650 sb, 651 bin
ik heb je net een trade offer gestuurd met een gouden contract. Als je die accepteert, dan geef ik je de kaart zometeen weer terug en dan kan je 'm weer voor meer erop gooien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie net beide -> kneus... sorry jongens
650 sb, 651 bin
Een wat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
ik heb je net een trade offer gestuurd met een gouden contract. Als je die accepteert, dan geef ik je de kaart zometeen weer terug en dan kan je 'm weer voor meer erop gooien.
Dat is een onbegonnen zaakquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Postcount moet omhoog toch, tong80 inhalen
Trade offer. Klik/ga naar je Silva en accepteer dat bod (een gouden contract). Dan krijg jij dat contract, ik de Silva. Pleur ik 'm zometeen op de markt, dan geef jij mij het contract terug en krijg jij je Silva terug.quote:
Leuk als een engels jochie hem ook een trade offer gedaan heeft.. Van een gouden contract.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Trade offer. Klik/ga naar je Silva en accepteer dat bod (een gouden contract). Dan krijg jij dat contract, ik de Silva. Pleur ik 'm zometeen op de markt voor een bod, geef jij mij het contract terug en krijg jij je Silva terug.
Ha, true.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk als een engels jochie hem een trade offer gedaan heeft.. Van een gouden contract.
Jaaaaaa, dat zeg je nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Trade offer. Klik/ga naar je Silva en accepteer dat bod (een gouden contract). Dan krijg jij dat contract, ik de Silva. Pleur ik 'm zometeen op de markt, dan geef jij mij het contract terug en krijg jij je Silva terug.
hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk als een engels jochie hem ook een trade offer gedaan heeft.. Van een gouden contract.
Ik vind het een tof gebaar, maar... ik ben al vaak genoeg genaaidquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Okay, dan niet. Your loss.
Mensen willen alleen maar helpen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat zeg je nu
Of ik nu 650k of 700k krijg zal mee een kont roesten... sorry for not trusting you...
Gast, ik kom hier al 1,5 jaar en ik heb zelf een team van 1m, ik hoef je Silva niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind het een tof gebaar, maar... ik ben al vaak genoeg genaaidTis maar een spelletje, maar toch..
Heard that before... en ik krijg nog steeds 2k echt geld van die persoon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mensen willen alleen maar helpen.
True, dat denk ik ook wel, maar misschien kan hij er een 50/70k meer uithalen. Gast wil zo graag spelers als Rooney halen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
Laatste 3 trades op xbox waren 600K-650K-650K
Lijkt me dus een markt conform bedrag..
Gast, ik kom hier net voor het eerst...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier al 1,5 jaar en ik heb zelf een team van 1m, ik hoef je Silva niet.
Alleen maar Rooney, rest boeit me niet hequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
True, dat denk ik ook wel, maar misschien kan hier er een 50/70k meer uithalen. Gast wil zo graag spelers als Rooney halen.
Kun je FUT niet als scriptie of iets dergelijks gebruiken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Dit staat in mijn samenvatting.
De abstracte markt daarentegen omvat meer de contacten en relaties tussen de vragers naar
en aanbieders van een bepaald product die kunnen leiden tot het verhandelen tussen de
marktpartijen
FUT.
Ik wil fifaën.![]()
ik heb er 1 voor je mijn broer is namelijk sotf ware designer (ofzo weet niet psies xD) en die maakt die kaarten voor fut echt waar hij heeft een kloon maschine en dus kan ik er wel een regelen stuur me je inlog email adres en je wacthwoord en je geheime vraag antwoord dan zet ik m er zo wel op geen dank grquote:
Scriptie hoef ik gelukkig nog lang niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je FUT niet als scriptie of iets dergelijks gebruiken?
wil je hem in de kloon maschine?!1quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Joepie, Ramos in een pakje.. paar dagen te laat klojo's!
In wat voor vraag dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Scriptie hoef ik gelukkig nog lang niet.Woensdag werd FOK! in mijn tentamen genoemd.
Tamelijk zuur jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Joepie, Ramos in een pakje.. paar dagen te laat klojo's!
serieus dat zou egt tof zijn mang, email is dude.weiser@hotmail.com, ww is berepak2 xd me moeder is geboren in Sneek xdxdddddd alvast bedankt, oke grgrquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor je mijn broer is namelijk sotf ware designer (ofzo weet niet psies xD) en die maakt die kaarten voor fut echt waar hij heeft een kloon maschine en dus kan ik er wel een regelen stuur me je inlog email adres en je wacthwoord en je geheime vraag antwoord dan zet ik m er zo wel op geen dank gr
(iets als:) Wat is de toevoeging van websites als forum.fok.nl en geenstijl.nl als nieuwssites?quote:
oke oke man tof ga ff regelen xD het kan in het begin lijken of je hele team weg is, maar dat is tijdelek haha foutje in het script van m'n broer ha ha nou latrquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus dat zou egt tof zijn mang, email is dude.weiser@hotmail.com, ww is berepak2 xd me moeder is geboren in Sneek xdxdddddd alvast bedankt, oke grgr
Klopt. Mede dankzij de IF's wordt de markt soms ontzettend instabiel, levert prachtige marktvoorbeelden op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
Ik zet net te denken, FUT die hele marktwerking zou je best kunnen gebruiken voor een essay over marktwerking.
je vergeet de garpige plaatjensquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
(iets als:) Wat is de toevoeging van websites als forum.fok.nl en geenstijl.nl als nieuwssites?
Mijn antwoord:
Je kunt FUT-tips met elkaar bespreken en grapigen filmpjes kijken. [ afbeelding ]
Youtube werd ook genoemd; Mijn docent schrijft echter: Utube. Faalhaas.
LOL QUE?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
WTF, omdat ik mij vanochtend heb verslapen is er een internetslot op de computerhalf 12 like wtf. Ik zit nooit tot later dan 12 uur. Echt belachelijk trieste ouders heb ik.
smartph... Oh wacht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
WTF, omdat ik mij vanochtend heb verslapen is er een internetslot op de computerhalf 12 like wtf. Ik zit nooit tot later dan 12 uur. Echt belachelijk trieste ouders heb ik.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat je dat niet hebt opgeschreven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
(iets als:) Wat is de toevoeging van websites als forum.fok.nl en geenstijl.nl als nieuwssites?
Mijn antwoord:
Je kunt FUT-tips met elkaar bespreken en grapigen filmpjes kijken. [ afbeelding ]
"Fappen op OP-chicks."quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn antwoord:
Hoezo niet? Is het niet goed? Wel iets uitgebreider omschreven, maar het klopt toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet hebt opgeschreven.
Dude. Hoe oud ben je? 20 toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
Zegt mijn moeder omdat je je vanochtend hebt verslapen denk ik dat je niet meer tot zo laat achter de computer moetwtf, net alsof die heks zich vroeger nooit heeft verslapen. Godverdomme oorlog in huize vandermar. Zo snel mogelijk het huis uit
Weet ik het, mijn pa snapt wel dingen met computers en routers etc. dus die heeft dat ingesteld. Echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat meen je niethoe doen ze dat dan?
Is vast wel te Googlen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik het, mijn pa snapt wel dingen met computers en routers etc. dus die heeft dat ingesteld. Echt te triest voor woorden.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Hoe oud ben je? 20 toch?
Ik weet wachtwoorden van router etc. nietquote:
Hij zal het vast ergens hebben opgeschrevenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet wachtwoorden van router etc. niet
Ga naar http://192.168.0.1/quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik het, mijn pa snapt wel dingen met computers en routers etc. dus die heeft dat ingesteld. Echt te triest voor woorden.
jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef psychedelicate het volgende:
Had Tim Alves niet een uur nadat z'n TOTY uit de pakjes was?
Dat verschilt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef J-Q het volgende:
standaard bij een router is toch username: admin en password: password oid?
Beter wellicht, zijn pappie zou het niet zo mooi vinden als hij ziet dat zoonlief met de router heeft lopen kuttenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:32 schreef psychedelicate het volgende:
Hij leest dit niet meer en morgenvroeg zijn we dankzij jullie, de spamhoeren die jullie zijn, al weer 3 topics verder.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Dit is trouwens ons 150ste topic.
En hoeveel OP's heb je gejat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Eh ik ga ff tellen.quote:
En de fifa rakkers die ons uit het algemene fifa topic hebben gejaagd staan al op nummer 12quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Potje Klaas?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de fifa rakkers die ons uit het algemene fifa topic hebben gejaagd staan al op nummer 12
Mag ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Tevez naar Milan gaat niet door, was te verwachten nu Pato blijft.
Tevez naar PSV dan maar?
Jij zit toch op PS3. Die is echt geen 15K waard. De laagste BIN is al 13K.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, hij amerikaan, na toty, hij feel gelt waart
Yes. Silvers? (en 1 bronze)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vooruit, nog 1tje voor het slapen gaan. over 5 minuutjes?
No xbox, mijn ps3 heb ik al mijn huis uitgekk, controllers die snel kapot gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij zit toch op PS3. Die is echt geen 15K waard. De laagste BIN is 13K.
Labyad doet gewoon alles goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beerens is 4* skill, snel en compleet tweebenig...
Agstgegner jij. Was ook wat slaperig, maar had veel meer dan 3-0 moeten zijn. Klasse hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef laucas het volgende:
Blijft een held die Krul. Nog met Leonardo voor open doel gemist.
Begint net zo epic te worden als je team vorig jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Lavezzi en Di Maria er dus uit. Zo ziet m'n team er nu uit.
[ afbeelding ]
Lavezzi is nog niet verkocht. Ik heb nu ongeveer 250-300k over. Maar voor IF Silva gaan denk ik, de 88 versie is een stuk goedkoper geworden.
Heb pas 3 potjes met hem gespeeld als CDM. Normaal speelt hij altijd als (C)CM in my 433. Daar deed hij het wel erg goed, hij heeft veel energie en rent het hele veld over. Tot nu toe doet hij het ook best wel goed, ik speel zelf alleen onwijs slecht vandaag, bijna net zo slecht als gister. Als ik wat beter speel kan ik er wat nuttigers over zeggen.quote:
Dan zet je pacewhore Rivaldo CAM en Adriano in de spits.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:22 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat je Ronaldinho niet op CDM kan zetten. Hij hoort eigenlijk Chemistry te krijgen met Boateng
Ze willen hun helden terug...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zet je pacewhore Rivaldo CAM en Adriano in de spits.
2002 called
Ronaldinho krijg je wel met 9 chem in dat team hoor. Als je Neves en Neymar aan de rechterkant zet aan de rechter kant zet dan heeft hij een lichtgroene link met Neves en 2 donkergroene links met Maicon en Silva. Om het zeker te weten zou ik het even moeten checken maar ik ga nu even een film kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:22 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat je Ronaldinho niet op CDM kan zetten. Hij hoort eigenlijk Chemistry te krijgen met Boateng
Veel ongeluk gehad in het leven of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik ben geboren op vrijdag de 13e
Oh gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik ben geboren op vrijdag de 13e
Behalve mn sleutelbeen gebroken niet heel veel, dus als dat t ergste isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel ongeluk gehad in het leven of niet?
Oh oké. Valt wel mee inderdaad. Al is prettig anders natuurlijk, heb hem ook eens gebroken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:41 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Behalve mn sleutelbeen gebroken niet heel veel, dus als dat t ergste is
Vooral omdat gips geen optie isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh oké. Valt wel mee inderdaad. Al is prettig anders natuurlijk, heb hem ook eens gebroken.
Divisie 6 ondertussen en nog steeds opstomend
Ja gewoon mitella inderdaad, maar ik vond het wel lekkerder. Gips lijkt me vervelend om 6 weken mee rond te lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:46 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Vooral omdat gips geen optie is
Maar dan zit t wel stil, ik kon amper opstaan in het begint zoveel pijn deed dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja gewoon mitella inderdaad, maar ik vond het wel lekkerder. Gips lijkt me vervelend om 6 weken mee rond te lopen.
Kan me niet herinneren dat ik daar zo veel last van had. Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet prettig is inderdaad...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Maar dan zit t wel stil, ik kon amper opstaan in het begint zoveel pijn deed dat.
Ik heb er alweer 4 disconnects opzitten in het afgelopen anderhalve uur, maar 1 wedstrijd kunnen afmakenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef laucas het volgende:
Is EA me nu aan het trollen of? Ben al 3 rondes verder in het silver tournooi en nog geen disconnect gehad na de wedstrijd.. normaal 9/10 wel.
Pak ik dadelijk de finale en dan zeker wel
Oei. Heb je normaal ook altijd disconnects na de wedstrijd dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er alweer 4 disconnects opzitten in het afgelopen anderhalve uur, maar 1 wedstrijd kunnen afmaken
Niet na wedstrijden, midden in de wedstrijden.. klokje komt plots in beeld en whoppa disconnect.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Oei. Heb je normaal ook altijd disconnects na de wedstrijd dan?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Tijd om mn 5212 brazilianen te verkopen, ze werden nogal stoffig.
Ah oke dat zuigt misschien nog wel meer. Ik weet wat ik kan verwachten namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet na wedstrijden, midden in de wedstrijden.. klokje komt plots in beeld en whoppa disconnect.
Het gebeurd ook alleen maar in FUT, niet in H2H of andere spellen
Tarik Elyounnousiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:08 schreef DutchSL het volgende:
Toch nog twee wedstrijdjes kunnen spelen met mijn budget 4-1-2-1-2 Italianen.
Eerst 4-3 of 5-4 (weet het niet eens meer) verloren na verlenging van iemand met silveren Norenhij rapete me echt keihard met zijn Elouynoussi of zoiets. Daarna 5-1 gewonnen van een stereotype Agbonlahor-Bent abuser.
Moet toch wel erg wennen aan het systeem, maar het ging in elk geval niet zo kut als bij mijn eerdere 4-1-2-1-2 poging in september.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:32 schreef Santello het volgende:
Iemand die coins uitleent?
Heb maar tijd gehad om coins voor 1 team te verzamelen, maar wil er 2 hebben voor een competitie die ik speel, wil niet langer wachten
Daar had je beter voor de crisis mee kunnen komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:32 schreef Santello het volgende:
Iemand die coins uitleent?
Heb maar tijd gehad om coins voor 1 team te verzamelen, maar wil er 2 hebben voor een competitie die ik speel, wil niet langer wachten
Lol, helemaal niet bij stil gestaan dat het die ex-Heerenveen speler was.quote:
Die Noren zijn best pacey dit jaar... Elyou, Huseklepp en Josh King.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, helemaal niet bij stil gestaan dat het die ex-Heerenveen speler was.
Hij heeft nog zieke stats ook: 88 pace, 70 shooting, 78 dribble en 77 heading.. dat is bijna hetzelfde als John Utaka.
Volgens mij hebben ze gewoon expres bij de leagues die niemand iets boeit er een dikke pace upgrade overheen gegooid zodat mensen zelfs met die teams gaan spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die Noren zijn best pacey dit jaar... Elyou, Huseklepp en Josh King.
Klopt jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon expres bij de leagues die niemand iets boeit er een dikke pace upgrade overheen gegooid zodat mensen zelfs met die teams gaan spelen
Pro League gaat ook nergens over..ook totaal niet vergelijkbaar met hoe ze IRL zijn. Gasten als Ozbiliz en Oar hebben ook niet zoveel pace..dat is ook blind gedaan
Heeft El Kabir dan wel 87 pace in het echt? Vorig jaar was hij iets van 68 met minder dan 80 pace en toen speelde hij in Zweden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon expres bij de leagues die niemand iets boeit er een dikke pace upgrade overheen gegooid zodat mensen zelfs met die teams gaan spelen
Pro League gaat ook nergens over..ook totaal niet vergelijkbaar met hoe ze IRL zijn. Gasten als Ozbiliz en Oar hebben ook niet zoveel pace..dat is ook blind gedaan
Zeg maar gerust meer dan 2,5 miljoenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef n0ir het volgende:
Moest vannacht tegen een team met een rating van 89. Hij had
C.Ron, Messi, Villa
Rooney (), Iniesta, Xavi
Marcelo, Vidic, Pique, Dani Alvez
En Valdez in de goal.
Had em natuurlijk ingemaakt, zijn hele linkerkant was waardeloos door de slechte chem daar dus mijn Hulk had telkens vrij spel.
Heeft 'ie meer dan een miljoen om aan z'n team te besteden, weet 'ie het alsnog te verneuken.
Maar toch lijkt het me best fucking geinig om 3 spitsen om te bouwen naar CMs en ze daar neer te zetten.![]()
Op de xbox rond 1,4 miljoenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg maar gerust meer dan 2,5 miljoen
El Kabir is ongelooflijk snel gegroeid bij Cagliari, zijn pace is met stappen vooruit gegaan, net als zijn algemeen;)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft El Kabir dan wel 87 pace in het echt? Vorig jaar was hij iets van 68 met minder dan 80 pace en toen speelde hij in Zweden.
Ik ging gisteren Marcos Assuncao voor het eerst uitproberen in mijn BraSilvers. Wat een baas zeg.. 4 goals in 4 wedstrijden op CDM, in 1 wedstrijd een schot van 30 meter en een schot van 40 meter. Uiteindelijk won ik de finale met 4-2 van iemand met BPL silvers die alleen maar ging abusen met Jerome en Drenthe etc. Hij had 2x rood aan het einde en ik scoorde bijna met een omhaal maar die ging op de lat.
Ok, dus misschien is dat bij Elyounoussi ook wel zo. In FUT10 was hij volgens mij een LW met 82 pace.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
El Kabir is ongelooflijk snel gegroeid bij Cagliari, zijn pace is met stappen vooruit gegaan, net als zijn algemeen;)
Ik zit ook te popelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Johnbon het volgende:
Ik heb nu alleen een Russisch team en voor 630.00 aan coins op de bank! Zin om een team te maken na de ultieme crash!
Heb zelf niet zoveel met de italiaanse competitie, maar wil iets leuks gaan maken met Zlatan. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Speel alleen altijd 3-5-2 wil alleen weer met echte wingers gaan spelen. Of is die opstelling waar twee spelers als CAM staan ook een opstelling dat het een soort wingers zijn? Die opstelling die eerst ''kapot'' was zeg maarquote:
in 4231 spelen de CAMs als wingers ja, en laat de Serie A nou uitstekende CAMs hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met de italiaanse competitie, maar wil iets leuks gaan maken met Zlatan. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Speel alleen altijd 3-5-2 wil alleen weer met echte wingers gaan spelen. Of is die opstelling waar twee spelers als CAM staan ook een opstelling dat het een soort wingers zijn? Die opstelling die eerst ''kapot'' was zeg maar
Ja maar dat is het dus, vindt het leuk om met spelers te spelen(quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in 4231 spelen de CAMs als wingers ja, en laat de Serie A nou uitstekende CAMs hebben
Di Natalequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, vindt het leuk om met spelers te spelen() waar ik iets mee heb!
Het mooie is dat ze zometeen toch geen niks meer kosten, dus ik ze best eens de voordeel van de twijfel kan gunnen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Di NataleMauro fucking Zarate
Sebastian Giovinco
baasjes.
klopt, di natale is al 10k minder, en gio en zarate kostten sowieso al niks, dus dat is alleen maar beterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze zometeen toch geen niks meer kosten, dus ik ze best eens de voordeel van de twijfel kan gunnen!
In 4-2-2-2 en 4-2-3-1 spelen de CAM's als wingers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, vindt het leuk om met spelers te spelen() waar ik iets mee heb!
van alle momenten dat je dit team had kunnen maken, móest je het doen voordat de TOTY's uitkwamen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:04 schreef Rubenunited het volgende:
Heb maandag dit team gekocht :
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#VOxPoomPbcw3H
Is het verstandig om het nu nog te verkopen of zullen de prijzen niet meer extreem dalen?
Ik verwacht dat Ferdinand 30k gaat zakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van alle momenten dat je dit team had kunnen maken, móest je het doen voordat de TOTY's uitkwamen?je bent nu al te laat, je had beter tot zondag kunnen wachten.
Taiwo heb ik al mee gespeeld ja! Die is de enige juiste optie op die positie. Wil ook maicon nog eens proberen! Omdat ik altijd 3-5-2 speelde is die er nog niet van gekomen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, di natale is al 10k minder, en gio en zarate kostten sowieso al niks, dus dat is alleen maar beter
Heb je trouwens wat met negers? Want dan móet je echt Taiwo hebben
Taiwo-Chiellini-Silva-Maiconquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Taiwo heb ik al mee gespeeld ja! Die is de enige juiste optie op die positie. Wil ook maicon nog eens proberen! Omdat ik altijd 3-5-2 speelde is die er nog niet van gekomen!
Heb zelf last van het If syndroom, Dat zwarte doet , in tegenstellng tot het dagelijks leven, iets met mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon
= best mogelijke verdediging van het spel zonder IF's (en misschien zelfs wel met IF's)
Ik zou dan de gok nemen dat de complete TOTY nog in pakjes komt, kan bijna niet anders. En dan all-inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb zo de neiging om packs te kopen, heb ruim 100k aan coins en een kleine 100k in de tradepile staan.
Ik denk dat ik het maar bij een paar 7,5k packs houd..
Als je van jezelf weet dat je niet in huilen uitbarst als je niks bijzonders eruithaalt moet je het gewoon doen! En dan gelijk die bad-ass pakjes, niet die 7.5k joh. Word je gek van die consumablesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb zo de neiging om packs te kopen, heb ruim 100k aan coins en een kleine 100k in de tradepile staan.
neeej mang. gwn diie duurste pak kope togh. je krygt seker die TOTY.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef dion_v_k het volgende:
De prijzen zijn nu hoger/gelijk dan/als op het moment toen ik het team kocht. Gaat het nog verder kelderen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van alle momenten dat je dit team had kunnen maken, móest je het doen voordat de TOTY's uitkwamen?je bent nu al te laat, je had beter tot zondag kunnen wachten.
Bij Instellingen en dan naar de twee rechter tabbladen gaan en dan alle balkjes van CPU richting de 0 schuiven en voor je eigen spelers richting de 100. Zo kun je al die shooting/assists etc dingen snel afronden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe kon ik ook alweer makkelijk m'n Pro boosten?
http://www.se7ensins.com/(...)omplishments.588478/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe kon ik ook alweer makkelijk m'n Pro boosten?
4-2-3-1 is de opstelling waarin ik speel, met 2 CAM's die eigenlijk wingers zijn. het zelfde principe heeft de 4-2-2-2 opstelling ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met de italiaanse competitie, maar wil iets leuks gaan maken met Zlatan. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Speel alleen altijd 3-5-2 wil alleen weer met echte wingers gaan spelen. Of is die opstelling waar twee spelers als CAM staan ook een opstelling dat het een soort wingers zijn? Die opstelling die eerst ''kapot'' was zeg maar
ja, wand als ju vroegah 2 of 3 pokemon packs kogt had je sekur 1 shiny. en thoen hat jee mar 1 rare. dus als jee nu 2 packs koopt med 12 rare players krijg ju een toty.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
neeej mang. gwn diie duurste pak kope togh. je krygt seker die TOTY.
Waarom pakjes kopen? Er zijn tot nu toe welgeteld 15 TOTY Xabi Alonso's verkocht. Terwijl er gewoon duizenden pakjes gekocht zijn door iedereen. (tienduizenden moet ik zeggen. Of meer). Er zullen nog minder aanvallers beschikbaar komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel op de Xbox, Volgens mij was die daar iets goedkoper, speel er toch maar een wedstrijd of 10 mee en dan verkoop ik het meestal weer. Dus heel veel verlies qua prijsdaling maak ik zo nooit, alleen jammer bij spelers als IF suarez en robben SIF podolski iedere keer die 5 %quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1 is de opstelling waarin ik speel, met 2 CAM's die eigenlijk wingers zijn. het zelfde principe heeft de 4-2-2-2 opstelling ookIbrahimovic hangt nu net iets onder de 100K op PS3 (weet niet wat jouw console is), na de markt crash van het TOTY denk ik dat je m tussen de 80K en 90K op kan pikken
Watquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
speel er toch maar een wedstrijd of 10 mee en dan verkoop ik het meestal weer.
Het bedenken van leuke teams, goedkoop inkopen en dan weer verkopen, vind ik leuker dan het spelen zelf! Alleen Silver teams speel ik langer mee.quote:
Haha, met mn bundesliga squad had ik 4 wedstrijden gespeeld en toen was ik ze alweer zatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox, Volgens mij was die daar iets goedkoper, speel er toch maar een wedstrijd of 10 mee en dan verkoop ik het meestal weer. Dus heel veel verlies qua prijsdaling maak ik zo nooit, alleen jammer bij spelers als IF suarez en robben SIF podolski iedere keer die 5 %
De bundesliga is bij mij dan juist weer het enige team waar ik ''lang'' mee speeldequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, met mn bundesliga squad had ik 4 wedstrijden gespeeld en toen was ik ze alweer zatDaarom ben ik meestal wel een jood met inkopen, want dit gedrag heeft me best wel wat coins opgeleverd. ALleen mn BBVA elftal hield ik het langer mee uit
Klopt, ik heb tot dusver:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De bundesliga is bij mij dan juist weer het enige team waar ik ''lang'' mee speelde.
Dat joodse moet wel bij het veranderen van team om de paar wedstrijden.
Welke voorhoede heb je bij je BBVA team, was jij niet van IF falcao?
Dit moet toch de ultieme genade klap cq marktcrash gaan opleveren? Tot wanneer blijven de aanvallers beschikbaar?quote:
Volgens mij zondag avond. Inderdaad, nu worden de spelers ala ibrahimovic, Alves, Gerrard etc ook betaalbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit moet toch de ultieme genade klap cq marktcrash gaan opleveren? Tot wanneer blijven de aanvallers beschikbaar?
Haha ik heb precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het bedenken van leuke teams, goedkoop inkopen en dan weer verkopen, vind ik leuker dan het spelen zelf! Alleen Silver teams speel ik langer mee.
Ik moet namelijk nog ff een vd vaartje hebben, dus dan wacht ik liever nog heel even. Hij is al van 40k naar een 22k gezakt op de PS3, dit zal nog wel door dalen tot 15k ongeveer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zondag avond. Inderdaad, nu worden de spelers ala ibrahimovic, Alves, Gerrard etc ook betaalbaar.
Ik weet het adres wel van de router alleen weet ik wachtwoord en username nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga naar http://192.168.0.1/
Dat is het adres van je router (waarschijnlijk), kijk of je er in kan zonder wachtwoord in te vullen, anders wat standaard dingen proberen.
1234
jouw naam of je moeders naam..
Dat is inderdaad niet onmogelijk. Vorig jaar was VdV nog maar 5 of 6K waard. Nu is hij een 87 speler, dus kan goed dat de bodem tussen de 10 en 15K zal liggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moet namelijk nog ff een vd vaartje hebben, dus dan wacht ik liever nog heel even. Hij is al van 40k naar een 22k gezakt op de PS3, dit zal nog wel door dalen tot 15k ongeveer?
Als ik EA was zou ik nu iedereen al z'n muntjes en puntjes laten uitgeven aan de TOTY aanvallers en daarna nóg een keer alles uitbrengen zodat de mensen met geld teveel toch weer overgehaald worden hun geld aan pixels uit te gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:07 schreef Fifut het volgende:
Komen alle spelers van de TOTY nog een keer bij elkaar in de pakjes of zal ik nu mijn MS-points inzetten?
Daar dacht ik ook al aan, zou typisch een EA streek zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als ik EA was zou ik nu iedereen al z'n muntjes en puntjes laten uitgeven aan de TOTY aanvallers en daarna nóg een keer alles uitbrengen zodat de mensen met geld teveel toch weer overgehaald worden hun geld aan pixels uit te geven
Zou er geen moment komen dat de mensen collectief denken: "krijg aids met je pakjes" ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, zou typisch een EA streek zijn.
Zo veel mogelijk mensen achter de bal houden en niet instappen, laat ze maar even dribbelend opkomen totdat de ruimtes kleiner worden (ongeveer op een kwart van het veld) en dan pas proberen de tackle in te zetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:10 schreef TakAFCA het volgende:
Oké,
Ik kan redelijk mee komen met mijn Eeredivisie team in de Gold cup. Maar verlies telkens net aan in de halve finale van Bent-Agbonlohar-Wallcot type..
Hoe kan je dat in jezus naam het best verdedigen?
Dat worden bazen. Misschien nog Iniesta op de CAM? Weet niet wat ie nu kost hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot dusver:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gMnX3FBrbcw4F
En dan nog 560K uit te geven. Aan het einde van dit weekend ga ik Casillas, Dani Alves, Sanches (speelt gewoon erg fijn) en Fabregas (Voor CDM) halen dan heb ik nog 350K over.. Misschien pepe vervangen door een IF Pepe, kijk dan nog wel
Op dit moment bezit ik het ultimate eredivisie team. Enige wat voor mij werkt is 3-5-2 spelen en dan vertonghen IF links CB en vd wiel rechts op CB en douglas IF met pace attr kaartje. Dan heb je meer dan genoeg pace in de verdediging, ik gebruik ook wel eens moisander IF met pace kaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:10 schreef TakAFCA het volgende:
Oké,
Ik kan redelijk mee komen met mijn Eeredivisie team in de Gold cup. Maar verlies telkens net aan in de halve finale van Bent-Agbonlohar-Wallcot type..
bij voorbaat al als een debiel naar achteren lopen met je verdediging. Zodra je ziet dat een LB pass wordt gegeven, direct verdediger wisselen en voor de rennende spits gaan lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:10 schreef TakAFCA het volgende:
Oké,
In before shitstormquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
/.../ pace attr kaartje. /.../ pace kaart.
je weet wat het gemiddelde niveau van de FIFA community is he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou er geen moment komen dat de mensen collectief denken: "krijg aids met je pakjes" ofzo?
Dat is ook zo, maar als je een TOTY Iniesta verkocht ziet worden voor bijna 2,3M dan begint het toch wel te kriebelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom pakjes kopen? Er zijn tot nu toe welgeteld 15 TOTY Xabi Alonso's verkocht. Terwijl er gewoon duizenden pakjes gekocht zijn door iedereen. (tienduizenden moet ik zeggen. Of meer). Er zullen nog minder aanvallers beschikbaar komen.
Dit, alleen als ik op ultra aanvallend speel helpt het ook niet zoveelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij voorbaat al als een debiel naar achteren lopen met je verdediging. Zodra je ziet dat een LB pass wordt gegeven, direct verdediger wisselen en voor de rennende spits gaan lopen.
Die blijft maar rond de 250K hangen. Vind ik te veel voor een speler op een positie waar pace net belangrijk is. Gewoon de 350K houden en sparen voor CR7 is ook een goed idee wellichtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat worden bazen. Misschien nog Iniesta op de CAM? Weet niet wat ie nu kost hoor.
Dat probeer ik inderdaad zo vaak mogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij voorbaat al als een debiel naar achteren lopen met je verdediging. Zodra je ziet dat een LB pass wordt gegeven, direct verdediger wisselen en voor de rennende spits gaan lopen.
Haha, ja, is zo, als je er 1tje uit haalt dan ben je voor de hele fifa 12 editie binnenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar als je een TOTY Iniesta verkocht ziet worden voor bijna 2,3M dan begint het toch wel te kriebelen
Ik heb vroeger toen ik mijn coolheid nog niet echt ontdekt had een slechte MMORPG gespeeld waar je ingame-items voor cash kon kopen, er waren daar mensen actief die maandelijks meer dan 300 dollar uitgaven aan de pixels. Ik denk dat je niet moet onderschatten hoe ver sommige mensen willen gaan voor de beste pixels.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou er geen moment komen dat de mensen collectief denken: "krijg aids met je pakjes" ofzo?
Ultra attacking en high pressurequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, alleen als ik op ultra aanvallend speel helpt het ook niet zoveel![]()
Ik speel nou 4-3-3 maar ben aan het sparen voor IF Pieters.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Op dit moment bezit ik het ultimate eredivisie team. Enige wat voor mij werkt is 3-5-2 spelen en dan vertonghen IF links CB en vd wiel rechts op CB en douglas IF met pace attr kaartje. Dan heb je meer dan genoeg pace in de verdediging, ik gebruik ook wel eens moisander IF met pace kaart.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik speel nou 4-3-3 maar ben aan het sparen voor IF Pieters.
Speel normaal alleen maar H2H, speel dit net 2/3 weken.
Hoeveel kost CR7 op de gaystationquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die blijft maar rond de 250K hangen. Vind ik te veel voor een speler op een positie waar pace net belangrijk is. Gewoon de 350K houden en sparen voor CR7 is ook een goed idee wellicht
Tiendalli.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik speel nou 4-3-3 maar ben aan het sparen voor IF Pieters.
Speel normaal alleen maar H2H, speel dit net 2/3 weken.
Ik ben in H2H ook een zieke pacehoer hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]Pacehoeren afstoppen met IF Pieters
quote:
780kquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoeveel kost CR7 op de gaystationdan eigenlijk? op xbox is die volgens mij nu rond de 500.000 te halen.
Als je pacehoeren af wilt stoppen, gewoon snelle backs neerzetten. Ik zelf doe altijd op defensive en counter attack aanzetten. Vaak mn CDM selecteren en deze gaten laten dichtlopen en de verdediging zo aan de AI overlaten. Werkt niet altijd maar wel vaakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik ben in H2H ook een zieke pacehoer hoor.
oke gr gr.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]____! JE BEVINDT JE HIER NIET IN KLAAGBAAK, IK HERHAAL: JE BEVINDT JE HIER NIET IN KLAAGBAAK
Oh oké thanks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je pacehoeren af wilt stoppen, gewoon snelle backs neerzetten. Ik zelf doe altijd op defensive en counter attack aanzetten. Vaak mn CDM selecteren en deze gaten laten dichtlopen en de verdediging zo aan de AI overlaten. Werkt niet altijd maar wel vaak
Ook. Zoek anders zelf Higuain. Max bin 3000.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef Yozzz het volgende:
Wat moet volgens jullie een NIF Higuain opbrengen? Volgens ultimatedb 3.000 (Xbox), maar in de praktijk nu?
Basisschooltijden zijn ook niet meer wat ze vroeger warenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij was toch om 2 uur uit? Nog even genieten van de rust dus
Ik verwacht zijn eerste post om 14:10quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij was toch om 2 uur uit? Nog even genieten van de rust dus
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Basisschooltijden zijn ook niet meer wat ze vroeger waren
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik verwacht zijn eerste post om 14:10
om 14:00 al, zodra ie zn telefoon mag gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik verwacht zijn eerste post om 14:10
gvd ik ben veel te jong om nostalgie naar de tijd vóór smartphones te hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om 14:00 al, zodra ie zn telefoon mag gebruikenzou wel mooi zijn als ie ingenomen wordt, zijn we daar voorlopig ook vanaf
Ook zie je aan de speler die schiet een hele korte schok van ze hoofd voordat die schiet waaraan je kan zien welke kant die op gaat, als die nauwelijk heen en weer gaat wordt het t middenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Er is een glitch hé met penalty's.
Je kan aan het publiek zien waar de bal heengaat.
Als het publiek op staat dan gaat de bal door het midden, leunt het publiek wat naar links dan gaat de bal naar links en leunt het publiek wat naar rechts dan gaat de bal naar rechts.
Just saiyin.
Vandaar dat zoveel van m'n penalties gehouden worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Er is een glitch hé met penalty's.
Je kan aan het publiek zien waar de bal heengaat.
Als het publiek op staat dan gaat de bal door het midden, leunt het publiek wat naar links dan gaat de bal naar links en leunt het publiek wat naar rechts dan gaat de bal naar rechts.
Just saiyin.
Ik weet niet of het werkt héquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ook zie je aan de speler die schiet een hele korte schok van ze hoofd voordat die schiet waaraan je kan zien welke kant die op gaat, als die nauwelijk heen en weer gaat wordt het t midden
Is je pa weer vrij ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werkt héik las het net. Morgen maar even kijken of het zo is.
Bij mij wordt er ook wel eens een tegengehoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vandaar dat zoveel van m'n penalties gehouden worden.
Ik speel als een baas en schiet em ook gewoon door het midden, al in geen tijden een penalty niet gescoord dus never change a winning penalty.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mij wordt er ook wel eens een tegengehoudenIk houdt zelf daarentegen wel vrij veel tegen maar dat komt meer omdat al die clowns de bal door het midden spelen
En aangezien ik altijd in het midden blijf staan
Je herkent het aan iemand zijn speelstijl hoe hij een penalty gaat nemen. Speelt hij als een dick dan gaat hij vrijwel 100% zeker door het midden.
Heeft een ongelukje met voetbal gehadquote:
Ik loop altijd heen en weer met de keeper zodat ook mindere skillers een gokje door het midden nemen. Blijven staan is goud.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mij wordt er ook wel eens een tegengehoudenIk houdt zelf daarentegen wel vrij veel tegen maar dat komt meer omdat al die clowns de bal door het midden spelen
En aangezien ik altijd in het midden blijf staan
Je herkent het aan iemand zijn speelstijl hoe hij een penalty gaat nemen. Speelt hij als een dick dan gaat hij vrijwel 100% zeker door het midden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft een ongelukje met voetbal gehad![]()
Hij vindt er geen reet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef n0ir het volgende:
[..]! Ik zei het eigenlijk voor de grap, had nooit gedacht dat de reden dat je vandaag niet kan xboxen wéér je vader z'n aanwezigheid is.
Misschien moet je je pa leren fifa'en, lekker sign in as guest en samen noobs van de mat tikken.
Ik had dat 2 jaar terug toen ik in de huiskamer speelde dat me pa MW ging spelen. Uiteindelijk zijn er 2 dagen en 18 uur online gespeeld op MW door me pa.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef n0ir het volgende:
[..]! Ik zei het eigenlijk voor de grap, had nooit gedacht dat de reden dat je vandaag niet kan xboxen wéér je vader z'n aanwezigheid is.
Misschien moet je je pa leren fifa'en, lekker sign in as guest en samen noobs van de mat tikken.
die van mij ook, maar dat kwam omdat mn ma een bitch wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik had dat 2 jaar terug toen ik in de huiskamer speelde dat me pa MW ging spelen. Uiteindelijk zijn er 2 dagen en 18 uur online gespeeld op MW door me pa.
Ja me ouders zijn gaan scheiden
Je MOEDER!!1!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij ook, maar dat kwam omdat mn ma een bitch was
Daaruit concludeer ik dat je bij je pa woont?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij ook, maar dat kwam omdat mn ma een bitch was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |