BUDGET FAALquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ESSENCE KRIJGT FLAKIES IN HET VASTE ASSORTIMENT!!@245#
Ik had zo'n lijstje gepost. Tot 16 lakken zijn altijd dezelfde verzendkostenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Schaar, ik heb 5 van die Hits lakjes (die holo's) en 5 van die Mari Moon lakjes. Zou jij even voor mij willen kijken wat daar de verzendkosten van zijn?
Ah, heb ik die gemist. Even zoekon!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had zo'n lijstje gepost. Tot 16 lakken zijn altijd dezelfde verzendkosten
Maar jij bent van de lijstjes en de berekeningenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou zelfs nog kunnen uitrekenen vanaf hoeveel lakken het de moeite waard is om bij die braziliaanse site te falen.
Maar daar heb ik nu geen zin in en ik heb net de hele zooi weggeklikt
Dudequote:
Klopt, ik moet me ook heul inhoudenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij bent van de lijstjes en de berekeningen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik ga over twee weken op verkansie. *klikt weg*
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik ga over twee weken op verkansie. *klikt weg*
Die Amerikaan heeft ook niet alles op voorraad geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou zelfs nog kunnen uitrekenen vanaf hoeveel lakken het de moeite waard is om bij die braziliaanse site te falen.
Maar daar heb ik nu geen zin in en ik heb net de hele zooi weggeklikt
Goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die Amerikaan heeft ook niet alles op voorraad geloof ik.
Niet trouwen, maar alleen maar nagellakjens kopen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Tot eind april niks meer falen
En ik verwacht nog a-england perceval
Dat hebben jullie niet gelezen
Ik vind de prijs ook helemaal niet gek, ik vind het vervelend dat je minimaal 10 lakken moet bestellen om de verzendkosten een beetje de moeite waard te laten zijn. Je komt gelijk aan zo'n groot bedrag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Mss het volgende:
Overigens betaal je omgerekend ook wel ¤7 voor een OPI lakje van TD, alleen zijn de verhoudingen dan anders.
Hoeveel lakken wilde je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de prijs ook helemaal niet gek, ik vind het vervelend dat je minimaal 10 lakken moet bestellen om de verzendkosten een beetje de moeite waard te laten zijn. Je komt gelijk aan zo'n groot bedrag.
Maar dat probleem heb ik met TD ook hoor, minder dan 9 lakken is zonde en dan ben je gelijk 50 euro kwijt.
A-england heb ik 3 lakken voor iets van 25 euro geloof ik, verhoudingsgewijs meer, maar ik hoef minder te bestellen en shipping is gratis EINZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |