BUDGET FAALquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ESSENCE KRIJGT FLAKIES IN HET VASTE ASSORTIMENT!!@245#
Ik had zo'n lijstje gepost. Tot 16 lakken zijn altijd dezelfde verzendkostenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Schaar, ik heb 5 van die Hits lakjes (die holo's) en 5 van die Mari Moon lakjes. Zou jij even voor mij willen kijken wat daar de verzendkosten van zijn?
Ah, heb ik die gemist. Even zoekon!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had zo'n lijstje gepost. Tot 16 lakken zijn altijd dezelfde verzendkosten
Maar jij bent van de lijstjes en de berekeningenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou zelfs nog kunnen uitrekenen vanaf hoeveel lakken het de moeite waard is om bij die braziliaanse site te falen.
Maar daar heb ik nu geen zin in en ik heb net de hele zooi weggeklikt
Dudequote:
Klopt, ik moet me ook heul inhoudenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij bent van de lijstjes en de berekeningen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik ga over twee weken op verkansie. *klikt weg*
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik ga over twee weken op verkansie. *klikt weg*
Die Amerikaan heeft ook niet alles op voorraad geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou zelfs nog kunnen uitrekenen vanaf hoeveel lakken het de moeite waard is om bij die braziliaanse site te falen.
Maar daar heb ik nu geen zin in en ik heb net de hele zooi weggeklikt
Goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die Amerikaan heeft ook niet alles op voorraad geloof ik.
Niet trouwen, maar alleen maar nagellakjens kopen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Tot eind april niks meer falen
En ik verwacht nog a-england perceval
Dat hebben jullie niet gelezen
Ik vind de prijs ook helemaal niet gek, ik vind het vervelend dat je minimaal 10 lakken moet bestellen om de verzendkosten een beetje de moeite waard te laten zijn. Je komt gelijk aan zo'n groot bedrag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Mss het volgende:
Overigens betaal je omgerekend ook wel ¤7 voor een OPI lakje van TD, alleen zijn de verhoudingen dan anders.
Hoeveel lakken wilde je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de prijs ook helemaal niet gek, ik vind het vervelend dat je minimaal 10 lakken moet bestellen om de verzendkosten een beetje de moeite waard te laten zijn. Je komt gelijk aan zo'n groot bedrag.
Maar dat probleem heb ik met TD ook hoor, minder dan 9 lakken is zonde en dan ben je gelijk 50 euro kwijt.
A-england heb ik 3 lakken voor iets van 25 euro geloof ik, verhoudingsgewijs meer, maar ik hoef minder te bestellen en shipping is gratis EINZ
Eenschquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de prijs ook helemaal niet gek, ik vind het vervelend dat je minimaal 10 lakken moet bestellen om de verzendkosten een beetje de moeite waard te laten zijn. Je komt gelijk aan zo'n groot bedrag.
Maar dat probleem heb ik met TD ook hoor, minder dan 9 lakken is zonde en dan ben je gelijk 50 euro kwijt.
A-england heb ik 3 lakken voor iets van 25 euro geloof ik, verhoudingsgewijs meer, maar ik hoef minder te bestellen en shipping is gratis EINZ
Wij zouden sowieso samen kunnen falen gezien je regelmatig in Amsterdam te vinden bent. Dan heb je de verzendkosten binnen NL al niet meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EenschIk hoef eigenlijk maar vier of vijf lakken. Dat is gewoon de moeite en het geld niet waard.
Honderd miljoenquote:
Iets met vakantie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij zouden sowieso samen kunnen falen gezien je regelmatig in Amsterdam te vinden bent. Dan heb je de verzendkosten binnen NL al niet meer.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij zouden sowieso samen kunnen falen gezien je regelmatig in Amsterdam te vinden bent. Dan heb je de verzendkosten binnen NL al niet meer.
Vind ik heul niet ergquote:
Denk dat dat fijne doosje niet via de brievenbuspost te verzenden isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
En misschien is het dan rendabel om met zijn 3en te bestellen. Ik weet niet of jij dat ziet zitten schaar?
Mja, ik pendel regelmatig op en neer tussen A'dam en Limburg, misschien is daar iets mogelijk? Zien we tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk dat dat fijne doosje niet via de brievenbuspost te verzenden is.
Nee opzich groepsbestellingen zie ik wel zitten, maar dan bij voorkeur waar het binnen Nederland in de buurt is zodat het niet met de post hoeft.
Anders nog meer geld naar niks![]()
Misschien is er tegen die tijd nog een meet gepland?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk dat dat fijne doosje niet via de brievenbuspost te verzenden is.
Nee opzich groepsbestellingen zie ik wel zitten, maar dan bij voorkeur waar het binnen Nederland in de buurt is zodat het niet met de post hoeft.
Anders nog meer geld naar niks![]()
Balen meidquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit mobiel dus ben langzaam, maar. Hij ziet het niet als daten.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Moeten we hem in elkaar slaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Op 1 of andere manier ben ik wat 'geruster' nu ik mijn schoenen besteld hebHeb de drang niet meer zo om te falen
Alleen het wachten duurt nog zo langStom dhl...
Ja dat weet ik dus niet, want ik durfde het pas te vragen toen ik bijna weg moest.quote:
Ik heb altijd rampscenario's in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
O nee ook voor de holland collectie niet... Die kan ik later nog wel kopen en de 'nood' is er niet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, want ik durfde het pas te vragen toen ik bijna weg moest.
Overweeg hem dat per sms nog te vragen, dan weet ik iig helemaal waar ik aan toe ben.
En nog een keer, heb de kamer ook niet gekregen.
Oh en Schaar, ik ben voor!
Ja kijk dat heb ik dus ook niet... Ik heb wel vaker hier opi's gekocht omdat ik niet kan wachten/ik ze NU wil/ik geen geduld hebquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb altijd rampscenario's in mijn hoofd![]()
- TD wordt platgelegd omdat opi ze betrapt op het toch verkopen.
- Alles is in NO time uitverkocht.
- Ik krijg ineens huuuuuge megakosten (denk aan auto begeeft het, etc)
I'm weird, i know
Ik heb nog nooit een OPI in de winkel gekochtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kijk dat heb ik dus ook niet... Ik heb wel vaker hier opi's gekocht omdat ik niet kan wachten/ik ze NU wil/ik geen geduld heb
Dus ja dan betaal ik 14 euro ofzo
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kijk dat heb ik dus ook niet... Ik heb wel vaker hier opi's gekocht omdat ik niet kan wachten/ik ze NU wil/ik geen geduld heb
Dus ja dan betaal ik 14 euro ofzo
Maar die is HTF, dus daar had je op Ebay denk ik hetzelfde voor betaald.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat had ik met die AA's. Maar dat wil ik eigenlijk niet meer doen.
Nou het was meer die aantrekkingskracht dat ik hem irl zag en dat ie zo pretty wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar die is HTF, dus daar had je op Ebay denk ik hetzelfde voor betaald.
Is dat een htf? Die zag ik laatst nog in een blogsale staan voor een paar euro d8 ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Mss het volgende:
Over HTF's gesproken. Peacock Feather staat voor $32 op Ebay.
Heb je nog enig idee waar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat een htf? Die zag ik laatst nog in een blogsale staan voor een paar euro d8 ik.
Okay, maar ik denk ook dat zo'n lakje binnen no-time weg is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry mss, hij staat niet meer in mijn geschiedenisAls ik hem nog tegenkom pm ik je.
Kwam ik ook laatst pas achter hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik denk het ookWist niet dat dat een htf was
Neh, ze heeft der tien liter (tenminste, zo voelde het, haha) water ingespoten, rotzooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klote milka! Moet je nou morgen weer terug?
Dat..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef BGTes het volgende:
* BGTes hugs Bambi
Stomme jongen en stomme kamermensen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef milka82 het volgende:
[..]
Neh, ze heeft der tien liter (tenminste, zo voelde het, haha) water ingespoten, rotzooiis der wel uit en nu gewoon druppelen totdat de pijn over is. Eerst had ik er weinig pijn aan, nu ze schoon zijn doet het zeer he, echt...
Nooooooo SILENCE!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Kuuuut... Waarom ontdek ik nu die lakjes van Lynnderella... Ik wil ze allemaal.. glitters
Linkjen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Kuuuut... Waarom ontdek ik nu die lakjes van Lynnderella... Ik wil ze allemaal.. glitters
quote:
I'm a sucker for glittersquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik post maar 1.....
[ afbeelding ]
Welke kleur welquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voordeel wel dat ik niet van rood hou
Zeg ik lekker nietquote:
Haar site: http://lynnderella-lynnderella.blogspot.com/quote:
SILENCE!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blauw iig, want ze heeft AA ook!
Het is meer gewoon dat mannen achterlijke mongolen zijn , op maar een paar naquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie zijn lief!
Het is ook zo'n domper elke keer. Verstandelijk weet ik wel dat ik heus wel leuk ben, maar met elke keer dat je het (net) niet wordt, is het lastiger om het ook zo te voelen.
Heb je het nu over de kamer of over mannen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie zijn lief!
Het is ook zo'n domper elke keer. Verstandelijk weet ik wel dat ik heus wel leuk ben, maar met elke keer dat je het (net) niet wordt, is het lastiger om het ook zo te voelen.
Ja maar die kamers ook! Dat vind ik frustrerender. Dat mannen stom zijn wist ik al wel, maar dat IBB-huurders ook stom zijn is nieuw.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het is meer gewoon dat mannen achterlijke mongolen zijn , op maar een paar na
Het is ook best lastig om aan de andere kant te staan. Er komen bij ons iedere keer rond de 8 mensen waar we uit kunnen kiezen, en we mogen er maar één kiezen terwijl er vaak VEEL mensen leuk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie zijn lief!
Kamers, voornamelijk. Nouja, als je het vraagt wel, maar dan zeggen ze dus dat er geen specifieke reden is, maar dat iemand anders net wat beter in het huis paste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je het nu over de kamer of over mannen?
Wat kamers betreft, vertellen ze ook waarom je het niet wordt?
Weet ik ook wel, maar ben al weer 6 keer wezen hospiteren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om aan de andere kant te staan. Er komen bij ons iedere keer rond de 8 mensen waar we uit kunnen kiezen, en we mogen er maar één kiezen terwijl er vaak VEEL mensen leuk zijn.
Ohh op die manier. En met wat Mss zegt meegenomen lijkt het me ook wel rot indd. Het is toch elke keer een afwijzing.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kamers, voornamelijk. Nouja, als je het vraagt wel, maar dan zeggen ze dus dat er geen specifieke reden is, maar dat iemand anders net wat beter in het huis paste.
Llarowe verkoopt ze ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
*slaat link op en houdt in de gaten wanneer ze weer in sale gaan*
Viezen vuilen glitter enablerquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
*slaat link op en houdt in de gaten wanneer ze weer in sale gaan*
Ja, wij hebben al best vaak hele leuke mensen moeten afwijzen, en dat is ook kut. Evengoed snap ik je frustratie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh op die manier. En met wat Mss zegt meegenomen lijkt het me ook wel rot indd. Het is toch elke keer een afwijzing.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Viezen vuilen glitter enabler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |