Dat zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zoiets schept wel zelfvertrouwen een geslaagde hosselactie
Daar geloof ik ook wel in en anders zijn er nog tig andere manieren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand natuurlijk. Maar feit is wel dat als je goed in je vel zit, een leuke avond hebt en gezellig op stap bent, je vanzelf wel een keer een leuke meid tegenkomt met wie het klikt.
En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.quote:
Altijd? Je moet ze ook niet aanspreken op de naschoolse opvang he, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef Manco043 het volgende:
Nou spreek ik de vrouwen best gemakkelijk aan, alleen zijn ze altijd getrouwd....
Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
Ik ook niet. Ik ben meestal bezig naar het optreden te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.
Dan ben je verkeerd bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
Tsja je kan het proberen, maar of je niet teleurgesteld naar huis vertrekt is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kun je beter thuis blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat hier zelf binnenkort kan komen vertellen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heel erg goed om te horen. Als je zag hoe erg hij er toen doorheen zat en dacht dat hij nooit een meisje zou versieren dan is dat heel goed nieuws. Het geeft hoop dat ik ook nog een keer ergens een vriendinnetje vandaan zou kunnen halen![]()
Ik heb hem sinds hij uit de reeks verdween verder niet gevolgd, hoe komt het dat hij dit nu zo goed doet? Wat heeft hem veranderd?
Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.
Maar als ik de verhalen zo mag geloven is dat toch de beste plek om te versieren toch?quote:
Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.
Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.
Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...
Nee, 99 van de 100 keer niet volgens mij. Plus dat je jezelf er mee kwelt. De hele avond zijn op een plek waar je niet wilt zijn en hetgeen waar je voor komt lukt niet door juist die houding...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijk
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje.
Dat klopt beide. Het is een beetje een cirkeltje he. Ga je nooit de deur uit, dan ga je die leuke mensen ook nooit tegenkomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.
Als ik dat had gedaan had ik nu dood geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens bewonderenswaardig dat jullie de zoektocht niet opgeven, hoe houden jullie dat zo vol? Heb vaak toch wel iets van fuck it totaal geen zin meer, je geeft maar krijgt er niets voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |