Dat is minder erg dan uggs met zilveren schakelkettingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Een van de docenten hier op school droeg deze week sandalen met zwarte sokken.
Oke, als jij dat vindt ga je gang.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan uggs met zilveren schakelkettingen.
Nou ja vooral vervelend dat RMK blijkbaar geen factuur erbij heeft gedaan ofzo. Maar ja, zal wel goed komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef HAL9000S het volgende:
Kan lang duren idd, helemaal met de kerstperiode er tussen.
Hoe heet dit model, ik vind hem nicequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie lunarlonColourway is ook tof.
Mooie schoen idd, ben ook wel benieuwd naar model/releasequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Hoe heet dit model, ik vind hem nice
Zuur dit.. Ik hoop dat ze misschien nog binnenkomen. Iemand die daar werkte wist ook niet of ze binnenkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef vault_tec het volgende:
als sevenply ze nieth eeft dan liggen ze nergens in roffa
Aha, nouja ben benieuwd. Keek net op de site van Manus man, zag ik ze staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef vault_tec het volgende:
Dat ligt nogal moeilijk bij sevenply, mail manus anders. Den haag is niet zo heel ver weg
sevenply kan je geen zekerheid geven, manus wel. Dus als je eerst belt weet je of ze je maat hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Senderious het volgende:
[..]
Aha, nouja ben benieuwd. Keek net op de site van Manus man, zag ik ze staan.Denk erover na om daar heen te gaan, maar heb nog steeds geen studenten ov binnen. Wat zijn jou ervaringen met Sevenply? Denk je dat ze daar nog binnen komen of
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
sevenply kan je geen zekerheid geven, manus wel. Dus als je eerst belt weet je of ze je maat hebbenBen zelf wel groot sevenply fan.
Geillllllquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef Senderious het volgende:
Iemand deze toevallig in Rotterdam gezien? Bij Sevenply waren ze niet..
[ afbeelding ]
weet niet hoe ze vallen. Wil zelf ook wat paartjes... Manus ligt 20 minuten van trein/metro station vandaan. Ik zou zeggen bel even en kijk welke maten ze nog hebben!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Senderious het volgende:
[..]
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.
Ik heb Nike SB dunks met zo een dunne tong, zelfde maat als Busenitz. De Busenitz zitten iets strakker, maar zijn even lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Senderious het volgende:
[..]
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
weet niet hoe ze vallen. Wil zelf ook wat paartjes... Manus ligt 20 minuten van trein/metro station vandaan. Ik zou zeggen bel even en kijk welke maten ze nog hebben!
Dus eigenlijk true size?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:33 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik heb Nike SB dunks met zo een dunne tong, zelfde maat als Busenitz. De Busenitz zitten iets strakker, maar zijn even lang.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef kensei het volgende:
Dat is niet vintage, maar gewoon vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
wil ze wel normaal gelaced zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef HAL9000S het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een dikke schurft aan nep vintage zooi maar om de een of andere reden dig ik dit zwaar.
[ afbeelding ]
Lijken wel wat op die van mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef HAL9000S het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een dikke schurft aan nep vintage zooi maar om de een of andere reden dig ik dit zwaar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef kensei het volgende:
Dat is niet vintage, maar gewoon vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat PYS ze ooit had http://www.pickyourshoes.com/item.asp?itemname=1656 dus het is iig een legit c/w. Denk toch Ebay dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef Fluitconcert het volgende:
Vraagje: ik ben al een hele tijd op zoek naar witte, hoge Nike Dunks. Gewoon volledig wit, zonder verdere poespas. Ze bestaan wel als ik Google moet geloven, maar ik kan ze nergens te pakken krijgen. Hebben jullie enig idee waar ik moet zijn?
Dan kun je alle stappen overslaan en gelijk afrekenenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef Fluitconcert het volgende:
Vraagje: ik ben al een hele tijd op zoek naar witte, hoge Nike Dunks. Gewoon volledig wit, zonder verdere poespas. Ze bestaan wel als ik Google moet geloven, maar ik kan ze nergens te pakken krijgen. Hebben jullie enig idee waar ik moet zijn?
so hype right now.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:54 schreef HAL9000S het volgende:
Witte hoge AF1 geen optie?
[ afbeelding ]
Is toch gewoon een nagemaakte kidrobot of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Deze iD´s zijn nice![]()
[ afbeelding ]
SHOOTO dunk master![]()
Had ze een tijdje geleden ook al gepost. De colourway is erg nice idd. Hal de NB man bij uitstek vond ze dan weer niet zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Bajskorv het volgende:
Oi, deze vind ik dan toch wel weer erg lekker... Undefeated x Stussy x Hectic doen een NB 996.
[ afbeelding ]
Doet wel denken aan de AM1 KR maar de gast die ze gemaakt had kent de AM1 KR niet eens dus de CW is niet gejat oid.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is toch gewoon een nagemaakte kidrobot of niet?
NB in onze maatquote:Op maandag 16 januari 2012 16:49 schreef Atta-boy het volgende:
een paartje van wat?
vind de shape van deze wel tbh
Veel heat? Zie zelf niks boeiends staan :$quote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
aiiii boy!
Er is sowieso veel heat te koop in onze maat op lb de laatste tijd. Alleen geen zin om zo veel geld uit te geven aan één schoen.
hypequote:Op maandag 16 januari 2012 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Bijna alles uit het topic van Phcym![]()
Maar dacht dat er veel meer was eigenlijk. Kon me ook een am kidrobot herinneren.
Ik weet niet goed waarom maar die wil ik ineens heel graag.
liever een nieuw paartje dan een cracked sole.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
compc by Cali030, on Flickr
Lol, kleur grijs en speckles @ retro 2010 > 1999.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
liever geen paartje dan een cracked sole.
[ afbeelding ]
Die clot's zijn erg nice. Vind ze toffer als de converse x clot lijn, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik heb ook niets met Jumpman dus mij kan het weinig schelen![]()
ga wel deze even checken, CLOT x Nike Tennis Classic ACs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik vandaag aan heb/had.quote:
Dope. Zelfde CW werkte ook al perfect op de Supreme Bruins.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
do needquote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
where to cop.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
“J-ROD” by SHOOTO, on Flickr
Ik vind die CLOTS ook dope ja. Lekker voor SS2012.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selected retailers... Weet zelf ook nog niet waarquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Gaijin het volgende:
Die clots, erg nice! Waar/wanneer te kopen?
http://www.hanon-shop.com/new-balance-cm997hwb_pre-order.htmlquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:51 schreef Senderious het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat ze deze niet meer hebben in mijn maat bij Woei.
Ja, had ik hem ook gezien. Maar het probleem is dat ik niet precies mijn maat weet.. Niet bij andere shops in rdam of den haag gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
http://www.hanon-shop.com/new-balance-cm997hwb_pre-order.html
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Cpt. het volgende:
That awesome moment dat er een gast van in de 40 naar je toe komt en zegt "Vette Halfcabs, Steve Caballero!".
Lagequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef Tinsuz het volgende:
[..]
Ook nog specifiek een model ervan ?
Die mids vind ik helemaal niks. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
Dan zoek je dus een specifieke kleurencombinatie van het model Janoski. Ik vind deze wel tof...
[ afbeelding ]
Mooi leer, all weather... te koop bij skateshops als 24/7, frisco, sparky etc.
Deze vind ik er inderdaad ook wel vet uit zien man, bedankt voor jullie tips ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mids vind ik helemaal niks. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel.
[ afbeelding ]
Deze vind ik persoonlijk nog steeds het tofst.
Vind het leer er wel nice uit zien.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mids vind ik helemaal niks. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel.
[ afbeelding ]
Deze vind ik persoonlijk nog steeds het tofst.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:07 schreef Tinsuz het volgende:
Weet iemand nog vette sneakers voor mij?
Liefst sneakers die niet teveel opvallende kleuren hebben en die vrij makkelijk te verkrijgen zijn.
Hoop dat er iets moois tussen zit!
Heb de mijne echt veel gedragen, alleen heb ik de binnenkant kapot gelopen. Draag ze desondanks zo nu en dan nog steeds.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind het leer er wel nice uit zien.....
Kan je mij vertellen waar je ze gekocht hebt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb de mijne echt veel gedragen, alleen heb ik de binnenkant kapot gelopen. Draag ze desondanks zo nu en dan nog steeds.
Sparky Zwolle, maar dat was al in het najaar van 2010. Je zult ze nu niet meer in de winkels vinden, daarvoor zul je op eBay etc moeten kijken. De skateshops met Nike sb licentie hebben altijd wel meerdere kleuren staan dus gewoon even langsgaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Tinsuz het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waar je ze gekocht hebt?
mh oke dan zijn het de NIKE ZOOM SB STEFAN JANOSKI PREMIUM of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sparky Zwolle, maar dat was al in het najaar van 2010. Je zult ze nu niet meer in de winkels vinden, daarvoor zul je op eBay etc moeten kijken. De skateshops met Nike sb licentie hebben altijd wel meerdere kleuren staan dus gewoon even langsgaan.
Ja. Gewoon zoeken naar Nike SB Janoski premium.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef Tinsuz het volgende:
[..]
mh oke dan zijn het de NIKE ZOOM SB STEFAN JANOSKI PREMIUM of niet?
Mijne zijn ook beat... gelukkig een 2e paartjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb de mijne echt veel gedragen, alleen heb ik de binnenkant kapot gelopen. Draag ze desondanks zo nu en dan nog steeds.
De verleiding was erg erg groot maar ff niet gedaan. Heb ze nu totaal niet nodig en zou ze toch veel gebruiken voor hardlopen waar het meer een wedstrijdschoen is ipv trainingschoen. Mooi stukje techniek idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je ze gekocht? Ze zijn idd bizar licht, mooi stukje techniek
quote:
Yes sir. Hij kwam met info dat je halve size up moet en heeft idd liefde voor het spul. Kan ook enigszins inschatten wat je tof zou vinden. Hij wou m'n af1 hebben en traden met wat van hem hahah.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:30 schreef HAL9000S het volgende:
Ja die van mij zijn ook iets te klein, kan ze net aan maar had ze liever een halve size groter gehad. Is Evan die negroide Yank? Erg toffe gast idd, krijg echt altijd korting van 'm. Die heeft liefde voor wat ie verkoopt en dat merk je.
Zou ook van mij mogen. Misschien koop ik ze alsnog (binnen afzienbare tijd) want ze blijven me greedy maken. Alleen dan zou ik er goede slim fit denim bij dragen omdat een straight fit er niet bij past. Smalle schoen smaller denim.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef HAL9000S het volgende:
Kan prima onder denim imo, maar van mij mogen dit soort schoenen sowieso vaker in het straatbeeld verschijnen. Vernieuwing ftw.
[ link | afbeelding ]
Nike x undercover lunarspider LT+ 2 by Cali030, on Flickr
Haha daar zijn ze goed in he? En waarheid over de denim, ik draag ze altijd onder APC Petite Standard .quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou ook van mij mogen. Misschien koop ik ze alsnog (binnen afzienbare tijd) want ze blijven me greedy maken. Alleen dan zou ik er goede slim fit denim bij dragen omdat een straight fit er niet bij past. Smalle schoen smaller denim.
Zeer zeker. Wie weet, misschien toch maar binnenkort oppikken. De kledingstukken waren ook erg erg tof. Super licht en beweegt goed mee. Mooie tech collectie. Als dat broekje nou afgeprijsd wordt wil ik em.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha daar zijn ze goed in he? En waarheid over de denim, ik draag ze altijd onder APC Petite Standard .
Klopt helemaal. Over het algemeen is Nederland er niet echt een land voor. Hetzelfde geldt voor head porter tassen en portemonnees bijvoorbeeld. Zal hier ook weinig gekocht worden behalve door de liefhebbers. Voor de gemiddelde Nederlander is het veel te duur terwijl de kwaliteit en afwerking echt top notch zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
Zal niet heel erg hard gaan hier.... heel die collectie en dan vooral de lunarspiders waren binnen no time weg op sites als end clothing.
Kan ik begrijpen. Dat heb ik met m'n snugpak sleeka force. Past genoeg in en zoals hun slogan is: tested in war, never beaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:27 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, na een collectie Tumi tassen is niks meer goed genoeg qua kwaliteit, ook dat Japanse spul niet. Moet zeggen dat ik wel blij ben met die Eugene duffel van Nike, strak afgewerkt.
Mooie winkel idd, maar vandaag niet langs geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Bajskorv het volgende:
Heb je 290sqm geprobeerd? Vind ik zelf altijd erg tof en origineel.
Als je weet wanneer de sale is, moet je me ff inlichten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ahhhh door dat praten over die lunar spider wil ik ze hebben![]()
Zijn echt mad licht en lijken me heerlijk lopen. Hoop dat ze in de sale komen te liggen. Vorige sale van ze was
Hangt er ook een beetje van af wanneer het is en of ik geen andere plannen heb. Moet het wel van het weekend hebben iig.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Nezhi het volgende:
Ik moet wel de enige zijn die deze echt nice vind
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Cpt. het volgende:
Weer eens een wivahtje. Unds tijd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:29 schreef vault_tec het volgende:
x trilli
http://link.marktplaats.nl/524418463
quote:Nog wekelijks krijg ik complimenten van vreemden op straat. Maar ik heb zin in een nieuw paar en andere kleuren. Koop je ze, dan geef je ze een tweede ronde, want ze zijn nog prima. En wat tof is, ze combineren met alles dat je draagt. Ze zeggen dat zwart altijd kan, nou deze sneakers ook ;-)
Ik heb er net nieuwe veters in, de kleur blauw van in de schoen. Maar wit staat ook goed.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef Modus het volgende:
Ja eh, ik leef op grote voet denk ik.. Oh nee, anders hoefde ik ze niet te verkopen.
Hier een grotere fotoquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Kyddil het volgende:
Weet iemand welke New Balancejes dit zijn? Ben nu al een paar weken op zoek maar weet het nog steeds niet..
[ afbeelding ]
Nee, ik doe niet aan campen.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:43 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand nog gaan campen voor die year of the dragon AF1's?
Wordquote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan campen.Ze zijn op zich wel tof, alleen zo tof zijn ze ook alweer niet. Daarnaast heb ik weinig met af1. Te lomp eig.
De prijs is idd belachelijk. 150 zou imo echt de max zijn en dan zou ik ze alsnog niet halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond ze het ook niet speciaal genoeg om te gaan campen. Zeker niet voor ¤190.
Dacht dat vault_tec ging campen of niet?
was om die gast te trollen die ook 40 hadquote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond ze het ook niet speciaal genoeg om te gaan campen. Zeker niet voor ¤190.
Dacht dat vault_tec ging campen of niet?
Ohh ok ik dacht alquote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
was om die gast te trollen die ook 40 had
Leuke schoen idd, iemand weet waar deze te verkrijgen zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:17 schreef Bryan181 het volgende:
Kan iemand mij aan deze vans helpen? Thanks!
[ afbeelding ]
Freshcotton had ze. Funkiehouse Den Haag ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuke schoen idd, iemand weet waar deze te verkrijgen zijn?
Ratta boy, handelaar die je bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
Om de naam van de TT eer aan te doen heb ik mijn concords maar the interwebz op gegooid:
http://supertalk.superfut(...)ds-size-7-85-and-10/
Ik hoop voor je dat er nog een aantal gekke Amerikanen gaan bieden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:55 schreef Atta-boy het volgende:
Hier liggen ze nog steeds in de winkels dus de mensen die ze echt willen hebben val ik er niet mee lastig. Dan kan het wel vind ik
Vind het een ander verhaal als het een hyped schoen is en iedereen zijn best moet doen er een te bemachtigen.
Ga ze zelf ook niet halen hoor, maar had zo m'n vermoedens dat jij ze wel zou waarderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef Atta-boy het volgende:
Denk niet dat die voor heel veel gaan sellen in de eerste periode. Meeste general releases zijn niet echt duur op ebay/marktplaats de eerste periode nadat ze uit zijn.
Wil ze wel hebben die white cements denk ik
foutquote:Op woensdag 1 februari 2012 06:55 schreef Atta-boy het volgende:
Mwah in Nederland zijn dit soort modellen normaal gesproken ook wel snel weg. Die black cements ook als het goed is maar daar kwam een restock van.
In Amerika gaan ze alleen meer los op modellen als de XI waar in Nederland niemand naar om kijkt
Ik heb ze nog niet in de sale gezien hoor, en zijn best populair op mijn schoolquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:25 schreef Atta-boy het volgende:
Hoezo? In NL blijven die dingen normaal gesproken tot een dikke sale liggen en in Amerika staan ze er 3 dagen van te voren al voor in de rij toch?
Heb het niet over de concords specifiek maar over modellen als de XI en bv de XIII in het algemeenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet in de sale gezien hoor, en zijn best populair op mijn school
Dat geloof ik ook wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb het niet over de concords specifiek maar over modellen als de XI en bv de XIII in het algemeenZulk soort schoenen worden in Amerika volgens mij veel beter verkocht.
Vind die ook erg nice. Alleen jammer dat ie waarschijnlijk gruwelijk duur is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Nezhi het volgende:
Deze jas vind ik wel ziek
[ afbeelding ]
Zal helaas nooit in mijn maat zijn.
Ze verkrachten die huarache steeds meer.quote:
Maar online zijn ze nergens meer te krijgen?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Freshcotton had ze. Funkiehouse Den Haag ook.
Nice. Loop nu vooral op zo warm mogelijke schoenenquote:
Waar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef Atta-boy het volgende:
Free's die ik al een hele tijd wil voor iets van 44 euro. Zijn ze niet in mijn maatFML
Zal morgen wel ff checken wanneer ik achter een computer zit. Nog thnx voor de infoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Atta-boy het volgende:
Weet de site niet meer. Moet je ff bij lacebag het aanbiedingen topic checken, is met eem code voor nog eens 30% off.
Toen ik keek hadden ze size 9 en 9,5 nog geloof ik.
Ik zou voor de white cements gaan. Meer classic.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik twijfel. De nieuwe Spizikes (met zwarte veters): [ afbeelding ]
(beetje slecht gepaint maar voor het idee![]()
of de Jordan IV's die binnenkort komen [ afbeelding ]
Kan niet kiezennn
Ik lees veel berichten van lopers die ontevreden zijn over de 3 en beduidend meer de 2 of 1 prefereren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef SHOOOTO het volgende:
hoi (kk koud hier)
[ link | afbeelding ]
Nike Lunarglide+ 3 Pure Platinum/Max Orange
Moet je een halve maat groter hebben als normaal. Ik zal ff nadenken over de wtaps en de porter superstarsquote:
Anders bericht je maar. Jammer dat je meeste Adidas US9 zijn. Ik heb 9,5.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ze staan gereserveerd tot morgen dus prolly gone.
Ik dus 9,5 à 10. Heb m'n ransom's in 10 en busenitz in 9,5 voor een goede snugg fit. Al vallen m'n kzk copepan wel wat groter in vergelijking met andere Adidas in dezelfde maat.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit tussen 9 en 9,5 in, bij Adidas en NB neem ik meestal 9 omdat die wat ruimer vallen.
Woei en oqiumquote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef Kabaam het volgende:
Wat is nou echt een goede sneakershop in Rotterdam? ^^
zag het ja... jammer dat het zo ver van lowlands weg is... op stage moet ik veiligheidsschoenen aan dus weinig tijd om sneakers te dragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef Cpt. het volgende:
Wel cancer bats op rockamring, zeker ff checken. Moet wel wat zijn als vault t zo geweldig vindt
Ontopic: ik denk dat ik daar wel schoenen draag.
Neighborhoodquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef Atta-boy het volgende:
Neighborhood shirt nog van precinct 5 sale:
[ afbeelding ]
Hype hype
supreme x budweiser tee, voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
wivah:
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij US8, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef vault_tec het volgende:
welke maat heb je? ik "ken" nog iemand die ze verkoopt...
Ja het was 41 of 42. Het is al heel lang geleden dat ik ze aan heb gehad. Jammer, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:39 schreef vault_tec het volgende:
41 dus? nee heeft alleen nog een 40 over.
Ik was al redelijk laat met het signaleren van die blazers. Heb het bij meerdere skateshops geprobeerd zoals de Kingdom in Tilburg en Frisco in arnhem. Bij de Kingdom had ik hem zelfs besteld in mijn maat, maar na een aantal weken werd duidelijk dat ze hem toch niet konden bestellen. Had er eigenlijk ook gewoon naar Ben G voor moeten gaan, maar achteraf is dat makkelijk pratenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:09 schreef vault_tec het volgende:
mooi is wel dat je er bewust van bent dat het een oude release is... op de woei hyves vragen of ze releases uit < 2005 kunnen bestellen
Oqium is idd erg nice, er is echter al sinds woensdagochtend alleen nog maar US7 te krijgen in de pre-order.... heb US11 nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]![]()
Bestel de white cement gewoon lekker bij oqium. Altijd nice personeel en je support er één van de nicest sneakershops in NL mee. Ik ga kijken of ik nu een paartje mee kan krijgen en anders pre order ik ze voor morgen.
Bel of mail lockwood Antwerpen even. Die hadden rond oud en nieuw zeker wat liggen in die maat. Heb ze toen nog gezien. Zal nu wel weg zijn maar je kunt het proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Een vraag stellen waar ik het antwoord al wel van weet. Ze verkopen zeker nergens meer die Nike Ben G Blazer? Behalve op Ebay in de verkeerde maat.
Care to share? Lijkt op een free maar dan nog lichter, very nice. Lunar spiders zou ik ook niet weigeren voor de zomerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Dit gaan zeker mijn zomerschoenen 2012 worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk loopt ie net zo fijn als free.quote:Zoals besproken in het komende voorjaar Nike Sportswear collectie zal debuut een nieuw model, bijgenaamd Rosh Run. Het minimalistische ontwerp moet een beroep op alle fans van klassiekers als de luchtstroom en Presto. Bedenk opnieuw dat de schacht van elastisch mesh, en gebonden aan een lichtgewicht en flexibele schuim Cushlon. Vandaag kijken we naar een andere kleur.
<3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef Cpt. het volgende:
Voor t eerst sinds maandag weer schoenen aan (voor t eerst sinds maandag weer buiten)
[ afbeelding ]
Zeker, genoteerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My thoughts exactly! Toen ik de thumbs zag... Lijkt mij ook wel wat voor de zomer. In welke kleuren komen ze uit?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef vault_tec het volgende:
als die swoosh niet zo slordig er op gezet is dan koop ik hem wel.. side panel doet mij aan een janoski denken!
Mooie schoen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteindelijk vanmorgen vroeg via Nike.com besteldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok dan zou ik het idd via nike proberen. Heel de winkel lag vol met dozenkon ze jammer genoeg nog niet meekrijgen maar pre order is wel geregeld.
Lomp bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
Moet wel weer wennen aan het dragen van BBal schoenen nu mijn voeten zo verwend zijn door (high end) runners. Zit echt een stuk minder fijn.
Dan merk je pas hoe niet comfortabel sommige sneakers zijn. Vind Vans in z'n algemeen niet echt heel comfy. Tja, runners zijn gemaakt voor comfort dus dat is niet helemaal eerlijk vergelijken. Maar als ik een J4 vergelijk met een asics GL3 bijvoorbeeld (om een old school runner tegen een oude bbal schoen te vergelijken) merk je al enorm veel verschil qua comfort. Laat staan als je oude J's gaat vergelijken met nieuwe runners.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso een stuk lomper idd maar de IV kan het wel hebben.... ben ook voor een size 9 gegaan, hoe kleiner hoe beter bij J'sMaar ik mis gewoon de comfyness van lunar, free of m'n NB's. Laatst toen ik chukka's aan had voor het eerst sinds jaren dacht ik echt dat ik dood ging.... wtf die schoenen zitten zo vreselijk. Heb ze ook gelijk verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |