Vrouwen zullen in de toekomst merken dat dat wel meevalt.quote:
Het ging ook wel heel snelquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef l3east het volgende:
Ben ik te laat voor de lapo, wat is dezenaja ik gun het mijn mede leeftijdsgenoot
quote:
maar hoe ging het voor de rest?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik bloed nog steeds. Of alweer. Ik weet het eigenlijk niet.
Ik heb een dikke wang.
wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik bloed nog steeds. Of alweer. Ik weet het eigenlijk niet.
Ik heb een dikke wang.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Schoolpulletjes gehaaldIk voelde me weer 16
Klaar voor Spaanse lessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Nee, wel een roze map, en een paars met roze notitieblok
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man (een van de grootste lamlullen in de politiek) heeft een relatie met een meisje van 26.
Wat een held.
Nee want jij post altijd interessante dingen.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want jij post altijd interessante dingen.
De rest ging prima. Was lekker snel klaar, weinig pijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar hoe ging het voor de rest?
Verstandskies trekken.quote:
Auch moet ik eigenlijk ook, mijn linker verstandskiezen liggen in een hoek van 90 gradenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest ging prima. Was lekker snel klaar, weinig pijn.
Maar ik ga het steeds meer voelen. In maart moet de andere kies.
[..]
Verstandskies trekken.
Tuurlijk.quote:
je hebt toch wel pijnstillers meegekregen ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest ging prima. Was lekker snel klaar, weinig pijn.
Maar ik ga het steeds meer voelen. In maart moet de andere kies.
[..]
Verstandskies trekken.
Linkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
WTF, een neuken doe je zo topic
Ehm niet echt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
WTF, een neuken doe je zo topic
Lol.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]![]()
[SC Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat] #11 Banging for dummies
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]Dat is echt schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
signatuurloos
Good for himquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Halcon het volgende:
Afgelopen zaterdag wezen met Richard_Prf naar een karaokebar in Antwerpen geweest. Het was aardig druk, de muziek was prima en het bier vloeide rijkelijk.
In het rookgedeelte raakten we aan de praat met twee Nederlandse dames. Richard stond met een blonde dame te praten en haar vriendin stond er wat verveeld bij. Om te voorkomen dat die vriendin ging zeuren en om te zorgen dat Richard zijn gang kon gaan, die vriendin van die blonde wat beziggehouden.
Richard deed goede zaken, want de dame zat constant in zijn haar te kroelen (wel heel zijn kapsel in de war), hield zijn hand vast toen ze samen drinken gingen halen en hij kreeg een kusje. Telefoonnummer heeft hij uiteraard ook gehosseld.
Ontzettende vrouw!quote:
Het eruit halen van de kies stelt niet veel voor. De pijn die daarna komt helaas wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Auch moet ik eigenlijk ook, mijn linker verstandskiezen liggen in een hoek van 90 graden
Dat hoop ik voor hem jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu zal hij wel vaker afspreken met die dame he...
Ik ben als de dood voor naalden. Dus alleen die verdoving is al een hel voor mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het eruit halen van de kies stelt niet veel voor. De pijn die daarna komt helaas wel.
Maar okee als er behoefte aan is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]![]()
[SC Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat] #11 Banging for dummies
Richard is een van de grondleggers van deze reeks. Ken je klassiekers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor hem jaIk bedoelde meer op wat wij er nu mee moeten verder
Eén woord, 11 letters, begint met een K...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het eruit halen van de kies stelt niet veel voor. De pijn die daarna komt helaas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Cool story, doe hem de groetjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Halcon het volgende:
Afgelopen zaterdag wezen met Richard_Prf naar een karaokebar in Antwerpen geweest. Het was aardig druk, de muziek was prima en het bier vloeide rijkelijk.
In het rookgedeelte raakten we aan de praat met twee Nederlandse dames. Richard stond met een blonde dame te praten en haar vriendin stond er wat verveeld bij. Om te voorkomen dat die vriendin ging zeuren en om te zorgen dat Richard zijn gang kon gaan, die vriendin van die blonde wat beziggehouden.
Richard deed goede zaken, want de dame zat constant in zijn haar te kroelen (wel heel zijn kapsel in de war), hield zijn hand vast toen ze samen drinken gingen halen en hij kreeg een kusje. Telefoonnummer heeft hij uiteraard ook gehosseld.
En dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard is een van de grondleggers van deze reeks. Ken je klassiekers.
Hokay, sorryquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard is een van de grondleggers van deze reeks. Ken je klassiekers.
Poesjequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor naalden. Dus alleen die verdoving is al een hel voor mij.
Nouja, moest ze zelf ophalen bij de apotheek. Maar inderdaad wat paracetamol met codeïne gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch wel pijnstillers meegekregen ?
Ik ook hoor. Sue mequote:
Ach, dat is zo gebeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor naalden. Dus alleen die verdoving is al een hel voor mij.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo prettig. Maar wel snel over. Deze man was een stuk sneller dan mijn tandarts. Maar mijn tandarts is een jonge vrouw met pronte borstjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Er werden ooit tegelijk 3 spuiten in me gezet toen ik 11 was.
Ik ben niet echt bang voor dingen denk ik. Alleen nerveus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die haten op iemand met een fobie ergens voor, kijk eerst naar jezelf![]()
Ik moest zo hard lachen.
Echt he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die haten op iemand met een fobie ergens voor, kijk eerst naar jezelf![]()
Ik moest zo hard lachen.
Genoeg mensen die daar bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die bang zijn voor naalden
Tevens hai.
Kijk in het serieuze topic voor dat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Halcon het volgende:
Gaat het hier ook nog weleens ergens over?
Nee het is een slowchat zoals je ziet, want er is een splitsing voor serieuze, inhoudelijk zaken: Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Halcon het volgende:
Gaat het hier ook nog weleens ergens over?
Dat is leuk om te horen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Halcon het volgende:
Je kan Sinos weer terugpakken met haar spinnenfobie.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
@ Loka
Ik ga morgen naar Omnia wil je nog een verslagje van mij?
Dus Sinos is niet bang voor muizenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staart je aan sinos!
neequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus Sinos is niet bang voor muizen
Lijkt net of die spin een hanenkam heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staart je aan sinos!
Dan zal ik een verslagje voor je schrijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik ga denk ik nog wel op 9 februari in Zwolle
Dat is BA in zijn spinnen outfit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt net of die spin een hanenkam heeft.
Die haren zien er vreemd uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staart je aan sinos!
SHUT UP FOOL!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is BA in zijn spinnen outfit.
Nee tijnspin hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso ziet het eer een beetje uit als een hele stoere spinquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt net of die spin een hanenkam heeft.
I ain't flyin on no plane.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het mist alleen nog een zwarte zonnebril.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Sowieso ziet het eer een beetje uit als een hele stoere spin
Ik heb geen weekenden, ik heb gewoon een vrije woensdag en een vrije zondag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef geenvetzak het volgende:
jongens het is bijna FRIDAY!!! Eind van de week en... WERKEN! joepie!!!!111
Zo eng is die spin nu ook weer niet hoor meisjequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf, die spinnenfoto's mogen wel onder een spoilertje volgende keer
aawquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
We wouden je even op je plaats zetten. Poesje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Schijnbaar als je bang bent voor spinnen dan ben je niet bang voor muizen en vice versa. Of ben je een uitzondering?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
En hoezo ben ik niet bang voor muizen?
Wat is er zo eng aan muisjes?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
En hoezo ben ik niet bang voor muizen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan muisjes?
Oh ik dacht dat dat opging voor spinnen en slangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar als je bang bent voor spinnen dan ben je niet bang voor muizen en vice versa. Of ben je een uitzondering?
Ja!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
aaw, zal ik je held zijn die hem weghaalt?
Daarom gestampte muisjes die trakteer je toch bij een miskraamquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben nog lang niet klaar voor het vaderschap.
Dat kan ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat opging voor spinnen en slangen.
Maar muizen en slangen doen mij vrij weinig inderdaad. Ik heb zelfs een muisje
Maar die zijn wel lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die muis van mij mag ook wel dood. Maar gif of vallen neerleggen gaat mij iets te fur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind van die bruine ratten bij ons achter huis wel goor en ze mogen best dood van mij. Maar bang, niet echt.
Al lang geen gestampte muisjes of anijshagel meer gegeten. Misschien weer eens halen van de week.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar die zijn wel lekker.Net als gestampte muisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |