Toffe baan!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:42 schreef Bastard het volgende:
In Mei naar Barcelona trouwens, ws naar de F1!![]()
Trip van mn nieuwe baan
Volgens mij heb ik migraine ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nog steeds joh? Wat naar!
Gewerkt.. Gewoon het dagelijks leven he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik migraine ofzo.
Morgen eens vragen of ik de arts eens kan spreken.
Hoe was je dag?
Zo zeg, dat is leuk! Hoe bevalt het verder daar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:42 schreef Bastard het volgende:
In Mei naar Barcelona trouwens, ws naar de F1!![]()
Trip van mn nieuwe baan
Oh weet je dat zeker? Zou er misschien een symboliek in kunnen zitten denk je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb een Maglite op straat gevonden, eergister op weg naar huis. Dat was wel vet, hoewel ik geen zaklamp nodig heb, maar goed.
Wennen maar goed. Gezellige en leuke club mensen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is leuk! Hoe bevalt het verder daar?
Lang niet meer gepost toch, jij?quote:
Klopt, was/ben meer met het leven bezigquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Lang niet meer gepost toch, jij?
WHEN U ARE MISERABLE, KNOW THAT IM JUST FIINE!!!!quote:
Aha!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, was/ben meer met het leven bezig
Nee ik zit alleen maar hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, enkele van die boeken kende ik al via de Nederlandse fanclub.
Ben jij toevallig ook op het forum van www.stephenking.nl aanwezig?
Whehehe heb je je al door alle anderen heen geworsteldquote:
Oeps... Nou ja, dan hebben ze het kennelijk ook niet gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:35 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!Bijna weekend inderdaad.
Nog plannen dit weekend? Mijn schoonouders komen afscheid nemen. Ze gaan een tijdje naar Vietnam. Volgens mij een maand ofzo... Slecht dat ik dat niet weet
Klinkt druk! Maar als je overdag druk bent geweest is lezen 's avonds heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Bastard het volgende:
Kleuterleider, politieagent, clown spelen, activiteit begeleider. Zijn zo wat taken komende weekend.
Oh en wil mn boek uit hebben.
Dit is wel héél veel energie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een activiteiten allemaal van jullie.
Doe ik er een muziekje bij voor de broodnodige energie + vrijdagmiddag
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, beetje wel he, dus dan deze maar, ook mooi
Oh wat schattig! Een snapshot van jezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:39 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Fijn weekeind iedereen!
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Nou ja, desnoods morgen een nieuw toetsenbordje halen. Zo duur zijn die dingen niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef summer2bird het volgende:
Kut, heb nu definitief mijn omhoog pijtje toets eraf gesloopt
Krijg 'm er ook niet meer op
Ik heb een laptopquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Nou ja, desnoods morgen een nieuw toetsenbordje halen. Zo duur zijn die dingen niet.
Oh balenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een laptop
Moet ik telkens een toetsenbord meeslepen
En ik weet niet, drukte op dat ding en toen sprong hij eraf.
Is ook al 2 jaar oud, kan gebeuren.
Maar toch
Gebruik je dan wel een HD camera met optische zoom van "flink veel" ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Gray het volgende:
Whoa, gisteren m'n eerste UFO-waarneming gehad. UFO als in het vloog, en kon/kan het niet identificeren. Goed mogelijk dat het een vliegtuig was, aangezien het naar horen zeggen in de richting van een vliegveld in de lucht hing. Daarentegen gaf het heel veel licht, terwijl de zon al onder was. Die zonsondergang was overigens in de richting van waar ik keek, achter de UFO. Het is goed mogelijk dat de zon op het object reflecteerde, totdat het een bocht maakte, waarna ik het niet meer zien kon. Wel zou dat moeten betekenen dat, zou het een vliegtuig zijn geweest, het op een rechte lijn van me afvloog. Anders had het niet de illusie van stilstand kunnen aanhouden.
Volgende keer een filmpje maken, wat ik deze keer niet deed omdat ik het op het eerste gezicht niet opvallend genoeg vond. Pas na de waarneming bedacht ik me plots dat dit best een aparte ervaring was... Nu vind ik het juist jammer dat ik er geen opname van heb gemaakt, zelfs al was het met telefooncamera. Nu is het wat lastig te omschrijven namelijk.
Ach, volgende keer beter!
Ik denk een vliegtuig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Gray het volgende:
Whoa, gisteren m'n eerste UFO-waarneming gehad. UFO als in het vloog, en kon/kan het niet identificeren. Goed mogelijk dat het een vliegtuig was, aangezien het naar horen zeggen in de richting van een vliegveld in de lucht hing. Daarentegen gaf het heel veel licht, terwijl de zon al onder was. Die zonsondergang was overigens in de richting van waar ik keek, achter de UFO. Het is goed mogelijk dat de zon op het object reflecteerde, totdat het een bocht maakte, waarna ik het niet meer zien kon. Wel zou dat moeten betekenen dat, zou het een vliegtuig zijn geweest, het op een rechte lijn van me afvloog. Anders had het niet de illusie van stilstand kunnen aanhouden.
Volgende keer een filmpje maken, wat ik deze keer niet deed omdat ik het op het eerste gezicht niet opvallend genoeg vond. Pas na de waarneming bedacht ik me plots dat dit best een aparte ervaring was... Nu vind ik het juist jammer dat ik er geen opname van heb gemaakt, zelfs al was het met telefooncamera. Nu is het wat lastig te omschrijven namelijk.
Ach, volgende keer beter!
Klinkt lekker maar de platen zijn zo goed als hetzelfdequote:
't is ook een remix hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef Bastard het volgende:
Klinkt lekker maar de platen zijn zo goed als hetzelfde
Lekkere gamemuziek iig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
't is ook een remix he
Maar ik vind ze toch nog wel behoorlijk verschillend hoor. Kan alleen niet kiezen welke ik beter vind
Keukenkastjes gebeitst, leuk gewordenquote:
quote:
Die heb ik dus nooit bij me, net als deze keer niet. Iets dat me ook weerhield te fotograferen/filmen, zo'n 2 megapixel telefooncameraatje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gebruik je dan wel een HD camera met optische zoom van "flink veel" ?Please ?
Pretty please ?
![]()
Jij had kindjesdienst?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:36 schreef Bastard het volgende:
Dat was een leuk en vermoeiend weekend.
Ik had er 3 alleen dit weekend, ging heel goed. Jasmijn heeft met mens_erger_je_niet gewonnen van mijquote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij had kindjesdienst?
Wij morgen ook. Kleindochter is ziekjes en dochter van nokManda moet werken. Of we op willen passen.
De meiden deden best veel samen. Max heeft op een motor gezeten en achter het stuur van een auto, heeft een speelgoed gekregen die vanavond mee naar bed moest.quote:
Nou nou, en dat op basis van één vorstdag...Je kan overdrijven, Lavenderr.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het heeft gevroren! Wat een barre, barre winter is het toch![]()
Ja, ik weet het Ferdo, maar liet me even meeslepen vanwege de eerste keer vorstquote:Op maandag 16 januari 2012 10:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, en dat op basis van één vorstdag...Je kan overdrijven, Lavenderr.
Goedemorgen trouwens!
Ja, er werd ons ook een warme zonnige zomer voorspeld, weet je nog?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet het Ferdo, maar liet me even meeslepen vanwege de eerste keer vorst![]()
Half januari en nog geen winterweer gehaden dat terwijl ons een horrorwinter voorspeld is
![]()
En goedemorgen morgen teruggewenst
Oh ja, nou misschien krijgen we dan een horror-zomer dit jaarquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, er werd ons ook een warme zonnige zomer voorspeld, weet je nog?
Nee, dan is er toch geen zomer meer, na de aankomende?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, nou misschien krijgen we dan een horror-zomer dit jaaren anders volgend jaar?
Oh wacht, neequote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, dan is er toch geen zomer meer, na de aankomende?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef summer2bird het volgende:
Hoi
Ik ben moeik wil slapen
Schijnt bij jullie ook de zon?
Nee, ik weet nietquote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is fris, maar mooi weer!
Heb je vannacht niet goed geslapen, dat je nu moe bent?
[..]
Van de week niet.. Althans ik heb niks gepland.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet![]()
Ga jij van de week nog wat leuks doen?
Glaasjedraaien lijkt me nou zo eng.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Van de week niet.. Althans ik heb niks gepland.
Maar het weekend was schitterend. Aan de absinthe gezeten met een goede vriendin van me. Dat is mss. een idee voor de volgende glaasjedraaisessie.
Het is dé manier om in een Victoriaanse stemming te komen. Dat hele ritueel met een suikerklontje en het drankje aansteken en weer afblussen enzo.. Veel sfeervoller dan whiskey.
Ik heb het pas een keer gedaan... En die geest leek de beroedste niet. Vooropgesteld dat het een geest was, natuurlijk..quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Glaasjedraaien lijkt me nou zo eng.
Wel eens een slechte geest aan tafel gehad?
En jullie hebben een leuke avond gehad, misschien was dát wel de bedoeling van de geestquote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb het pas een keer gedaan... En die geest leek de beroedste niet. Vooropgesteld dat het een geest was, natuurlijk..
Dat kan ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was de bedoeling van de geest wel om contact te maken met de ziel, om zich zo naar binnen te wringen.
Maar wat is precies een geest? En wat een ziel? En kun je daarin binnen dringen?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was de bedoeling van de geest wel om contact te maken met de ziel, om zich zo naar binnen te wringen.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Onze entiteit vond het kennelijk net zo gezellig als wij.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jullie hebben een leuke avond gehad, misschien was dát wel de bedoeling van de geest
Dan is het op zich al geslaagdquote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar wat is precies een geest? En wat een ziel? En kun je daarin binnen dringen?
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Onze entiteit vond het kennelijk net zo gezellig als wij.
Dat kan verschillen natuurlijk. Een ziel is datgene wat je overhoudt als je alle materie verliest. Jij niet, zij wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar wat is precies een geest? En wat een ziel? En kun je daarin binnen dringen?
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Onze entiteit vond het kennelijk net zo gezellig als wij.
Zal ik me maar even melden dan?quote:
Het jaar van verschuivingen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef Bastard het volgende:
Kennelijk is het jaar van verschuivingen ingegaan
Oh, dat is het. Transcedeer en mediteer jezelf dan eens snel terug naar nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Michielos het volgende:
Sorry, ik ben al getranscedeerd naar de vijfde dimensie
Vandaar ook dat het rustiger is
nieuwe mensen, nieuwe ideeen, nieuwe inzichten, etc. Soms best verrassend wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het jaar van verschuivingen?
Whut?
Inderdaad, dat kan best verrassend zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
nieuwe mensen, nieuwe ideeen, nieuwe inzichten, etc. Soms best verrassend wel.
Kunnen ze daar ook tellen? Hoe weten ze dan dat het de vijfde is?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Michielos het volgende:
Sorry, ik ben al getranscedeerd naar de vijfde dimensie
Vandaar ook dat het rustiger is
Dat voel jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kunnen ze daar ook tellen? Hoe weten ze dan dat het de vijfde is?
Gaaf liedje!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag, deze grijze woensdagmiddag!
Weinig goeds aan dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag.
En nu gaat het nog regenen ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |