volgens mij moet je dan Faithful hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:
Is er een leuke texture pack die een beetje dezelfde stijl als Minecraft hanteert maar met hogere kwaliteit textures?
Zelf gebruik ik eldpackquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:
Is er een leuke texture pack die een beetje dezelfde stijl als Minecraft hanteert maar met hogere kwaliteit textures?
No problemoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit! Die neem ik! Thnx!
NOOOES, minimap, novoid, invtweaks, ALLEMAAL WEG!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
na update? yep..
dat lijkt notch/jeb maar niet te snappen dat dat anders moet
Calm down, komt toch vanzelf wel weer goed johquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NOOOES, minimap, novoid, invtweaks, ALLEMAAL WEG!!
Een geheime hostquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef Exentric90 het volgende:
Drump? Waar host jij je server als ik vragen mag?
lol, al 3 voor die pick, en dan 3 voor xpfarmen, en hopen dat je silk krijgt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik bied 6 diamond voor een silk touch diamond pick.
Ben je een 0 vergeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik bied 6 diamond voor een silk touch diamond pick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |