De maker van dat nummer post hier ook onder de naam Devnull en ik wil hem bij deze dan ook bedanken voor zijn creatie die vele producers geinspireerd heeft en voor het feit dat de zomer van '92 mede door zijn toedoen een enorm goede housezomer is geweest.
Hmmz, ik ben er nog niet uit of ik heb moet bedanken of verbannen.
Nah...way to go, Devnull!
p.s. wil hij wel in het zonnetje gezet worden?
Mede dankzij zijn arrogantie
Ik zeg een woord: voor Devnull Mixfreaks
wat was de inspiratie tot het schrijven van het nummer?
heerlijke tijd, thnx voor de goeie herrinneringen
Damn, wat zou ik graag weer in die onbezorgde tijd rondlopen
Ik geloof dat Mercedessterren jatten ook een van mijn favo bezigheid was toen.
quote:Hoe herkenbaar!
Op dinsdag 16 juli 2002 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
'92 was echte een mooie zonnige zomer waarin mijn grootste bezigheid was het spelen op die demonstratie nintendoconsoles in winkels als V&D, Blokker etc.
Ik kan me nog herinneren dat ik toen vol trots een bandje(!) had gekocht van Technotrance 2 met daarop o.a. Poing, 2 Unlimited's workaholic (toen nog een vet rauw geluid), Sequential One's Psychotronic (I am the god of hellfire) en Obumbratta, de opvolger van het 'verboden' nummer O Fortuna.Damn, wat zou ik graag weer in die onbezorgde tijd rondlopen
Ik geloof dat Mercedessterren jatten ook een van mijn favo bezigheid was toen.
Op 1 of andere old-school CD .
Ach ja, 92. Ik kreeg met mijn 1e echte vriendinnetje wat, werd en passant ontmaagd en ging naar Rave the City in de Statenhal .
quote:Ik zoek nog steeds een mooie 192kbps MP3rip van die CD. (hint hint
Op dinsdag 16 juli 2002 11:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Hoe herkenbaar!
Die cd heb ik nog wel liggen ergens ook..
Gistern trouwens weer een mix gedowned van een plaat van Ramirez.. blijft lekker.
Oh ik had ford embleems
quote:Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen
Op dinsdag 16 juli 2002 11:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik zoek nog steeds een mooie 192kbps MP3rip van die CD. (hint hint
)
quote:Ben je er zo een? Andermans spullen jatten/vernielen?
Op dinsdag 16 juli 2002 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
Damn, wat zou ik graag weer in die onbezorgde tijd rondlopenIk geloof dat Mercedessterren jatten ook een van mijn favo bezigheid was toen.
quote:psst 10 jaar geleden ...
Op dinsdag 16 juli 2002 11:40 schreef michiel- het volgende:[..]
Ben je er zo een? Andermans spullen jatten/vernielen?
quote:Zoiets verleer je niet
Op dinsdag 16 juli 2002 11:41 schreef Bastard het volgende:[..]
psst 10 jaar geleden ...
quote:Dat is ook niet zo, volgens mij wordt het plaatje nogal overschat in de initiële post...
Op dinsdag 16 juli 2002 11:41 schreef Jipje het volgende:
Sjonge, ik was 8 toen....Maar weet het nog goed dat ik het voor het eerst hoorde, kon me ABSOLUUT niet voorstellen dat dat een trend zou worden die (nu dus al) 10 jaar duurt...
quote:Met poing is het toch allemaal begonnen?
Op dinsdag 16 juli 2002 11:43 schreef Grobbel het volgende:[..]
Dat is ook niet zo, volgens mij wordt het plaatje nogal overschat in de initiële post...
quote:De commerciële variant wellicht, maar ik geloof niet dat de toenmalige hardcore house puristen zo blij waren met dit plaatje... Maar goed, ik ben geen expert. Dacht altijd dat Speedy J's Pullover ook wat meer baanbrekend was in die tijd, maar ach, wat weet ik nou...
Op dinsdag 16 juli 2002 11:45 schreef Jipje het volgende:[..]
Met poing is het toch allemaal begonnen?
quote:Hmmm waarschijnlijk meer als ik... Ik ken alleen poing uit die tijd...
Op dinsdag 16 juli 2002 11:48 schreef Grobbel het volgende:[..]
De commerciële variant wellicht, maar ik geloof niet dat de toenmalige hardcore house puristen zo blij waren met dit plaatje... Maar goed, ik ben geen expert. Dacht altijd dat Speedy J's Pullover ook wat meer baanbrekend was in die tijd, maar ach, wat weet ik nou...
quote:Ik zou Setup System met Fairy Dust ook niet uitsluiten. Dat was best hard in '92.
Op dinsdag 16 juli 2002 11:48 schreef Grobbel het volgende:[..]
De commerciële variant wellicht, maar ik geloof niet dat de toenmalige hardcore house puristen zo blij waren met dit plaatje... Maar goed, ik ben geen expert. Dacht altijd dat Speedy J's Pullover ook wat meer baanbrekend was in die tijd, maar ach, wat weet ik nou...
Jouw plaat is ooit eindeloos grijsgedraaid in huize Postinggirl, dat je het even weet.
(Sowieso al die technotrance-cd's al leende ik ze gewoon bij de bibliotheek om ze vervolgens op te nemen. Naast de Hitkrant was dat zo'n beetje alles waar m'n zakgeld aan op ging.)
quote:10 jaar geleden ja...
Op dinsdag 16 juli 2002 11:40 schreef michiel- het volgende:[..]
Ben je er zo een? Andermans spullen jatten/vernielen?
Ik wil alleen wel even toevoegen dat de andere helft van "Rotterdam Termination Source" hier ook post onder de naam: "AcidFog".
Dat "Poing" een hit werd, was voor ons evengoed een verassing als voor ieder ander, het was onze eerste plaat en gelijk een dikke hit. Hoewel de plaat, geloof het of niet, NIET commercieel bedoeld was, werd het toch snel opgepakt door de Nederlandse (en later ook Europese) housescene. Er wordt inderdaad vaak geroepen dat "Poing" de hardcore aan de mainstream bracht, en we zijn uiteraard heel trots op die credits. Maar laat het even duidelijk zijn dat wij echt deze vorm van house niet hebben uitgevonden, ook wij zijn vroeger geinspireerd door bijvoorbeeld "Underground Resistance" en "Speedy J". En ras-echte pure snoeiharde tracks waren er toen al van o.a. "Holy Noise", "Patrick van Kerchhoven", "Human Resource", en "Mark Acardipane" aka "PCP".
Voordat wij ons in hitlijsten bevonden, waren "LA Style's James Brown is Dead", "T99's Anastasia" (ik werk nu overigens met de rapper/vocalist van T99),"Holy Noise's James Brown is Still Alive", "Speedy J's Pullover", en "Human Resource's Dominator" al dikke top-40 hits.
Er kleven ook voor -en nadelen aan het hebben van een dergelijke hit. Zo was het onmogelijk om er een fatsoenlijke opvolger voor te maken, dit kwam door het ultra-hoge gimmick-gehalte ... wat hadden we moeten doen? "Plok", "Tok", "Oink" .... we hebben toen, besloten om het niet verder uit te melken, tot grote onvrede van onze toenmalige platenmaatschappij: "Rotterdam Records".
Ander nadeel was: we waren groen als gras in deze keiharde industrie, dus het is waarschijnlijk licht overbodig om te zeggen dat we er echt niet rijk van geworden zijn. Aan de andere kant, ik ken veel van m'n nationale -en internationale collega's persoonlijk, en laten we zeggen dat er nog maar weinig zijn die toendertijd echt "gespaard" hebben.
Het mooie van de muziek is wel, je blijft er mee bezig. En wat dat betreft zijn we liever "arme pioniers" dan "rijke followers", dus wanneer, hoe en onder welke naam we weer van ons laten kunnen laten spreken kan alleen de tijd leren.
Tot zover "Poing", in mijn visie .
quote:Leuk stukje om te lezen en zo ook eens de "andere kant" achter het nummer "Poing" te zien.
Op dinsdag 16 juli 2002 13:41 schreef Devnull het volgende:
Hey! Da's wel grappig, thanks.
Ik wil alleen wel even toevoegen dat de andere helft van "Rotterdam Termination Source" hier ook post onder de naam: "AcidFog".
Dat "Poing" een hit werd, was voor ons evengoed een verassing als voor ieder ander, het was onze eerste plaat en gelijk een dikke hit. Hoewel de plaat, geloof het of niet, NIET commercieel bedoeld was, werd het toch snel opgepakt door de Nederlandse (en later ook Europese) housescene. Er wordt inderdaad vaak geroepen dat "Poing" de hardcore aan de mainstream bracht, en we zijn uiteraard heel trots op die credits. Maar laat het even duidelijk zijn dat wij echt deze vorm van house niet hebben uitgevonden, ook wij zijn vroeger geinspireerd door bijvoorbeeld "Underground Resistance" en "Speedy J". En ras-echte pure snoeiharde tracks waren er toen al van o.a. "Holy Noise", "Patrick van Kerchhoven", "Human Resource", en "Mark Acardipane" aka "PCP".
Voordat wij ons in hitlijsten bevonden, waren "LA Style's James Brown is Dead", "T99's Anastasia" (ik werk nu overigens met de rapper/vocalist van T99),"Holy Noise's James Brown is Still Alive", "Speedy J's Pullover", en "Human Resource's Dominator" al dikke top-40 hits.
Er kleven ook voor -en nadelen aan het hebben van een dergelijke hit. Zo was het onmogelijk om er een fatsoenlijke opvolger voor te maken, dit kwam door het ultra-hoge gimmick-gehalte ... wat hadden we moeten doen? "Plok", "Tok", "Oink" .... we hebben toen, besloten om het niet verder uit te melken, tot grote onvrede van onze toenmalige platenmaatschappij: "Rotterdam Records".
Ander nadeel was: we waren groen als gras in deze keiharde industrie, dus het is waarschijnlijk licht overbodig om te zeggen dat we er echt niet rijk van geworden zijn. Aan de andere kant, ik ken veel van m'n nationale -en internationale collega's persoonlijk, en laten we zeggen dat er nog maar weinig zijn die toendertijd echt "gespaard" hebben.Het mooie van de muziek is wel, je blijft er mee bezig. En wat dat betreft zijn we liever "arme pioniers" dan "rijke followers", dus wanneer, hoe en onder welke naam we weer van ons laten kunnen laten spreken kan alleen de tijd leren.
Tot zover "Poing", in mijn visie
.
doen jullie overigens nog wat in de house scene?
quote:Er ligt momenteel een complete, nog niet uitgebrachte hardcore "Rotterdam Termination Source" 12-inch in de USA bij "Lenny Dee" in de brievenbus. Als die gereleased wordt is er een grote kans dat we weer wat nieuws gaan maken in die richting.
Op dinsdag 16 juli 2002 13:48 schreef Vision het volgende:
iig proficiat met 't jubileum.doen jullie overigens nog wat in de house scene?
Zelf houd ik me nu meer bezig met m'n eigen groep: "Devnull". Dit is wat betreft stijl een combinatie tussen "Limp Bizkit", "Prodigy", "80s oldschool hiphop", gitaren, vette synths, scratches en vocalen (raps, gezongen en freaky samples). Hier zijn al wat tracks voor klaar, maar het is de bedoeling dit volgend jaar als compleet album te releasen. Dit doe ik samen met de oude "MC/Vocalist" van "T99", bekend van de househit: "Anastasia" (1991).
Verder ben ik de producer/mixdown engineer van de Belgische hardcore/metalband (geen house dus): "Cooperate".
Genoeg te doen dus .
[Dit bericht is gewijzigd door Devnull op 16-07-2002 14:02]
quote:Ja inderdaad
Op dinsdag 16 juli 2002 14:02 schreef Devnull het volgende:
Soms denk je wel eens .... is dat al 10 jaar geleden?
quote:Dat klinkt erg interessant, beetje Manchild achtig dus. Als er wat online te luisteren is hoor ik het graag.
Op dinsdag 16 juli 2002 13:56 schreef Devnull het volgende:[..]
Zelf houd ik me nu meer bezig met m'n eigen groep: "Devnull". Dit is wat betreft stijl een combinatie tussen "Limp Bizkit", "Prodigy", "80s oldschool hiphop", gitaren, vette synths, scratches en vocalen (raps, gezongen en freaky samples). Hier zijn al wat tracks voor klaar, maar het is de bedoeling dit volgend jaar als compleet album te releasen. Dit doe ik samen met de oude "MC/Vocalist" van "T99", bekend van de househit: "Anastasia" (1991).
Prodigy heeft het niet zo op Limp Bizkit btw, getuige deze quote van Liam: "Vacation" is about the USA. It's not anti-USA, it's just against that new "metal" scene. On a general aspect, the message is still the same: "Let's fucking go!".
O ja, D!, voor evt. re-mixen hou ik me aanbevolen, heb een uitstekende Music Maker Deluxe op mijn PS II
[Dit bericht is gewijzigd door tools op 16-07-2002 14:56]
quote:heej dat is toevallig! kep 'm ook gisteren weer sinds lange tijd gehoord, in de auto heb ik hem gedraaid met X-Ray!
Op dinsdag 16 juli 2002 11:32 schreef X-Ray het volgende:
Ik heb heel toevallig dat nummer gister weer eens gehoord sinds jaren!Op 1 of andere old-school CD
.
Ach ja, 92. Ik kreeg met mijn 1e echte vriendinnetje wat, werd en passant ontmaagd en ging naar Rave the City in de Statenhal
.
maar zeker een topper!
ode aan poing!
quote:En met Alles naar de klote!!!!.
Op dinsdag 16 juli 2002 11:45 schreef Jipje het volgende:[..]
Met poing is het toch allemaal begonnen?
quote:Ik dacht dat de echte commerciele doorvraak Snaps Rythme is a dancer was..
Op dinsdag 16 juli 2002 17:46 schreef X-Ray het volgende:
En met Alles naar de klote!!!!.
quote:Ik weet dat je ontzettend behept bent met die Music Maker, dus ik kan niet wachten op je remix!
Op dinsdag 16 juli 2002 14:37 schreef tools het volgende:Heb mijn moeder menig maal onder aan de trap horen roepen of ik die @*&#^%)(@*&#^ herrie niet wat zachter kon zetten
O ja, D!, voor evt. re-mixen hou ik me aanbevolen, heb een uitstekende Music Maker Deluxe op mijn PS II
quote:Fout gedacht, nummer 2 was de hoogste positie. En wekenlang is ook weer overdreven, want het waren er 11 in totaal dat-ie er in stond.
Op dinsdag 16 juli 2002 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
Een van de nummers die de housescene opbrak en mede verantwoordelijk was voor het ontstaan van hardcore house is Poing. In de zomer van '92 stond dit supersimpele, doch komische en aanstekelijke nummer wekenlang in de top 40 en heeft zelfs geloof ik de #1 postitie weten te behalen.
Ik vond het wel een cool plaatje. Heb 't toen toch redelijk vaak gedraaid.
Hmmm... hoog gimmick-gehalte toch wel, hoor.
quote:Idd: http://www.hitlijsten.com/html/detail.php?id=8013
Op woensdag 17 juli 2002 00:14 schreef Devnull het volgende:
Wel 4 weken op nr. 2.
Da's een complete maand.
Net toen je Mariah Carey voorbij was, ging Dr. Alban jou weer voorbij zodat je de nummer 1 positie net misliep: http://www.hitlijsten.com/html/weeklijst.php?jaar=1992&week=32
lol is die ook van jou?
quote:Nee die is niet van mij.
Op woensdag 17 juli 2002 00:27 schreef Trancentral het volgende:
ik heb hier nog een mp3 ( van ag , toen ie er nog was )
rotterdam terror corps - Sieg Heil Kanker Zwarten.mp3lol is die echt van jou?
Lijkt me trouwens geen "authentic" Terror Corps track, hun frontman is zo zwart als maar kan.
quote:Deze track is zo genoemd maar de naam heeft niets met de track te maken (ik heb hier iemand ook op irc voor gebanned..)
Op woensdag 17 juli 2002 00:29 schreef Devnull het volgende:[..]
Nee die is niet van mij.
"Rotterdam Termination Source" gaarne niet verwarren met "Rotterdam Terror Corps".
En ja "wij" waren er eerder.Lijkt me trouwens geen "authentic" Terror Corps track, hun frontman is zo zwart als maar kan.
quote:Aigghhhtttt AcidFrog, beware for tha original gansta' remix
Op dinsdag 16 juli 2002 23:19 schreef AcidFog het volgende:[..]
Ik weet dat je ontzettend behept bent met die Music Maker, dus ik kan niet wachten op je remix!
Je nick is ook niet voor niets Tools... The man with the gear, haha! Big ass studio in a box.
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:27 schreef Trancentral het volgende:
ik heb hier nog een mp3 ( van ag , toen ie er nog was )
rotterdam terror corps - Sieg Heil Kanker Zwarten.mp3lol is die ook van jou?
* Jojogirl kan zich nog heel goed herinneren wanneer ze Poing voor het eerst hoorde.
Ik stond in Frankrijk op een camping en hoorde een vreemd geluid ergens vandaan. Ik kijken wat het nou was... het bleek muziek te zijn Erg vreemd, maar wel een gaaf nummer.
Sowieso was de house uit die tijd erg leuk.
quote:heb er nog meer
Op woensdag 17 juli 2002 14:12 schreef tools het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die dingen op je computer bewaard Transcentral, die bagger!
is het iemand ook opgevallen dat de tee bee mix van scooter : posse I need you on the floor , lijkt op poing?
Hier stukje van scooter :
http://members.home.nl/h.altepping/scooter.mp3
Is poing trouwens gemaakt met fasttracker?
quote:zo is het maar net
Op woensdag 17 juli 2002 15:56 schreef Trancentral het volgende:
Toffe_Ellende :
Over smaak valt te twisten
quote:Nope.
Op woensdag 17 juli 2002 15:38 schreef Trancentral het volgende:
Is poing trouwens gemaakt met fasttracker?
quote:Ach, om nou zover te gaan, vind ik niet helemaal waar. Denk dat iedere beginperiode wel een "starter" had waaruit is voortgebouwd.
Op woensdag 17 juli 2002 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vond het het dieptepunt van 40 jaar popmuziek samen met de dikkelullenband...
Ik vind bijv. Franz Bauer ontzettend verschrikkelijk en niet het dieptepunt van 40 jaar popmuziek, maar van de mensheid in totaal eigenlijk.
Inderdaad, ga helemaal accoord, smaken verschillen, godzijdank!
AMEN - de Tools heeft gesproken
quote:Franzie is ook niet echt pop die valt bij in de categorie Heimatsmuzik...
Op woensdag 17 juli 2002 17:02 schreef tools het volgende:[..]
Ach, om nou zover te gaan, vind ik niet helemaal waar. Denk dat iedere beginperiode wel een "starter" had waaruit is voortgebouwd.
Ik vind bijv. Franz Bauer ontzettend verschrikkelijk en niet het dieptepunt van 40 jaar popmuziek, maar van de mensheid in totaal eigenlijk.
Inderdaad, ga helemaal accoord, smaken verschillen, godzijdank!
AMEN - de Tools heeft gesproken
Overigens vond ik New Order en Kraftwerk veel belangrijker voor de elektronische muziek...
quote:Humor, nu op radio 3FM
Op dinsdag 16 juli 2002 11:14 schreef extreme het volgende:
'on a ragga tip' van SL2,
Poing: geweldig! misschien muzikaal geen hoogstaand nummer maar wel erg origineel! zo'n beetje m'n eerste kennismaking met house
een maat van me kwam een paar jaar geleden nog met een singletje van poing voor me aanzetten (op vinyl)...7" ofzo? (ben slecht in vinylmaten ) met op de ene kant Poing (148 bpm) en op de andere kant Bonus Poing (138 bpm)
quote:Yeah!!!!
Op dinsdag 16 juli 2002 11:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Stelletje freaks, Maurice S. (=Devnull) is - zacht uitgedrukt - niet zo geliefd door mensen uit z'n scene.Mede dankzij zijn arrogantie
Maar ja, dat soort mensen houd je...
Hij heeft zichzelf unsubscribed omdat de sfeer hem niet meer aanstond....een wijze keuze...
Ik ben toch nog benieuwd of er ooit nog wat 'hitmixen' van Maurice komen. In het begin vond ik ze wel goed, maar later werden ze minder....
Darth
[Dit bericht is gewijzigd door Schuldige_Omstander op 18-07-2002 20:51]
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 11:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Stelletje freaks, Maurice Steenbergen (=Devnull) is - zacht uitgedrukt - niet zo geliefd door mensen uit z'n scene.Mede dankzij zijn arrogantie
quote:Ja, om mensen die over je roddelen en je zwart maken waar je bij bent. Of dat nou een chat, een mailinglist of forum is. Dat soort mensen houd je ...
Op donderdag 18 juli 2002 20:22 schreef darth_vader het volgende:[..]
Yeah!!!!
Maar ja, dat soort mensen houd je...
Hij heeft zichzelf unsubscribed omdat de sfeer hem niet meer aanstond....een wijze keuze...
[Dit bericht is gewijzigd door Devnull op 18-07-2002 20:48]
quote:Was daar indertijd niet een beetje heibel over, als zijnde dat Poing niet op één mocht komen (gedachtengang vanuit housend NL in ieder geval). Ik geloof dat geen van die andere 2 goud of in ieder geval niet platina bereikte, waar Poing dat wel deed. Samen met de kortere duur van het in de top40 staan was dat toch op z'n mist verdacht
Net toen je Mariah Carey voorbij was, ging Dr. Alban jou weer voorbij zodat je de nummer 1 positie net misliep: http://www.hitlijsten.com/html/weeklijst.php?jaar=1992&week=32
quote:ah gaaf, zal die ook in Nederland uitgebracht worden?
Op dinsdag 16 juli 2002 13:56 schreef Devnull het volgende:Er ligt momenteel een complete, nog niet uitgebrachte hardcore "Rotterdam Termination Source" 12-inch in de USA bij "Lenny Dee" in de brievenbus. Als die gereleased wordt is er een grote kans dat we weer wat nieuws gaan maken in die richting.
* Vision hoort helemaal nix meer van "die amerikanen"
(omar santana/lenny dee/rob g)
quote:Beter dan achter je rug om toch???
Op donderdag 18 juli 2002 20:40 schreef Devnull het volgende:[..]
[..]Ja, om mensen die over je roddelen en je zwart maken waar je bij bent. Of dat nou een chat, een mailinglist of forum is. Dat soort mensen houd je ...
Grtz,
Darth
quote:Het probleem voor ons was, dat de Top 40 wordt bepaald door single-verkoop en airplay.
Op zaterdag 20 juli 2002 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Was daar indertijd niet een beetje heibel over, als zijnde dat Poing niet op één mocht komen (gedachtengang vanuit housend NL in ieder geval). Ik geloof dat geen van die andere 2 goud of in ieder geval niet platina bereikte, waar Poing dat wel deed. Samen met de kortere duur van het in de top40 staan was dat toch op z'n mist verdacht
Ik had gisteren een vrijgezellenfeest in de Rotterdamse skihut, dus ik ga weer even proberen m'n kater te verwerken...
quote:Wat wij toen te horen kregen, was dat we ongeveer 2x zoveel platen hadden verkocht dan de nr.1 die ons aan de neus voorbij ging in de vorm van "Dr. Alban".
Op zaterdag 20 juli 2002 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Was daar indertijd niet een beetje heibel over, als zijnde dat Poing niet op één mocht komen (gedachtengang vanuit housend NL in ieder geval). Ik geloof dat geen van die andere 2 goud of in ieder geval niet platina bereikte, waar Poing dat wel deed. Samen met de kortere duur van het in de top40 staan was dat toch op z'n mist verdacht
We hebben goud aan de muur, maar we hadden de verkoop-aantallen van meer dan platina, toendertijd 75.000+. De cheapo's van de platenmaatschappij vonden echter een gouden plaat wel genoeg.
Ik heb deze plaat nog steeds niet op vinyl. Hij is niet zo lang geleden nog op een retrou house classix plaat geperst, maar die zijn moeilijk te krijgen
quote:doe je SAE? lache, heb ik ook een paar jaar geleden gedaan.
Op zaterdag 20 juli 2002 12:44 schreef darth_vader het volgende:
Komt er nog meer van dat soort werk, of blijf je je vooral bezighouden met je SAE cursus en Devnull??
Hee wat leuk zegquote:Op dinsdag 16 juli 2002 13:41 schreef Devnull het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |