SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
quote:
Hoe laat werken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dus red ik het niet met werk..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef dralion13 het volgende:
Maar echt, een heel interessant college, zie je op de laatste slide een wordart staan met EINDE
Kom naar school en dan knuffel en dan stap je bij die ene halte uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
30 minuten van je school naar CS met tussenstop mijn huis? Nope..
mooie tekeningquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hiervan
Het laat meneer Breivik zien als een soort held het multiculturalisme aanpakt. Niet mijn kopje thee, Nederland is een multiculti land en zo zouden veel meer landen moeten zijn. Er we zouden alleen nog maar multicultureler moeten worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hiervan
Geen idee, ben eigenlijk bang van niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Next subject.
Morgen zie ik je wel tochhhhtoch?
Dan kom ik je knuffelen op werk. Of je het leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ben eigenlijk bang van niet..
Ik kruip erbij en verstop me ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat als ik mezelf goed verstop tussen de panty's?
Ben je zwanger van een ander?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kruip erbij en verstop me ook.
Meisje, wij moeten zoooo bijpraten.
Emobotsingquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Appel.
[..]
Zie je ze botsen dan?!
Ik wist geen gevatte reactie.quote:
Hallon ik ben henken en ik kan geluiddingen doen dus geef maar ok? graag veel betalen dan kan ik bij mij moeder weg ok groetjens aan henk en de kinderen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Post een lolcat, altijd prijs dan.
Foto van je krullen erbij doen, altijd winst.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
COSMO MAAKT MISBRUIK VAN ZIJN POWERS
Wat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
Alsof PR wat inhoudtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallon ik ben henken en ik kan geluiddingen doen dus geef maar ok? graag veel betalen dan kan ik bij mij moeder weg ok groetjens aan henk en de kinderen.
Lafjoequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Foto van je krullen erbij doen, altijd winst.
Och. Tja. Geen idee, misschien PM't hij Yvonnen wel of hij de TT mag veranderen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ik zag iets met TT komt later en hij is TS dusja dusja dusja
Denk PostReport dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is een PR nou weer?Ik ben veel te lang niet meer op du foks geweest.
huilie huilie post reportquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is een PR nou weer?Ik ben veel te lang niet meer op du foks geweest.
ik ben niet serieus, ik ben alleen niet zo lief zo nu en dan dan maar overigens gebruik ik ook minder interpunctie srry xo kusjequote:
Ik bedoel public relationsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak nooit PR/TR tenzij iemand mij dood wenst, gebeurt gelukkig minder vaak dan andersom
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben niet serieus, ik ben alleen niet zo lief zo nu en dan dan maar overigens gebruik ik ook minder interpunctie srry xo kusje
Terechte emoticon.quote:
OH ZO.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bedoel public relations
Maar ik doe het ook nooit, tenzij post van Tong.
maar ik vind je liefquote:
Nee maar ik ben wel serieus benieuwd want ik hoor recensenten dat er weinig politiek in voor komt terwijl ze daar bekend om stond enzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En hebben jullie mijn prachtige review over de film The Iron Lady wel gelezen?
watskeburtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat gebeurt er
wat is er gebeurd
Drukte? Neen. Een kleine opwelling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
watskeburtdrukte alom hier ineens
Als ze een dochter krijgen zal ik er niet vanaf kunnen blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Appeltje, ik denk dat jij met Beach moet trouwen.
Ik ook.quote:
watte?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
hoezo dat dan opeensquote:
schaars gekleed klinkt goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
Oja BeachIk was gisteren naar Miss Saigon allemaal aziatische chicks schaars gekleed
Ik zou wel eens een schaars geklede Beach willen zien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
watte?
[..]
hoezo dat dan opeens
[..]
schaars gekleed klinkt goed
Ik moest meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
watte?
[..]
hoezo dat dan opeens
[..]
+1quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een schaars geklede Beach willen zien.
Ik zie dat al vaak genoeg, is niet speciaal meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een schaars geklede Beach willen zien.
Maar Vietnamese zijn dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
Oja BeachIk was gisteren naar Miss Saigon allemaal aziatische chicks schaars gekleed
Dan jij altijd vrolijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
watte?
[..]
hoezo dat dan opeens
[..]
Maar ik heb niks met musicalsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denkenSerieus
huhquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar Vietnamese zijn dan.
[..]
Dan jij altijd vrolijk.
Ja vooruut Vietnamesequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar Vietnamese zijn dan.
[..]
Dan jij altijd vrolijk.
Dat kanquote:
Ik met een chicaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik was met een jongen naar Miss Saigon. daarvoor eten. Was zo lief..
Wanneer zijn wij naar de film geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik was met een jongen naar Miss Saigon. daarvoor eten. Was zo lief..
Wij? Nooit. Waarom? Omdat je op meisjes valt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wanneer zijn wij naar de film geweest?
Maar ik ben ook lief.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wij? Nooit. Waarom? Omdat je op meisjes valt.
ja ik snap ook niet waarom cosmo dat zegtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Furdinand het volgende:
appel gaat al met mij trouwen hoor
Jij mag met Bertha.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Furdinand het volgende:
appel gaat al met mij trouwen hoor
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben nog wel eens met psycho naar een film geweest. [ afbeelding ].
Bak popcorn met een gat erin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Henkie94 het volgende:
Lekker geketst in de bios ofnie Cosje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijt gij dom ofso? ;squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Heet.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijt gij dom ofso? ;ssry s;s;;ss;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> Simulators![]()
;ppppquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heet.
[..]
sry s;s;;ss;
> Simulators
Welke simulator wilden wij nou per se hebben, maar konden we niet vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
;pppp
Pleuris DuitsersHebben overal een simulator van
Geen idee mang, mijn geheugen laat mij in de steekquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Welke simulator wilden wij nou per se hebben, maar konden we niet vinden?
Pimp Simulator.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee mang, mijn geheugen laat mij in de steek
Onderweg, hoe laat?quote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij begint eng en homoseksueel te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middern8quote:))))))))
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij begint eng en homoseksueel te worden.
Welk adres? Station? Allesquote:
12 uur Adam CS onder bij spoor 7/8quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
ik wil morgen wel meeten cosmo, vrijthof 12.15 stipt
Zevenbergen togquote:
Waar hebben die fucking Duitsers géén simulator voor?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://4chanarchive.org/b(...)ulator+2009#36599905
Hier zitten ook een paar pareltjes tussen.
helaas ik meet alleen in Maastrichtquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
12 uur Adam CS onder bij spoor 7/8
groetjes
Aight, ik zal er zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zevenbergen tog
[..]
Waar hebben die fucking Duitsers géén simulator voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Volgende week woensdag ben ik in Maastricht als nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
helaas ik meet alleen in Maastricht
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
ZemmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik hier gemist?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarschijnlijk je uithuwelijking. Maar dat maakt niet uit, je weet het nu.quote:
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je uithuwelijking. Maar dat maakt niet uit, je weet het nu.
Volgens mij gaat het huwelijk niet door mensen, en ik heb nog wel zo'n leuke jurk uitgezocht.quote:
Inderdaad dat is meer mijn type.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies, jij trouwt toch liever met Flips ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies, jij trouwt toch liever met Flips ofzo.
Wat liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is Afan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef Beach het volgende:
zemmel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is A
EikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is A
Mike Myers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is AWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Appeltjes, kijk je pretty little liars?
Ja, tenzij er al een nieuwe aflevering is, vanaf de dag dat Beach zei dat er een nieuwe aflevering was.quote:
Steven, de heerser van FOK!quote:
steven, de ajaciedquote:
Geen idee want ik ben nog niet up to datequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tenzij er al een nieuwe aflevering is, vanaf de dag dat Beach zei dat er een nieuwe aflevering was.
Waar ben je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee want ik ben nog niet up to date
sowiesoquote:
wat is dit voor gehaat dan flipsels?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
steven, de ajacied
[..]
Geen idee want ik ben nog niet up to date
ewa mattiequote:
Net begin van seizoen 2quote:
jij begonquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso
[..]
wat is dit voor gehaat dan flipsels?
[..]
ewa mattie
gisteren weerquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tenzij er al een nieuwe aflevering is, vanaf de dag dat Beach zei dat er een nieuwe aflevering was.
waar en wanneer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net begin van seizoen 2
[..]
jij begon
lekker en met jouquote:
Ik zei dat vol met liefde en passie hoor mopquote:
Ik zal niks verklappen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh crap, WIDM was vandaag en ik heb niet gekeken.. Ok snel kijken.
.
mooi mooi mooi, ja beetje koppijn maar verders okequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat vol met liefde en passie hoor mop
jij begint meteen te haten
Geloof je weer niet he, is weer zo hatersdingetje van jequote:
je trollt te graagquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof je weer niet he, is weer zo hatersdingetje van je
Gewoon pets op de billenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof je weer niet he, is weer zo hatersdingetje van je
ik troll jou nooit en dat weet jequote:
Draai Eminem.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben net liedjes van de 'top 40' aan het luisteren, omdat ik 'hippe' muziek moet voor mijn feestje.
Dat nummer 'Ai Se Eu Te Pego' ofzoiets, jeeeeezus, wat een paupernummer zeg.
gr trug baka knul kus (K) (L)quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Henkie94 het volgende:
gr gr kusknuffel lol icksdee zemers xD
Zeker omdat hij blank is.quote:
Ik hou van je Janquote:
¿Que?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jezus, anti-climax dit.
Klasgenoten zeggen steeds dat ik het moet luisteren, maar dit is echt niks.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jezus, anti-climax dit.
Was voor eurovisie songfestival ooit toch ?quote:
Zo slecht is het nummer niet, best aanstekelijk. Die ai nogwat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jezus, anti-climax dit.
Geen ideequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was voor eurovisie songfestival ooit toch ?
Dit is aanstekelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo slecht is het nummer niet, best aanstekelijk. Die ai nogwat.
Goh.quote:
Dezen muziekquote:
Toen luisterde ik meer naar Mumford & Sons en The National enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet nog dat jij nog amper naar The Beatles luisterde Appel.
Door ARG luister ik tegenwoordig dagelijks naar The Beatles, bij deze mijn eeuwige dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet nog dat jij nog amper naar The Beatles luisterde Appel.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Door ARG luister ik tegenwoordig dagelijks naar The Beatles, bij deze mijn eeuwige dank
tevens appel
draai dit
Nu nog goed spellen en je bent een ultieme heldquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Door ARG luister ik tegenwoordig dagelijks naar The Beatles, bij deze mijn eeuwige dank
tevens appel
draai dit
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef dralion13 het volgende:
Rapalje
Mijn moeder kent de bandleden van rapalje
Zal best.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook bord en bekers van rapalje
Wist je dat ze alles, maar dan ook echt ALLES zelf maken
zelfs de bouten van de tafel waar die dansmeisjes op dansen hebben ze zelf gesmeden
Nice.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef dralion13 het volgende:
Hier was ik bij, ik sta recht bij het podium (maar ben niet op het filmpje te zien)
Gevoeloze muziekjes.quote:
Jij bent gevoelloos.quote:
En Benesite heeft een emotieloos hoofd.quote:
René heet tegenwoordig Benesite?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Benesite heeft een emotieloos hoofd.Perfect match made from heaven.
Eh. Naar horen zeggen van jou dan.
Nu welquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
René heet tegenwoordig Benesite?.
Dezen manquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn linkdump van deze avond.
En Benesite vind ik gewoon schattiger klinken.
Huh wattan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeoeoeoe.
COSJ. 12 uur ben ik er ook heeel eventjens.
Vrijetijdsmanagement ofzo zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:44 schreef Furdinand het volgende:
klinker, jij raad nooit welke opleiding ik nu ga doen.
De pabo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:44 schreef Furdinand het volgende:
klinker, jij raad nooit welke opleiding ik nu ga doen.
Naar school reizendequote:
neequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement ofzo zeker.
nee maar heb ik een tijd geleden wel serieus over nagedacht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De pabo?
[..]
Naar school reizende
gewoon omdat ik denk dat jij dat nooit van mij zou verwachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zeg je dat dan? Hoe kan ik weten welke studie je gaat doen?![]()
Je doet toch ook aan scouting? Das ook met kinderen enz. Zou best de link kunnen leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gewoon omdat ik denk dat jij dat nooit van mij zou verwachten
ja klopt en nee foutquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je doet toch ook aan scouting? Das ook met kinderen enz. Zou best de link kunnen leggen.Meisje uit mn vorige paboklas zat ook op scouting.
hihi verbande want hys verpleger br0eder ensowo xDquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt wel, totaal iets anders dan zn vorige studie ook.Kan geen verbanden leggen.
Hihi, ik zei verbanden.
Ik wilde wel maar ik moet ook echt bezig zijn met pedagogiekopdrachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |