Nogal een verschil of hij is gevallen of er per ongeluk iemand op is gaan staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
O..M..G, die vragen hier worden steeds achterlijker..
Lekker fucking belangrijk.. sjeez
De gemiddelde prijs voor een SGS is nu ongeveer 100 euro in nette staat, ik zou, als ik jou was, niet verwachten meer dan 75 euro te krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef Bami-Bami het volgende:
Laten vallen.
@pimmetje2010, genoteerd maar te laag om serieus te overwegen.
ik denk niet dat hij dat bedoeldquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Bami-Bami het volgende:
Hoe bedoel je dat? Hij is simlockvrij, als je dat bedoelt.
Hij is superdegelijk en licht, dat cheape plastic is een non-argument. Daarbij is het een prima toestel dat nog zat meekan en sneller is dan de veelverkochte galaxy Acequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef zomer86 het volgende:
Ik heb pasgeleden een dual-core Optimus 2X (150 euro) gekocht voor mijn vriendin die 3 maand oud was, en jij durft nog 100 euro te vragen voor een apparaat wat van cheap plastic is, gebroken scherm en traag als stront.
U serious?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe ziet hij eruit? Beetje netjes nog? Veel krassen ? Gebruiksschade?
Zie foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe ziet hij eruit? Beetje netjes nog? Veel krassen ? Gebruiksschade?
Idd 100 euro is een hele nette prijs voor een beschadigde telefoon van bijna 2 jaar oudquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze gaan gemiddels voor +200 weg op mp, display is 6-8 tientjes.
Redelijke prijs dus jankerds
Dude, zoals ik al zei, je hebt geen enkele last van die barst als je de telefoon gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik zie het al voor me met het spelen van angry birds ofzo....
Moet je net je vogeltje naar achteren slepen, oja wacht... Dat kan niet, want daar zit een BARST...
Barst, krijg nou wat, dat werkt niet!
Ff serieus.... Je kan gewoon niet beweren dat hij nog goed werkt. Dat ie schade heeft en je hem wil verpatsen dat snap ik nog wel... Maar ga geen mensen in de zeik nemen en zeggen dat ie nog prima is.... Alleen goedgelovige sukkels geloven dat.
Dat dus...quote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Fucking mongolen hier, die touchscreen is een hele andere laag int glas.
Werkt perfect, als je niet weet waar je t over hebt hou je bek dan
In de eerste post in dit topic, ook wel de OP (Openingspost) genoemd, vind je een linkje naar een fotoalbum. Voor je gemak heb ik deze link er nog even bijgehaald: http://imgur.com/a/p0ieS. Wanneer je met je cursor van je muis over het scherm beweegt, deze navigeert in de richting van de link en vervolgens de linkermuisknop gebruikt om op de link te klikken, opent een nieuw venster met dit album. In dit album staan diverse foto's vanuit diverse hoeken waarop de barst in het scherm en andere gebruikssporen goed zichtbaar zijn.quote:
O wel gebruikssporen dus dan heb ik geen interessequote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
In de eerste post in dit topic, ook wel de OP (Openingspost) genoemd, vind je een linkje naar een fotoalbum. Voor je gemak heb ik deze link er nog even bijgehaald: http://imgur.com/a/p0ieS. Wanneer je met je cursor van je muis over het scherm beweegt, deze navigeert in de richting van de link en vervolgens de linkermuisknop gebruikt om op de link te klikken, opent een nieuw venster met dit album. In dit album staan diverse foto's vanuit diverse hoeken waarop de barst in het scherm en andere gebruikssporen goed zichtbaar zijn.
Fijn om te zien dat je zoveel plezier had in het piano spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Dude, zoals ik al zei, je hebt geen enkele last van die barst als je de telefoon gebruikt, zie onderstaand filmpje:
Nu is het wel duidelijk dat je vriendjes met bami bent. Dezelfde telefoon staat voor 20 euro meer in goede staat op marktplaats. En dit:quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wats er mis met jullie ... Kijk eens naar de prijzen van een goed exemplaar..
Deze kost de helft. En doet alles wat een nieuwe ook kan :|
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Fucking mongolen hier, die touchscreen is een hele andere laag int glas.
Werkt perfect, als je niet weet waar je t over hebt hou je bek dan
ik vond er net toevallig eentje van 50 euro met minder krassen dan jouw dingquote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Bami-Bami het volgende:
Als je goed zoekt kun je misschien een 2e handsje zonder barst in het scherm voor ¤160 op marktplaats op de kop tikken, ik vraag ¤100 en dat is tevens een RICHTprijs.
@zoodan, Q-Festival had ook al een bod van ¤60 staan
Je liegt dat je barst. Voorbeeldje:quote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Bami-Bami het volgende:
Als je goed zoekt kun je misschien een 2e handsje zonder barst in het scherm voor ¤160 op marktplaats op de kop tikken, ik vraag ¤100 en dat is tevens een RICHTprijs.
@zoodan, Q-Festival had ook al een bod van ¤60 staan
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:52 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Voorbeeldje:
Deze
Laat haar nou d'r smartphone verkopen, aan degene die interesse heeft.quote:V ¤ 210,00 12-01-12
sure iemand bied 210 euro maar ze zou hem ook voor 50 weg doen en dat zonder oerlelijke barstquote:Op zondag 15 januari 2012 14:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?
Bod is:
[..]
Laat haar nou d'r smartphone verkopen, aan degene die interesse heeft.
Dus als iemand een incompetente verkoper is, betekent dat dat ik ook mijn producten goedkoop moet aanbiedenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sure iemand bied 210 euro maar ze zou hem ook voor 50 weg doen en dat zonder oerlelijke barst
als er zo'n lelijke kras inzit vind ik gewoon dat je dat niet kan makenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Dus als iemand een incompetente verkoper is, betekent dat dat ik ook mijn producten goedkoop moet aanbieden? Stel ik koop een nieuwe computer voor ¤1000 en zet deze voor ¤50 op marktplaats, dan ga je toch ook niet zeiken op iemand die die computer hier voor ¤800 aanbiedt
Sommige mensen
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als er zo'n lelijke kras inzit vind ik gewoon dat je dat niet kan maken
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:15 schreef Bami-Bami het volgende:
de barst in het scherm is niet eens heel hinderlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Vraagprijs ¤100![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die ster is zo groot dat alleen carglass het kan repareren
ik bied er mijn blackberry voor, heeft wel wat gebruikerskrasjes maar doet het nog prima, mijn oordopjes ben ik kwijt maar je krijgt er de oplader natuurlijk bijquote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef utopie het volgende:
TS, wil je misschien ruilen tegen mijn HTC?
[ afbeelding ]
de barst in het scherm is niet eens heel hinderlijk. Heb de telefoon na de barst nog zo'n 4 maanden met veel plezier gebruikt. Doosje + kabels + lader staan niet op de foto, maar krijg je er uiteraard ook gewoon bij.
Ditquote:Op zondag 15 januari 2012 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als er zo'n lelijke kras inzit vind ik gewoon dat je dat niet kan maken
Ruilen tegen mijn PS3?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
de barst in het scherm is niet eens heel hinderlijk. Heb de telefoon na de barst nog zo'n 4 maanden met veel plezier gebruikt. Doosje + kabels + lader staan niet op de foto, maar krijg je er uiteraard ook gewoon bij.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |