Verstelbare lattenbodem.......quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus op zoek naar een nieuw bed (boxspring).
Voorkeur gaat uit naar 1 matras van 180 cm zodat we geen gleuf in het midden hebben. Ook met topmatras blijf ik lezen dat je dit wel merkt. Maar wat is nou eigenlijk het nadeel van 1 groot matras i.p.v. 2 losse matrassen van 90 cm (m.a.w. waarom zou je daar voor kiezen?).
Mijn ervaring is dat voor die gleuf geen goede oplossing bestaat. Je blijft er tussenin donderen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:56 schreef RaymondK het volgende:
Met 2 losse matrassen kun je ieder je eigen hardheid v.h. matras kiezen.
Nadeel idd. die gleuf, maar daar zijn wel weer oplossingen voor.
Ok, dat is voor ons ook niet echt belangrijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:56 schreef RaymondK het volgende:
Met 2 losse matrassen kun je ieder je eigen hardheid v.h. matras kiezen.
Nadeel idd. die gleuf, maar daar zijn wel weer oplossingen voor.
Die ervaring hebben wij niet. Komt dat door het verschuiven van de boxspring of van de matras ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat voor die gleuf geen goede oplossing bestaat. Je blijft er tussenin donderen.
Ik heb d'r zo'n schuimrubber ding tussen zitten die prima werkt anders.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat voor die gleuf geen goede oplossing bestaat. Je blijft er tussenin donderen.
We hadden destijds de boxsprings bij de poten aan elkaar gemaakt met tie-wraps. Om de matrassen zat één groot hoeslaken en er tussenin zat nog een of ander 'geval' om de ruimte op te vullen. Bleef toch irritant. We hebben nu een bed van 200 cmquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Die ervaring hebben wij niet. Komt dat door het verschuiven van de boxspring of van de matras ?
Wat doe jij in mijn slaapkamer??????????????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef rioohhh het volgende:
Ik heb 2 matrassen van 90 en een topper van 180... Merk helemaal niks van die gleuf die er in zit..
Bedden zijn ook nog nooit van elkaar af geschoven terwijl het op laminaat staat en de bodems niet aan elkaar vast zijn gemaakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |