Lijkt me niet verstandig dat zo op een openbaar forum te plaatsen!quote:
Met het oog op de enorme hoeveelheid hackers en dergelijke heb ik het verwijderd.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Abby79 het volgende:
Lijkt me niet verstandig dat zo op een openbaar forum te plaatsen!
Ok sorry! Thanks!:) Heb je eigenlijk wel gelijk in!:)quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met het oog op de enorme hoeveelheid hackers en dergelijke heb ik het verwijderd.
Mocht je het per se toch op FOK! willen hebben, dan mag dat gezien de policy. Maar verstandig is wat anders
Volgende patch gefixtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
DK's zuigen in PvP. Zijn de paladins van Cata ofzo. Echt unkillable met hun irritante zelfheal ability en shields en stuns en silences. Op mijn mage krijg ik ze nog wel neer, shaman en paladin gaan gewoon dood.
Wat wordt er nu weer in vredesnaam generfed?quote:
Nu weer? Bij DK's? Class die het meest generfed is ooit, zijn de paladins. Niet zo QQ'en.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat wordt er nu weer in vredesnaam generfed?
QQén?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nu weer? Bij DK's? Class die het meest generfed is ooit, zijn de paladins. Niet zo QQ'en.
Huilen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
QQén?
Ik ben trouwens zelf een pally
Waarom hunters buffen. Die doen over het algemeen leuke DPSquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huilen.
En elke patch wordt er wel wat generfed voor balance. Mages deze patch geloof ik, hunters een buff.
Geen idee eigenlijk, zag er ook wel leuk uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom hunters buffen. Die doen over het algemeen leuke DPS
Expansion.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer komt de volgende patch eigenlijk?
4.3.2 draait nu op de ptr geloof ik, zal met een paar weken wel live gaan. Maar meer dan een paar fixes/classbalancing is het niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer komt de volgende patch eigenlijk?
ik haal maar 16K op de training dummy inclusief pet dmg dus voor mij mag er wel wat dmg bijkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom hunters buffen. Die doen over het algemeen leuke DPS
Cross realm raiding wordt dan toch ook geintroduceerd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
4.3.2 draait nu op de ptr geloof ik, zal met een paar weken wel live gaan. Maar meer dan een paar fixes/classbalancing is het niet.
Nog een contentpatch voor MoP durf ik niet op te rekenen.
Wat is er mis met 17k. Ik vind dat vrij normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef Isabeau het volgende:
We hadden een nieuwe recruit deze week. Warlock. 17k dps in raids
Hoe komen dat soort mensen door de selectie
http://blue.mmo-champion.(...)2-cross-realm-raids/quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Cross realm raiding wordt dan toch ook geintroduceerd?
Kunnen we dus gezamenlijk raiden via verschillende realms?
Voor een guild wat alles op heroic heeft afgemaakt is 17k echt te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is er mis met 17k. Ik vind dat vrij normaal.
Bekijk je dan overall DPS of exclusief naar een bossfight. Op een boss doe ik normaal rond de 25k als retri. Maar overall zit ik meestal rond de 17-19k. Ik ben gewoon erg slecht in trash, ik ben meestal pas goed in positie als ze bijna de geest geven. En ik heb dus ook noooit tijd om mijn CD in te zetten. De DPS overstijgt de 15k dan ook amper op trash.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een guild wat alles op heroic heeft afgemaakt is 17k echt te zot voor woorden.
ik doe 16K met m'n hunter MET gems en enchants! in heroic dungeons is het wel wat hoger zon 22Kquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:19 schreef Silmarwen het volgende:
Hihi ik doe 17 op mijn mage...
Alhoewel gemmen wel hielp! Die nu 20k+ Woop. Misschien toch maar eens enchanten, alleen is het mijn derde alt, weet niet eens of ik ermee ga raiden...
Bossfights, want trash telt gewoon niet echt natuurlijk. Er is niemand geïnteresseerd in wat je dps op trash is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bekijk je dan overall DPS of exclusief naar een bossfight. Op een boss doe ik normaal rond de 25k als retri. Maar overall zit ik meestal rond de 17-19k. Ik ben gewoon erg slecht in trash, ik ben meestal pas goed in positie als ze bijna de geest geven. En ik heb dus ook noooit tijd om mijn CD in te zetten. De DPS overstijgt de 15k dan ook amper op trash.
slaakt zucht van verlichting.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bossfights, want trash telt gewoon niet echt natuurlijk. Er is niemand geïnteresseerd in wat je dps op trash is.
Ben je straks on? Vanavond doen we FL dus misschien dat je mee kunt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Op dummy doe ik maar 19k ofzo, trash care ik niet om en LFR bosses 24k+ met iLevel 378
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |