quote:
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je een slidingbroekje bedoelt?
Hmm, nooit meegekregen dan. Maar ik speelde dan ook op niveau. Tot m'n 16e ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.
Ben 36, maar leggings heb ik niet meegemaakt. Later wel slidingbroekjes, maar die vond ik ook erg 'girly'...quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, nooit meegekregen dan. Maar ik speelde dan ook op niveau. Tot m'n 16e ofzo.
[/pochen]
Ik ga ook maar eens.
twitter:
Slidingbroekjes zijn idd voor boelers. Nooit gebruikt. Ik leg dan ook zelden een sliding. Ik ben gewoon op tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 36, maar leggings heb ik niet meegemaakt. Later wel slidingbroekjes, maar die vond ik ook erg 'girly'...
Of hoe de waardering voor hem als persoon is onder de Feyenoord-supporters.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:46 schreef Caland het volgende:
Maar niet voordat: Leroy Fer er eindelijk achtergekomen hoe zijn overstap naar Duitsland was.twitter:
quote:El Ahmadi staat open voor langere periode bij Feyenoord
Karim El Ahmadi is dit seizoen één van de uitblinkers aan de kant van Feyenoord. De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2013 in Rotterdam, maar bezig met een transfer is hij vooralsnog niet.
El Ahmadi bereidt zich momenteel met Marokko voor op de Afrika Cup, maar liet aan RTV Rijnmond weten niet te hoeven vertrekken bij Feyenoord. "Ik zou het niet erg te vinden om nog jaren bij Feyenoord te spelen", aldus de Marokkaan.
El Ahmadi heeft na dit seizoen nog een contract voor een jaar bij Feyenoord. Een transfer houdt hem vooralsnog niet bezig. "Ik wil dit seizoen wat moois met Feyenoord bereiken. Daarna zien we wel verder." De international is net als Feyenoord zich aan het voorbereiden in het Spaanse Marbella.
http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1jEESrHnk
Het zal toch niet...quote:• Feyenoord kreeg woensdag tijdens het trainingskamp in het Spaanse Marbella bezoek van de in Malága woonachtige en werkzame Ruud van Nistelrooy • De Nederlandse spits in Spaanse dienst onderhield zich enige tijd met trainer Ronald Koeman en zijn staf en bracht daarna ook nog een bezoek aan voormalige collega's van het Duitse Hamburger SV, dat eveneens zijn trainingskamp heeft opgeslagen in Zuid-Spanje •
Naar mijn mening de belangrijkste speler van Feijenoord dit seizoen, als hij ook nog een goede Africa Cup speelt zal hij moeilijk te houden zijn denk ik, zeker niet als hij de helft van zijn salaris moet inleverenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Prima, kijken of hij de helft wil inleveren. Wat hij daarvan denkt.
Klopt, er was ruimte in de salaris sfeer. Dat hoeft niet per sé voor nieuwe spelers gebruikt te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
Die hoeft echt niet de helft in te leveren.
Maken ze wel ruimte voor.
Ruimte in de salarissfeer staat los van zijn huidige salaris, als hij verhoging krijgt, dan gaat het van de salarisbudget af. Als hij evenveel/iets minder gaat verdienen, dan neemt het budget toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, er was ruimte in de salaris sfeer. Dat hoeft niet per sé voor nieuwe spelers gebruikt te worden.
Ruimte in de salarissfeer staat Feyenoord toe om eventueel een verhoging aan huidige selectiespelers aan te bieden. Salarisbudget blijft gelijk, ongeacht verhogingen/verlagingen etc. Het is de salarisruimte die hierdoor fluctueert. Maar het kan zijn dat we hetzelfde bedoelen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ruimte in de salarissfeer staat los van zijn huidige salaris, als hij verhoging krijgt, dan gaat het van de salarisbudget af. Als hij evenveel/iets minder gaat verdienen, dan neemt het budget toe.
Ja. Ik dacht hetzelfde, maar zei het verkeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ruimte in de salarissfeer staat Feyenoord toe om eventueel een verhoging aan huidige selectiespelers aan te bieden. Salarisbudget blijft gelijk, ongeacht verhogingen/verlagingen etc. Het is de salarisruimte die hierdoor fluctueert. Maar het kan zijn dat we hetzelfde bedoelen...
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 12-01-2012 om 10:04:38#Feyenoord - RKC wordt 'gewoon' op zaterdagavond gespeeld, ondanks protest, maar nu om 18.45 uur ivm kinderprogramma van die dag. reageer retweet
Mooi zo, hoef ik me niet de pleuris te haasten na de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 12-01-2012 om 10:04:38#Feyenoord - RKC wordt 'gewoon' op zaterdagavond gespeeld, ondanks protest, maar nu om 18.45 uur ivm kinderprogramma van die dag. reageer retweet
Tsja. Prettig. Zaterdagavondwedstrijd staat garant voor winst in De Kuip.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
Jup. Zoals Feyenoord - nec bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja. Prettig. Zaterdagavondwedstrijd staat garant voor winst in De Kuip.
Ik wist dat je het ging zeggen, maar die wedstrijd hadden we gewoon niet mogen verliezen. 3 miljoen schoten op goal, NEC krijgt EEN kans in de 7e minuut en die gaat er in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Zoals Feyenoord - nec bijvoorbeeld.
Mooi stuk. Alhoewel niet altijd juist.quote:Fury at Feyenoord
OCTOBER 20TH, 2011 BY TOM CLOVER
The bullet-proof glass at De Kuip stadium, Rotterdam, is not, apparently, impregnable. It stands splintered, shattered, as wave after wave of rabid rioters attack with bricks, bottles and fireworks. Police are forced to draw their weapons as explosives are thrown through the broken windows, threatening to set the building alight. Then come the horses, charging the throng, their shields raised, batons thrashing indiscriminately as flares and smoke fill the night sky. Welcome to Feyenoord, 2011.
As a cold morning chill whistles down the Meuse, and the giant robotic cranes load tonnage aboard the vast container ships in Europe’s biggest port, the city begins to reflect more soberly upon the declining fortunes of its football team, and the near state of war this has produced.
A simple list of achievements of the club from the shipbuilding district of Feijenoord is enough to indicate a proud and triumphant history; Dutch Champions 14 times, twice UEFA Cup winners, once, in 1970, Champions of Europe. They form part of the triumvirate of Dutch giants, with the hated Ajax of Amsterdam, and the recently dominant PSV Eindhoven. Expectations are great in this city, but, of late, success has been a sparse commodity. No title since 1999, and last year an ignominious tenth place finish, below such comparative minnows as Heracles Almelo and ADO Den Haag. The nadir of this dreadful campaign was the unimaginable 10-0 defeat to PSV, described by then-coach Mario Been as “a truly dark day for the club”.
The cause of this steady, inexorable fall from grace is a fateful combination of mismanagement and a lack of funds. Feyenoord have seen their position usurped by clubs historically their inferior; AZ Alkmaar and Twente Enschede have outgrown the Rotterdam giants. Feyenoord fans squarely place the blame on their board of directors. They have spent badly, investing in veterans of depreciating value rather than the saleable youth so effectively wrought by Ajax. They have accrued debt at an alarming rate, a recent estimate putting the current figure at around 40 million Euros. Despite this parlous state, funds are being stockpiled for what many fans consider to be a disastrous white elephant; the Die Nieuwe Kuip project.
De Kuip is still a more than serviceable stadium. Chosen ahead of the Amsterdam ArenA to host the final of Euro 2000, it regularly welcomes the Dutch national side, and is perfectly adequate for the needs of Feyenoord. The club average 42,000, and never once reached the 51,000 capacity in the admittedly dreadful 2010/11 season. Yet the powers that be are determined to construct a new stadium, a few hundred yards down the road, at a cost running to hundreds of millions. The new stadium, with staggering pointlessness, is projected by some to hold more than 100,000 people. It would spearhead a putative, combined Dutch & Belgian bid to host the 2028 Olympics, yet it wouldn’t reach half capacity for Feyenoord games. The club’s directors, bizarrely, have expressed the wish that the new ground retain the atmosphere of De Kuip, yet have put forward no suggestion for how this might be achieved in an empty stadium.
Feyenoord’s notoriously volatile fans have, unsurprisingly, been highly vocal in their displeasure. Last season, though, this was contained, to a large degree, by a number of veteran ultras maintaining a dialogue with the club. The hope was that accommodation could be made with potential investors, and compromise reached on the thorny issue of ultras banned from De Kuip for using flares, or displaying banners against the board. Unfortunately, this relationship broke down in early summer, and the floodgates opened.
At the first club event of the new season, an open training session in De Kuip, several hundred ultras lit flares, chanted anti-board slogans, and then ceremoniously marched out of the stadium, to continue their protest at the Varkenoord training complex. A week later, they were back, as Feyenoord played a training match. Huge waves of smoke billowed across the ground, the pyrotechnics interrupted only for the unveiling of a vast green banner in the style of an exit sign, through which a director is being unceremoniously kicked.
As preseason gathered pace, so did the protests. On July 19th, chaos reigned in the beautiful medieval city of Dordrecht. Visiting for a friendly, Feyenoord supporters let off smoke bombs so effusive that play was suspended after ten minutes. Upon the resumption, disorder continued, and the game was abandoned in the second half, with flares raining down on the pitch, and Feyenoord fans scaling the rather inadequate wire fencing of the visiting sector.
If the board hoped that an opening-day win at Excelsior would mollify the protesters, they were mistaken. The first home game of the Eredivisie season against Roda JC saw an enormous, impressively choreographed display of discontent. Supporters gathered at their regular meeting point of Varkenoord before affecting a funeral march to the ground, replete with coffin, borne solemnly and adorned with candles lit by the crowd. Amongst much chanting, and in an increasing nasty, volatile atmosphere, the black coffin was laid down in front of the doors to the Maasgebouw, offices of the club’s directors.
The next home game, on a Sunday afternoon, passed without a major protest, but the visit of de Graafschap for a night match proved the catalyst for the worst disorder yet seen. This time an estimated 2,000 supporters joined a march from Varkenoord; sans coffin but with burning red flares, smoke bombs and fireworks. When the mob, for that is what it had become, reached the Maasegebouw, there was no symbolism, simply violence. The building was attacked, culminating, as we have seen, in the extraordinary situation of police officers raising their firearms against rioting supporters.
An impasse has been reached. After the chaos against de Graafschap, there has been a temporary cessation of hostilities, but they will certainly resume. This is a city that will not rest peacefully until its football team is firmly back amongst the Dutch elite. Unfortunately, neither the will nor the resources exist at board or playing level for that to happen anytime soon. The problems we are seeing are occurring against the backdrop of a relatively successful start to the season. Should they revert to the woes of last term, the Rotterdam street will erupt as never before.
Het gaat snel in de voetbalwereld , eerst moest el ahmadi weg en nu is ie top.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:
Het zou echt fantastisch zijn als El Ahmadi verlengt.
Denk niet dat er veel mensen er aan twijfelden of hij wel goed kon voetballen, het is meer dat het er niet uitkwam, door wat voor redenen dan ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Het gaat snel in de voetbalwereld , eerst moest el ahmadi weg en nu is ie top.
Heb die gast altijd al een goede speler gevonden.
Het enige probleem was en is nog steeds zijn scorend vermogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen er aan twijfelden of hij wel goed kon voetballen, het is meer dat het er niet uitkwam, door wat voor redenen dan ook.
Dan heb je niet opgelet in de eerste seizoenshelft. Hij is 100 keer beter gaan schieten op goalquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:10 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Het enige probleem was en is nog steeds zijn scorend vermogen.
Werkt ie hard aan en al zou dat rendement op 0 blijven, dan nog is het een van de belangrijkste schakels binnen de ploeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:10 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Het enige probleem was en is nog steeds zijn scorend vermogen.
quote:Goed nieuws voor Bruno Martins Indi. Feyenoord ziet het helemaal zitten in de jonge verdediger. Technisch directeur Martin van Geel laat weten het contract van Bruno Martins Indi, dat nog tot 2013 doorloopt, te willen openbreken. Ook Ronald Koeman is zeer te spreken over het spel van Bruno Martins Indi. Onder de Feyenoord supporters is de populariteit van Bruno Martins Indi ook groeiende. Zo wordt Bruno in de nabije toekomst een rol in Oranje toegedicht. Ook wordt Martins Indi vergeleken met de legendarische Ulrich van Gobbel.
quote:Bruno Martins Indi verblijft momenteel met Feyenoord in Spanje waar de selectie zich voorbereidt op de tweede helft van het voetbalseizoen. Voor zaterdag staat er een oefenwedstrijd tegen FC Basel op het programma, een geduchte tegenstander. Eerder dit seizoen bleken ze de meerdere te zijn van Manchester United in de Champions League. Een waardige test dus op weg naar De Klassieker, 29 januari tegen Ajax, dat zelf Manchester United als eerste tegenstander in de Europa League treft.
quote:
En z'n gigantische versnelling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik vind dat niet zo'n goed teken, die Van Gobbel voetbalde als een blind paard, dat hij legendarisch was heeft meer met "wie niet springt is" te maken
Idd, wat was die snel zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En z'n gigantische versnelling.
Dat is waar jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En z'n gigantische versnelling.
Scoren en schieten op doel is niet het zelfde,maar je heb gelijk er zit verbetering in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet in de eerste seizoenshelft. Hij is 100 keer beter gaan schieten op goalMede dankzij Makaay en Gastel.
Hij komt ook niet zo gek veel in scoringspositie, hij is meer iemand van de snelle omschakeling bij een balverovering om dan zo snel mogelijk Guidetti,Bakkal of de buitenspelers te bereiken om vervolgens snel aan te sluiten met daarachter Clasie om bij een afvallende bal/balverlies meteen weer kort erop te kunnen zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Scoren en schieten op doel is niet het zelfde,maar je heb gelijk er zit verbetering in.
Juist en daar ligt zijn kracht,nogmaals een zeer goede voetballer,en hopelijk blijft hij voor jullie nog lang bij Feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij komt ook niet zo gek veel in scoringspositie, hij is meer iemand van de snelle omschakeling bij een balverovering om dan zo snel mogelijk Guidetti,Bakkal of de buitenspelers te bereiken om vervolgens snel aan te sluiten met daarachter Clasie om bij een afvallende bal/balverlies meteen weer kort erop te kunnen zitten.
Heeft dat klappen voor hem toen nog ergens zin voor gehad.quote:
Ruud komt echt niet naar Feyenoord hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft dat klappen voor hem toen nog ergens zin voor gehad.
Het is te hopen voor jullie dat Guidetti nog even blijft,is een echte spits voor feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ruud komt echt niet naar Feyenoord hoor.Ik denk dat wij het nog heel moeilijk gaan krijgen om een vervanger voor Guidetti te zoeken.
Zal gevlogen zijn aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:43 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jullie dat Guidetti nog even blijft,is een echte spits voor feyenoord.
Ik vond het wel mooi/netjes toen, maar volgens vele hoorde dat niet ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft dat klappen voor hem toen nog ergens zin voor gehad.
Heeft het wel naar zijn zin bij feyenoord dus wie weet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal gevlogen zijn aan het eind van het seizoen.
Dit is volgens mij typisch zo'n jongen die elke keer die stap wil maken. Eerst nog naar Fiorentina oid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Heeft het wel naar zijn zin bij feyenoord dus wie weet.
Ik ken nog wel een nr. 10 die transfervrij is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Haaren dus ook niet 2e seizoen helft wie wel?
De vraag is ook of hij ergens anders echt zoveel meer kan verdienen aangezien hij bij Feyenoord al een heel goed salaris heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef Paul-89 het volgende:
Hij heeft het nu heel erg naar zijn zin bij Feyenoord, vooral omdat hij een goede klik heeft met de trainers en hij nu weer kan laten zien wat hij echt kan. Dus hij heeft niet zo'n haast/drang om ergens anders te spelen waar hij misschien wel weer hetzelfde doormaakt als zijn eerste 3 jaar bij Feyenoord. Karim is een echte liefhebber en dat is bij hem volgens mij meer waard dan heel veel geld.
Er zijn natuurlijk legio clubs te bedenken die lachen om dit soort salarissen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
De vraag is ook of hij ergens anders echt zoveel meer kan verdienen aangezien hij bij Feyenoord al een heel goed salaris heeft.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Haaren dus ook niet 2e seizoen helft wie wel?
Het verboden wooord...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een nr. 10 die transfervrij is.
We zullen het wel gaan zien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is volgens mij typisch zo'n jongen die elke keer die stap wil maken. Eerst nog naar Fiorentina oid.
Jongens...kap maar met de discussies. We zien het allemaal wel.quote:
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van Bruins.![]()
Maar dan nog liever de echte Bruins met contract.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem verdorie nog op 'he who must not be mentioned' lijken ook...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van Bruins.![]()
Maar dan nog liever de echte Bruins met contract.
Liever wil niet zeggen dat ik er achter zou staan die gozer weer binnen te halen. Maar met Bakkal en Guidetti hebben we al twee mensen in de basis staan die niet van ons zijn, is genoeg. Eigenlijk 2 teveel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.
Dat bedoel ik ook. Al dat huren werkt je alleen maar tegen. Het team is wel bij een bepaalde vorm van stabiliteit gebaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever wil niet zeggen dat ik er achter zou staan die gozer weer binnen te halen. Maar met Bakkal en Guidetti hebben we al twee mensen in de basis staan die niet van ons zijn, is genoeg. Eigenlijk 2 teveel.
Zonder gehuurde spelers hadden we nu geen zicht gehad op het kampioenschap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever wil niet zeggen dat ik er achter zou staan die gozer weer binnen te halen. Maar met Bakkal en Guidetti hebben we al twee mensen in de basis staan die niet van ons zijn, is genoeg. Eigenlijk 2 teveel.
Hebben we nog steeds niet. Maar klopt, dan het team er slechter uit gezien. Maar dat wil niet zeggen dat we maar als opleidingsinstituut moeten gaan dienen voor de Engelse topclubs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder gehuurde spelers hadden we nu geen zicht gehad op het kampioenschap.
Met teveel gehuurde spelers hebben we dat de komende jaren ook niet. Huren is prima, zolang het voor 1 of 2 basis-plaatsen is. Van meer huurlingen ben ik echt een grote tegenstander.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder gehuurde spelers hadden we nu geen zicht gehad op het kampioenschap.
1 per jaar is niks mis mee, zeker in onze situatie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds niet. Maar klopt, dan het team er slechter uit gezien. Maar dat wil niet zeggen dat we maar als opleidingsinstituut moeten gaan dienen voor de Engelse topclubs.
Ik denk ook niet dat we kampioen worden, maar de 4e plaats met 7 punten achterstand heb je gewoon zicht op het kampioenschap, dat kan je niet ontkennen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds niet. Maar klopt, dan het team er slechter uit gezien. Maar dat wil niet zeggen dat we maar als opleidingsinstituut moeten gaan dienen voor de Engelse topclubs.
Twee zoals deze is ook prima. Maar nog een talent huren is imo totaal onnodig als je Mokotjo en Leerdam achter de hand hebt die voor Eredivisie begrippen gewoon redelijke middenvelders zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1 per jaar is niks mis mee, zeker in onze situatie.
Dus jij gaat liever zo de 2e seizoenshelft in? El-Ahmadi kwijt, van Haaren geblesseerd en Koeman die geen vertrouwen heeft in Mokotjo? Met een beetje pech raakt er nog een mid geblesseerd en dan dondert de hele zooi weer als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met teveel gehuurde spelers hebben we dat de komende jaren ook niet. Huren is prima, zolang het voor 1 of 2 basis-plaatsen is. Van meer huurlingen ben ik echt een grote tegenstander.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee zoals deze is ook prima. Maar nog een talent huren is imo totaal onnodig als je Mokotjo en Leerdam achter de hand hebt die voor Eredivisie begrippen gewoon redelijke middenvelders zijn.
Arsenal eist natuurlijk een basisplaats voor hun spelers. Als El Ahmadi weer terug is, wat dan? Naast Mokotjo heb je ook nog Leerdam. Prima.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij gaat liever zo de 2e seizoenshelft in? El-Ahmadi kwijt, van Haaren geblesseerd en Koeman die geen vertrouwen heeft in Mokotjo? Met een beetje pech raakt er nog een mid geblesseerd en dan dondert de hele zooi weer als een kaartenhuis in elkaar.
Hoezo heeft Koeman geen vertrouwen in Mokotjo ? Hij is kritisch en bekijkt zijn opties, dat wil nog niet zeggen dat hij geen vertrouwen in hem heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij gaat liever zo de 2e seizoenshelft in? El-Ahmadi kwijt, van Haaren geblesseerd en Koeman die geen vertrouwen heeft in Mokotjo? Met een beetje pech raakt er nog een mid geblesseerd en dan dondert de hele zooi weer als een kaartenhuis in elkaar.
Ik denk niet dat van Geel/Koeman daar op dit moment akkoord mee zouden gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal eist natuurlijk een basisplaats voor hun spelers. Als El Ahmadi weer terug is, wat dan?
Leerdam speelt ook veel op de vleugel in de verdediging als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal eist natuurlijk een basisplaats voor hun spelers. Als El Ahmadi weer terug is, wat dan? Naast Mokotjo heb je ook nog Leerdam. Prima.
Blijkt toch uit alles? Alleen al het verhaal dat de Vrij naar de back moet om Leerdam op het middenveld te laten spelen (terwijl dat op dit moment gewoon perfect loopt) geeft imo al aan dat Koeman liever niet met Mokotjo speelt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoezo heeft Koeman geen vertrouwen in Mokotjo ? Hij is kritisch en bekijkt zijn opties, dat wil nog niet zeggen dat hij geen vertrouwen in hem heeft.
Juist en er zal ook nog wel een jeugdspeler zijn die het op kan vangen als de nood echt aan de man is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
Leerdam, Clasie, Mokotjo, En over een paar weken weer Karim en Van Haaren.
Dus geen look-a-like van Bruins huren dus. Inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Geel/Koeman daar op dit moment akkoord mee zouden gaan.
Beter de echte inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus geen look-a-like van Bruins huren dus. Inderdaad.
Het kan ook dat er 5 basispelers hun been breken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En Karim El Ahmadi kan zomaar ook een blessure oplopen.
Of hij wil De Vrij én Indi perse laten spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkt toch uit alles? Alleen al het verhaal dat de Vrij naar de back moet om Leerdam op het middenveld te laten spelen (terwijl dat op dit moment gewoon perfect loopt) geeft imo al aan dat Koeman liever niet met Mokotjo speelt.
Alsof in ieder verhuurcontract de regel staat dat een speler van een basisplaats verzekerd moet zijn..quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus geen look-a-like van Bruins huren dus. Inderdaad.
Hij probeert alle opties uit, dat is alleen maar goed. Dat wil nog niet zeggen dat er geen vertrouwen is in Mokotjo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkt toch uit alles? Alleen al het verhaal dat de Vrij naar de back moet om Leerdam op het middenveld te laten spelen (terwijl dat op dit moment gewoon perfect loopt) geeft imo al aan dat Koeman liever niet met Mokotjo speelt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het kan ook dat er 5 basispelers hun been breken.
Serieus, Dit is de meest matige troll ooit. En dat meen ik echt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef psvcoach het volgende:
Wij hebben engelaar nog in de aanbieding
Waar zeg ik dat? Ik denk alleen wel dat Arsenal daar van uit gaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof in ieder verhuurcontract de regel staat dat een speler van een basisplaats verzekerd moet zijn..
Moet je niet willen. Bij Bakkal hebben we nog een (kleine) kans dat hij volgend jaar nog in Rotterdam blijft, terwijl dat bij die andere gozer niet is. Tevens hebben we al genoeg jonge gassies. Een Bakkal heb je ook nodig.quote:Ik denk dat Ozyakup en Arsenal al genoeg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten dat ie bv Bakkal sowieso wel uit de basis speelt.
Die is toch sowieso ook geblesseerd? Heeft weinig zin dan als vervanger...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef psvcoach het volgende:
Wij hebben engelaar nog in de aanbieding
Precies.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Het gaat snel in de voetbalwereld , eerst moest el ahmadi weg en nu is ie top.
Heb die gast altijd al een goede speler gevonden.
En Engelaar heeft toch sowieso een matige status als voetballer. En Engelaar heeft een gortige geldeis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch sowieso ook geblesseerd? Heeft weinig zin dan als vervanger...
El Ahmadi is dit seizoen veruit de meest constante speler van Feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies.
Het is wel een speler die zich aanpast aan de rest; speelt Feyenoord goed, is hij de held. Speelt Feyenoord slecht, dan faalt hij zwaar.
Ik zou toch wat meer naar onze club kijken als je je mening zo graag kwijt wilt in ons topic, dit seizoen is El Ahmadi een dragende speler die in slechte wedstrijden van Feyenoord de enige is die zijn niveau WEL haalt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies.
Het is wel een speler die zich aanpast aan de rest; speelt Feyenoord goed, is hij de held. Speelt Feyenoord slecht, dan faalt hij zwaar.
Ik geef alleen maar aan dat dat al een goede reden kan zijn waarom het voor Arsenal helemaal niet nodig is om een verplichte basisplaats op te nemen in het contract. En een speler erbij die dicht in de buurt komt van onze basis 3 op het middenveld is toch alleen maar gunstig? Houdt ze een beetje scherp.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik denk alleen wel dat Arsenal daar van uit gaat.
[..]
Moet je niet willen. Bij Bakkal hebben we nog een (kleine) kans dat hij volgend jaar nog in Rotterdam blijft, terwijl dat bij die andere gozer niet is. Tevens hebben we al genoeg jonge gassies. Een Bakkal heb je ook nodig.
Dat bedoel ik. Vond het sowieso een matige troll dat hij hier langs kwam als huuroptiequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Willen jullie het aub niet hebben over Engelaar in dit topic?
Ok, maar dan moeten we imo ook gewoon geen 1 speler huren. Ook geen vleugelspeler.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
En mocht er echt iets gebeuren kun je toch ook een van die jeugdspelers die nu meetrainen inzetten ? Zal vast wel een middenvelder bijzitten. Beetje onzin om voor 3/4 wedstrijden dat je even krap zit iemand te huren, als we nu geen financiële zorgen hadden dan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar nu zie ik het niet zitten.
Dit seizoen; een conclusie baseer je niet op een halve seizoen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer naar onze club kijken als je je mening zo graag kwijt wilt in ons topic, dit seizoen is El Ahmadi een dragende speler die in slechte wedstrijden van Feyenoord de enige is die zijn niveau WEL haalt...
Er wordt in dit topic momenteel wel erg door een matte bril gekeken, beste middenveld?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben van mening dat wij het sterkste evenwichtigste middenveld van Nederland hebben wanneer El Ahmadi - Bakkal - Clasie in de basis staan, ik zou geen enkele vervanger binnen Nederland willen hebben, we kunnen 1 positie daarvan ook best invullen met onze reserves en worden dan nog altijd zeker niet overlopen...
Dat doe ik dus wel, aangezien het elftal niet te vergelijken is met vorig seizoen, ik kan je zo een 5-tal spelers noemen die onvergelijkbaar spelen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit seizoen; een conclusie baseer je niet op een halve seizoen.
Hij speelt nu goed, maar dat is redelijk nieuw, want paar jaar geleden was dat niet zo.
Ben wel benieuwd naar wie dan wel volgens jou, toch zeker niet Ajax lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt in dit topic momenteel wel erg door een matte bril gekeken, beste middenveld?
Misschien ben alleen ik dat hoor, ik wil niet al mijn Feyenoord-vriendjes benadelen als ik een claim maakquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt in dit topic momenteel wel erg door een matte bril gekeken, beste middenveld?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wie dan wel volgens jou, toch zeker niet Ajax lijkt me?
Ericson ken ik niet, dus daar heb je gelijk in;quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien ben alleen ik dat hoor, ik wil niet al mijn Feyenoord-vriendjes benadelen als ik een claim maak
Maar ik sta er wel achter ja, ik denk dat het op basis van een middenveld controleren beter is dan een Janssen - Ericson - Enoh, of een Wijnaldum - Strootman - Hutchinson, iets minder dreiging naar voren, maar controlerend wel sterker ja
Mwuah, als Van Haaren er ook enige tijd uitligt is een huurspeler wel gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
En mocht er echt iets gebeuren kun je toch ook een van die jeugdspelers die nu meetrainen inzetten ? Zal vast wel een middenvelder bijzitten. Beetje onzin om voor 3/4 wedstrijden dat je even krap zit iemand te huren, als we nu geen financiële zorgen hadden dan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar nu zie ik het niet zitten.
Ik wil ook niet negatief doen maar Feijenoord heeft het vooral goed gedaan in wedstrijden waar het spel niet gemaakt hoeft te worden, om zelf het spel te gaan maken moeten er nog wat stappen gezet wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien ben alleen ik dat hoor, ik wil niet al mijn Feyenoord-vriendjes benadelen als ik een claim maak
Maar ik sta er wel achter ja, ik denk dat het op basis van een middenveld controleren beter is dan een Janssen - Ericson - Enoh, of een Wijnaldum - Strootman - Hutchinson, iets minder dreiging naar voren, maar controlerend wel sterker ja
Ze hoefden het spel niet te maken, maar tegen AZ, Twente, PSV en Ajax hebben ze dat wel langdurig gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil ook niet negatief doen maar Feijenoord heeft het vooral goed gedaan in wedstrijden waar het spel niet gemaakt hoeft te worden, om zelf het spel te gaan maken moeten er nog wat stappen gezet worden
Er is maar 1 tank en das alex .quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kreeg net Fer The Tank en Cabral the Magican bij C1000
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze hoefden het spel niet te maken, maar tegen AZ, Twente, PSV en Ajax hebben ze dat wel langdurig gedaan.
http://www.starsoffootball.nl/quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:57 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Er is maar 1 tank en das alex .
Alleen tegen PSV misschien niet, was gelijkwaardige pot, maar de eerste helft tegen Twente, heel de wedstijd tegen Ajax, en tot de rode kaart in verschillende fasen van de wedstrijd tegen AZ domineerden we zeker welquote:
Ik bedoel ook niet dat Feijenoord minder was alleen was het voetballen vanuit de omschakelingquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alleen tegen PSV misschien niet, was gelijkwaardige pot, maar de eerste helft tegen Twente, heel de wedstijd tegen Ajax, en tot de rode kaart in verschillende fasen van de wedstrijd tegen AZ domineerden we zeker wel
Lol..quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben wel humor: Wesley 'The Giant' Sneijder....
Aangezien 'voetballen vanuit de omschakeling' gezien kan worden als het tegenovergestelde van 'het spel maken', hebben we het nog steeds over hetzelfde... En dat is dus niet waar. Zowel tegen Ajax, AZ, PSV als Twente heeft Feyenoord langdurig zelf het spel gemaakt. Vooral tegen AZ en Ajax was dit evident.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat Feijenoord minder was alleen was het voetballen vanuit de omschakeling
Dus? Volgens mij is dat een basis-principe in het voetbal wanneer je niet tegen een veel zwakkere tegenstander speelt, omschakelen wordt dan een van de belangrijkere onderdelen van het voetbal omdat de organistatie dan nog niet geheel staat, toch? Als Ajax domineert tegen een niet-zwakke tegenstander schakelen ze toch ook sneller om, zodat ze de ruimtes kunnen benutten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat Feijenoord minder was alleen was het voetballen vanuit de omschakeling
Cool story.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:04 schreef psvcoach het volgende:
1 ding is zeker Feyenoord verrast me in positiefe zin dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel, ik kan me de periode rond Nec of Ado echter ook nog levendig voor de geest halen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:04 schreef psvcoach het volgende:
1 ding is zeker Feyenoord verrast me in positiefe zin dit seizoen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cool story.Hij zegt iets vriendelijks. Man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Absoluut maar dat is toch wat anders dan op de helft van je tegenstander spelen en dan de ruimtes vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dus? Volgens mij is dat een basis-principe in het voetbal wanneer je niet tegen een veel zwakkere tegenstander speelt, omschakelen wordt dan een van de belangrijkere onderdelen van het voetbal omdat de organistatie dan nog niet geheel staat, toch? Als Ajax domineert tegen een niet-zwakke tegenstander schakelen ze toch ook sneller om, zodat ze de ruimtes kunnen benutten?
Juist die gast snap het niet,jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt iets vriendelijks. Man..
Hij bood Engelaar aan!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt iets vriendelijks. Man..
Engelaar heeft wel een coole baard...quote:
Dat weet je best anders bied je hem niet aan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:08 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Was daar mis aan is een oud feyenoord speler.
Kuytquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Engelaar heeft wel een coole baard...
Anyway, not to be mentioned list:
- Bruins
- Engelaar
- Messi
- ....
Ja, dat is wat anders ja, maar ook dat gebeurde in die wedstrijden, al levert die aanhoudende druk moeilijker doelkansen op omdat een fatsoenlijke tegenstander dan de ruimtes klein kan houden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut maar dat is toch wat anders dan op de helft van je tegenstander spelen en dan de ruimtes vinden?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat weet je best anders bied je hem niet aan.
Probeer Fc Twente.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:12 schreef psvcoach het volgende:
[..]we willen er graag vanaf,maar zal er over ophouden is leuk geweest.
Ja echt grappig!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:12 schreef psvcoach het volgende:
[..]we willen er graag vanaf,maar zal er over ophouden is leuk geweest.
Kuyt op de not to be mentioned list????quote:
Nee, de enige echte Tank is Theo Laseroms al.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:57 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Er is maar 1 tank en das alex .
Roept elk jaar dat ie terug komt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kuyt op de not to be mentioned list????
Gebeurt hier ook vaak zat, maar meestal worden de discussies beter wanneer we geen bezoek hebben van aanhangers van andere clubs, die mensen als Engelaar en Drenthe aanbieden, of niet erkennen dat Feyenoord de topwedstrijden heeft gedomineerdquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Als je op een forum niet eens normaal kunt discussieren wordt het een lastig verhaal in de politiek bij gabbers als Wilders.
Gewoon blijven stalkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb Bruno zijn shirt nog steeds niet balen.
Die PSVcoach trollde gewoon door engelaar te zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook vaak zat, maar meestal worden de discussies beter wanneer we geen bezoek hebben van aanhangers van andere clubs, die mensen als Engelaar en Drenthe aanbieden, of niet erkennen dat Feyenoord de topwedstrijden heeft gedomineerd
Trolde niet , vind hem wel een speler voor feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die PSVcoach trollde gewoon door engelaar te zeggen
Jij bent zeker al de nieuwe psvcoach, want je slist nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Trolde niet , vind hem wel een speler voor feyenoord.
Doei.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Mochten ze willen haha ben benieuwd wie het wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zeker al de nieuwe psvcoach, want je slist niet
Godsamme. Jij hebt echt geen kennis van voetbal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook gevraagd.quote:
Wie het is weet ik niet, maar er is hem een grote carriere weggelegd als campagneleider voor Obama. Als ze nog even doorgaan op die site wordt het:quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:44 schreef Dekatria het volgende:
Vraag 'm meteen even wie z'n website runt
quote:'Een terugkeer zal nu niet gaan, ik heb andere carrièreplannen'
Geschreven op 2012-01-12 om 13:48:03 | Bekeken: 10206 | Reacties: 80 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond
Diverse ex-spelers van Feyenoord laten zich de laatste tijd uit over een eventuele terugkeer bij hun club. Dirk Kuyt zei ooit terug te willen, Royston Drenthe noemde zelfs een uiterste termijn en nu spreekt Jeffrey Bruma zich ook uit. De Chelsea-verdediger ziet zichzelf aan het einde van zijn loopbaan wel in Rotterdam spelen.
Zonder een wedstrijd in het eerste te hebben gespeeld stapte Bruma in 2007 over van Feyenoord naar Chelsea. Hij was toen vijftien en sloot aan in de jeugdopleiding van the Blues. In oktober 2009 volgde zijn debuut voor de Engelse grootmacht, maar tot een basisspeler is de twintigjarige verdediger nog niet uitgegroeid. Dit seizoen verblijft hij op huurbasis bij Hamburger SV, waar hij wel veel aan spelen toekomt.
Bruma mikt voor de lange termijn nog steeds op Chelsea en denkt nog niet aan Feyenoord, zegt hij tegen RTV Rijnmond. “Een terugkeer zal nu niet gaan. Ik heb andere carrièreplannen. Maar wie weet, aan het einde van mijn loopbaan en ik voel mij nog goed? Als de kans er is en de interesse is er…”, aldus de centrale verdediger, die Feyenoord van een afstand nog steeds in de gaten houdt.
“Ze draaien vrij goed in de competitie met vrij goed voetbal voor een jonge ploeg. Dat is goed om te zien”, merkt de geboren Rotterdammer op. Bruma mocht in augustus 2010 debuteren in het Nederlands elftal, in een vriendschappelijke interland tegen Oekraïne. Later kwamen daar nog drie optredens bij, tegen Uruguay, Moldavië en Zweden.
quote:Goossens: "Feyenoord mooie, realistische stap"
John Goossens maakt komende zomer vrijwel zeker de overstap naar Feyenoord. De middenvelder van NEC Nijmegen laat in gesprek met RTV Rijnmond weinig twijfel bestaan over zijn toekomst.
Feyenoord meldde zich onlangs voor de transfervrije Goossens. De voetballer ziet de overstap naar De Kuip wel zitten. "Feyenoord heeft zich bij mij en mijn zaakwaarnemer gemeld. Het zou een mooie en realistische stap zijn", zegt Goossens in gesprek met de regio-omroep.
"Ik ben niet iemand die overhaast beslissingen neemt, maar tot nu toe klinkt alles goed. Normaal gesproken moet het wel goed komen", gaat Goossens verder. De voetballer wees onlangs nog een transfer naar het Engelse Swansea City af. De stap naar de Premier League vond Goossens te groot.
Dit ja. Tegenwoordig staat alles en iedereen continu in de schijnwerpers en elke zet die een trainer maakt wordt meteen anders uitgelegd en interessanter gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij probeert alle opties uit, dat is alleen maar goed. Dat wil nog niet zeggen dat er geen vertrouwen is in Mokotjo.
Het feit dat er al 2 andere middenvelders worden aangetrokken, waar nog eventueel een verlenging van El Ahmadi en Bakkal aanstaande is, geeft wellicht wel een signaal af.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dit ja. Tegenwoordig staat alles en iedereen continu in de schijnwerpers en elke zet die een trainer maakt wordt meteen anders uitgelegd en interessanter gemaakt.
Mooi gouwe back.quote:
Het spreekt toch voor zich dat je 2e CDM aan de bak mag, wanneer nr. 1 afwezig is. Dat je vervolgens je vaste CB naar RB gaat verplaatsen om de RB naar de CDM positie te brengen, terwijl er gewoon een vervanger voor die plek is zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dit ja. Tegenwoordig staat alles en iedereen continu in de schijnwerpers en elke zet die een trainer maakt wordt meteen anders uitgelegd en interessanter gemaakt.
Dat is dus ook al in kannen en kruiken. Goossens volgend jaar bij Feyenoord 1.quote:Goossens: 'Feyenoord zou een mooie en realistische stap zijn'
John Goossens heeft er alle vertrouwen in dat hij vanaf het seizoen 2012/13 uitkomt voor Feyenoord. De middenvelder wees eerder een overgang naar Swansea City af, nadat de Welshe club met NEC al tot een akkoord was gekomen over de transfersom. Goossens voelde meer voor Feyenoord en kreeg daarvoor de beloning, toen technisch directeur Martin van Geel contact met hem opnam.
Inmiddels is duidelijk dat het van beide kanten goed zit qua belangstelling. Goossens, die opgeleid werd bij Ajax en in het seizoen 2008/09 naar Nijmegen vertrok, benadrukt aan RTV Rijnmond dat hij een goed gevoel heeft over de transfer naar Feyenoord. “Feyenoord heeft zich bij mij en mijn zaakwaarnemer gemeld. Het zou een mooie en realistische stap zijn”, aldus de 23-jarige middenvelder.
“Ik ben niet iemand die overhaast beslissingen neemt, maar tot nu toe klinkt alles goed”, geeft hij te kennen. “Normaal gesproken moet het wel goed komen.” Goossens debuteerde in februari 2009 in de Eredivisie bij NEC en speelde sindsdien 66 wedstrijden; daarin maakte hij dertien goals. Zijn contract in De Goffert loopt na dit seizoen ten einde.
Nu nog hopen dat Cissé een goede tweede seizoenshelft speelt. Die verkopen aan een Engelse club en wij een mooie spits halen. Dan is de selectie op een eventuele RB na al compleet.
bron:http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156460
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 12-01-2012 om 19:07:08Toen John #Goossens nog in de jeugd bij ajax speelde, liet hij al blijken gevoelens voor #Feyenoord te hebben. reageer retweet
Vermoeiende berichten zijn dat. Gevoelens hebben ook echt, het is dat hij een relatie met Ajax had maar stiekem was hij al verliefd op Feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:28 schreef Muto het volgende:
Verstandige jongen, die Goossens.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 12-01-2012 om 19:07:08Toen John #Goossens nog in de jeugd bij ajax speelde, liet hij al blijken gevoelens voor #Feyenoord te hebben. reageer retweet
MC Positivo is in tha house.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef De_kromme het volgende:
Goossens.Wat aan wanhoops aankoop, mocht het door gaan. Mooiweer voetballer die niet eens zeker is van een basisplaats bij NEC, geen mentaliteit en af en toe een mooie goal.
Zou hem niet eens bij Den Haag willen zien.
Dat begrijp ik nadat hij met dat schitterende doelpunt punten wegkaapte tegen Ado volledig tegen de verhoudingen in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef De_kromme het volgende:
Goossens.Wat aan wanhoops aankoop, mocht het door gaan. Mooiweer voetballer die niet eens zeker is van een basisplaats bij NEC, geen mentaliteit en af en toe een mooie goal.
Daar hebben we de goedlachse troll van alledag weerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Want Goossens is zo'n goede kracht? Als je geen basis staat bij NEC, zegt dat eigenlijk al genoeg.. Daar doen die paar goals niks vanaf. Dit soort aankopen geeft wel het niveau weer van Feijenoord binnenkort. Zal niet lang duren voordat Den Haag er definitief overheen dondert met de tweede ring.
Gast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Want Goossens is zo'n goede kracht? Als je geen basis staat bij NEC, zegt dat eigenlijk al genoeg.. Daar doen die paar goals niks vanaf. Dit soort aankopen geeft wel het niveau weer van Feijenoord binnenkort. Zal niet lang duren voordat Den Haag er definitief overheen dondert met de tweede ring.
Wat heb je aan een 'goeie' vent? Dit soort middelmaat wil je toch niet eens aantrekken.quote:
Hij speelt niet eens basis. Hij doet soms wel wat aardige dingen ja, maar is niet het niveau wat je bij Feyenoord verwacht. De ondergang zet nog even door.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Gast.. Sinds Feyenoord interesse in die jongen heeft heb ik een beetje op hem gelet, hij doet het zeker niet slecht daar. Bovendien is een linksbenige middenvelder wel gewenst bij de club en wordt hij gehaald voor de breedte als vervanger van Van Haaren.
Is gewoon het kaliber speler dat bij ADO in de basis zou spelen hoor. Dus tot de dag dat de El Ahmadi's, de Bakkal's, de Vlaartjes en Guidetti's van deze wereld naar ADO willen transfereren hoef ik van jou die prietpraat niet meer te horen dat ADO over Feyenoord heen gaat walsen de komende seizoenen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik onderbouw mijn mening tenminste nog, ipv constant tegen iemand te schreeuwen dat het een troll is.
[..]
Wat heb je aan een 'goeie' vent? Dit soort middelmaat wil je toch niet eens aantrekken.
[..]
Hij speelt niet eens basis. Hij doet soms wel wat aardige dingen ja, maar is niet het niveau wat je bij Feyenoord verwacht. De ondergang zet nog even door.
Hoe gaat het eigenlijk met jullie tweede ring, niet erg aanwezig he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij was hij niet geblesseerd dit seizoen! Volgens mij speelde hij vorig seizoen nooit! Je hebt groot gelijk Willem.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Hij speelt wel in de basis, maar hij is geblesseerd geweest. Dat is een van de nadelen van het aantrekken van die jongen, dat hij blessuregevoelig is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik onderbouw mijn mening tenminste nog, ipv constant tegen iemand te schreeuwen dat het een troll is.
[..]
Wat heb je aan een 'goeie' vent? Dit soort middelmaat wil je toch niet eens aantrekken.
[..]
Hij speelt niet eens basis. Hij doet soms wel wat aardige dingen ja, maar is niet het niveau wat je bij Feyenoord verwacht. De ondergang zet nog even door.
Hij zou bij dit ADO niet in de basis spelen, gezien ons middenveld. Guidetti wilde eigenlijk in de winterstop al uitgehuurd worden aan redelijke club, maar er was geen interesse vanuit het buitenland.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon het kaliber speler dat bij ADO in de basis zou spelen hoor. Dus tot de dag dat de El Ahmadi's, de Bakkal's, de Vlaartjes en Guidetti's van deze wereld naar ADO willen transfereren hoef ik van jou die prietpraat niet meer te horen dat ADO over Feyenoord heen gaat walsen de komende seizoenen.
Dan zou ik het voetbal toch iets meer volgen. Hij zit vaker op de bank dan dat hij in de basis speelt. Typisch aankoopbeleid weer bij Feijenoord, op een samengesteld bandje schiet hij er een paar aardig in, maar zijn overall rendement is 0,0.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij speelt wel in de basis, maar hij is geblesseerd geweest. Dat is een van de nadelen van het aantrekken van die jongen, dat hij blessuregevoelig is.
Ik stop met de discussie met je. Sorry, maar zoiets verzinnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zou bij dit ADO niet in de basis spelen, gezien ons middenveld. Guidetti wilde eigenlijk in de winterstop al uitgehuurd worden aan redelijke club, maar er was geen interesse vanuit het buitenland.
Wanneer zat hij op de bank?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zou bij dit ADO niet in de basis spelen, gezien ons middenveld. Guidetti wilde eigenlijk in de winterstop al uitgehuurd worden aan redelijke club, maar er was geen interesse vanuit het buitenland.
[..]
Dan zou ik het voetbal toch iets meer volgen. Hij zit vaker op de bank dan dat hij in de basis speelt. Typisch aankoopbeleid weer bij Feijenoord, op een samengesteld bandje schiet hij er een paar aardig in, maar zijn overall rendement is 0,0.
Het is wat, moet je even je gal komen spuwen omdat wij boven jullie staan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik het voetbal toch iets meer volgen. Hij zit vaker op de bank dan dat hij in de basis speelt. Typisch aankoopbeleid weer bij Feijenoord, op een samengesteld bandje schiet hij er een paar aardig in, maar zijn overall rendement is 0,0.
Hij heeft zelf aangegeven open te staan voor verhuur aan een andere club. 'Ik weet niet of ik nog bij Feijenoord speel na de winterstop', letterlijk zijn woorden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stop met de discussie met je. Sorry, maar zoiets verzinnen.
Geniet er maar van zolang het kan. Met dit soort aankopen help je je club zo weer de vernieling in. En noem eens op wie hij van ADO uit de basis zou spelen momenteel dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is wat, moet je even je gal komen spuwen omdat wij boven jullie staan?
Heb je ook ergens een bron? Je grote duim is niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven open te staan voor verhuur aan een andere club. 'Ik weet niet of ik nog bij Feijenoord speel na de winterstop', letterlijk zijn woorden.
Maar blijf maar dromen dat Guidetti o zo graag in Rotterdam wilde blijven.
1. Dat is niet waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Dat is jullie probleem, blijven kijken naar het verleden. Natuurlijk wil Guidetti liever in de Kuip spelen gezien de geschiedenis van de club. Maar waarom denk je dat een Wijnaldum en een Fer liever bij een provincieclubje gaat spelen, dan bij het 'o zo grote' Feijenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1. Dat is niet waar.
2. Dat neemt niet weg dat Guidetti in eerste instantie al nooit bij ADO zou willen spelen. Bij Feyenoord komt hij wel. Dat zegt genoeg over het verschil tussen de clubs.
Je volgt je club op de voet toch, lijkt me? Je weet zelf ook dat het Guidetti de interesse vanuit het buitenland afwachtte en daarom pas laat aangaf bij Feijenoord te blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een bron? Je grote duim is niet betrouwbaar.
Tonny de Trindade Vilhena?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is nou het grootste talent van feyenoord op dit moment uit de jeugd?
1) Achahbar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is nou het grootste talent van feyenoord op dit moment uit de jeugd?
Achahbar is dat gastje dat toch al een keer heeft ingevallen toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef Muto het volgende:
[..]
1) Achahbar.
2) Trindade.
3) Kongolo.
En Manu kan daar ook best tussen staan
Nee, dat zegt niet genoeg. Aangezien de discussie hier was het verschil tussen Feyenoord en ADO. Dat verschil is nog steeds groot genoeg om goede spelers naar R'dam te laten komen en eventueel wat langer te behouden. Een Wijnaldum en Fer waren in Den Haag al lang weggeweest. Ze hebben er na een aantal jaren in Feyenoord 1 voor gekozen om ergens anders te gaan spelen voor het Europese voetbal en de titel. Achteraf is gebleken dat het verschil niet zo heel groot is tussen die clubs en Feyenoord, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is jullie probleem, blijven kijken naar het verleden. Natuurlijk wil Guidetti liever in de Kuip spelen gezien de geschiedenis van de club. Maar waarom denk je dat een Wijnaldum en een Fer liever bij een provincieclubje gaat spelen, dan bij het 'o zo grote' Feijenoord.
Zegt genoeg lijkt me..
[..]
Je volgt je club op de voet toch, lijkt me? Je weet zelf ook dat het Guidetti de interesse vanuit het buitenland afwachtte en daarom pas laat aangaf bij Feijenoord te blijven.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achahbar is dat gastje dat toch al een keer heeft ingevallen toch?
Afgelopen weekend ook al een heerlijke actie:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achahbar is dat gastje dat toch al een keer heeft ingevallen toch?
Ik wil de bronnen graag uit jouw mond horen/tekst lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is jullie probleem, blijven kijken naar het verleden. Natuurlijk wil Guidetti liever in de Kuip spelen gezien de geschiedenis van de club. Maar waarom denk je dat een Wijnaldum en een Fer liever bij een provincieclubje gaat spelen, dan bij het 'o zo grote' Feijenoord.
Zegt genoeg lijkt me..
[..]
Je volgt je club op de voet toch, lijkt me? Je weet zelf ook dat het Guidetti de interesse vanuit het buitenland afwachtte en daarom pas laat aangaf bij Feijenoord te blijven.
Leuk spelertje, zeker iets om in de gaten te houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook al een heerlijke actie:
Vanaf minuut 18:45 ongeveer.
Wát een mongoolquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een mongool![]()
. Schande dat iemand de naam van de Kromme zo kan bevuilen
Nouja van Hanegem kan soms ook goed stom lullen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een mongool![]()
. Schande dat iemand de naam van de Kromme zo kan bevuilen
Pure nieuwsgierigheid, maar waarom is je nick niet '433'. Zou dat niet logischer zijn gezien het favoriete spel van jullie eeuwige clubicoon? Waar komt die 422 vandaan?quote:
Maar die heeft tenminste wél iets gepresteerd, i.t.t. deze fopuserquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja van Hanegem kan soms ook goed stom lullen hoor
422 een vak des doodsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid, maar waarom is je nick niet '433'. Zou dat niet logischer zijn gezien het favoriete spel van jullie eeuwige clubicoon? Waar komt die 422 vandaan?
Lekker fikkie stoken daar dat ze tegen Grunn dedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sowieso een 2de ring bij Ado. Ga gewoon lekker terug naar het Zuiderpark joh
quote:
Ik weet nou niet of het de laatste jaren nog zo is. Maar het is alweer nov 10 dat ik een account aanmaakte.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso vak 128 wat noest is, al is de sfeer daar de afgelopen jaren niet echt best
nouja 410 zit nu op 425/426quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of het de laatste jaren nog zo is. Maar het is alweer nov 10 dat ik een account aanmaakte.
quote:Ronald Koeman verwacht deze week meer duidelijkheid over zijn toekomst bij Feyenoord en het heeft er alle schijn van dat de coach zijn aflopende contract in Rotterdam zal gaan verlengen. Ruben Schaken is daar erg gelukkig mee. De vleugelaanvaller kreeg in de eerste seizoenshelft het vertrouwen van Koeman en gaat dan ook graag met de oefenmeester verder.
De 29-jarige Schaken deed in zestien van de zeventien competitieduels onder Koeman mee. In dertien van die zestien duels mocht hij in de basis beginnen. “Het is voor mij belangrijk dat hij blijft, wat niet betekent dat ik dan iedere week speel”, zegt de rechtsbuiten in gesprek met RTV Rijnmond. “Ik ben nuchter genoeg om te weten dat ik het wel moet laten zien.”
“Maar Koeman is wel een fantastische trainer, voor heel Feyenoord zou het goed zijn als hij blijft”, vervolgt Schaken. “Koeman is aan iets aan het bouwen, ik ben wel benieuwd waar dat toe gaat leiden.” Feyenoord staat halverwege de competitie op een vijfde plek in de Eredivisie en speelt op 22 januari tegen VVV-Venlo, de voormalige club van Schaken.
Als ik naar een wedstrijd van Ajax ga, Dan zit ik liever in het midden van de tribunes dan is het veld overzichtelijker te zien je weet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nouja 410 zit nu op 425/426
Heb eigelijk nooit 2e ring gezeten, altijd Zuid tribune 1e ring, vanaf het begin van de ArenA
O ja jullie werken met nummertjes, onoverzichtelijke puinzooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik naar een wedstrijd van Ajax ga, Dan zit ik liever in het midden van de tribunes dan is het veld overzichtelijker te zien je weet.
Schaken hoeft zich geen zorgen te maken. Er zijn weinig trainers die hem niet als eerste op het wedstrijdformulier zetten.quote:
Wat hebben jullie dan? Lettertjes?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja jullie werken met nummertjes, onoverzichtelijke puinzooi.
.
Koeman moet lekker zo lang mogelijk in rotterdam blijven, komt hij van dat hopimago afquote:Maargoed, prettig dat Koeman nog een jaar blijft (al wisten we dat al). De KGB doen het zéér goed.
Nummers zijn pure aids idd maar onoverzichtelijk is het nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja jullie werken met nummertjes, onoverzichtelijke puinzooi.
.
Maargoed, prettig dat Koeman nog een jaar blijft (al wisten we dat al). De KGB doen het zéér goed.
Dit ja..quote:
quote:
ok... wat vond je vriedin ervan dat je dit typte en haar liet wachten. Of schermde je je scherm af?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ga nu maar even mijn eigen vriendin bewonderen, die staat in d''r string om me heen te springen. It's been a while.
Had tentamens enzo dus viel elke keer om half 3 in de nacht in slaap.
Tot over 45 uur/minuten/seconden jongens!
Tattoo van Sanna.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dat een Feyenoord tattoo? 'Een zwaluw maakt nog geen zomer'?
Zit naast me en vindt alles heulemaal best hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ok... wat vond je vriedin ervan dat je dit typte en haar liet wachten. Of schermde je je scherm af?
doe de groeten aan Ritmoquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
Imma back! Ik heb uit zeer betrouwbare bron begrepen dat een Feyenoord-supporter die ons allen in het hart ligt en zeer gemist wordt De_Kromme nog irritanter vind dan ''de joden''.
Maar serieus, ik ga nu even wippie doen..
quote:
wat is deze danquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit naast me en vindt alles heulemaal best hoorOpen seksuele moraal bij een vrouw die ook graag naar andere vrouwen krijgt. Hueyyyyyyy. Later
Boete waard, slecht voorbeeld voor de jeugd. Nu denkt elk 8 jarige jongetje dat het stoer is je groente niet op te eten.quote:
Ik las laatst dit verhaal op haar site:quote:
quote:Kan inte säga att vissare planet men bokningen var den 23 september så på ett sätt kan man säga att vi missade planet. Och eftersom vi fick stå i en jätte lång kö så hann vi inte boka in oss på samma plan. En gubbe på flygplatsen hjälpte oss, vi är bokade på ett flyg ikväll och vi behövde inte betala. Ja, ska man skratta eller gråta? Nej vi mår bra men är sjukt trötta!! Nu är vi i Amsterdam och chillar, små shoppat lite! Mys med min älskling.
Ze wilden dus op 23 december naar Kenia, hadden ze tickets voor 23 september. Wtf?!quote:Can not say that particular planet, but the reservation was September 23 so in a way you can say that we missed the plane. And since we had to stand in a huge long queue so we did not book us on the same plane. An old man at the airport helped us, we are booked on a flight tonight and we did not have to pay. Yes, you should laugh or cry? No, we are doing well but is sick tired! Now we are in Amsterdam and chillin, small shopped a bit! Snuggle with my baby.
waarom is die weg?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Ik dacht dat nu Caland weg was het niveau zou stijgen, btw.
Naar Marbella.quote:
En tegelijk met zijn ban, lucky bastardquote:
Heeft hij ook al een ban?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En tegelijk met zijn ban, lucky bastard
Helaas wel ja zag ik netquote:
Waar ken je dat zien dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helaas wel ja zag ik net
Kan altijd wel lachen om hem
Ah ja. Zijn er nog meer gebanden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check zijn profiel maar, streepje door zijn naam
Caland
geen flauw idee eigelijkquote:
Caland dacht dat hij vandaag naar Polen vertrok gisternacht en was zich al aan het inlezen over Auschwitz. Daar kwam het ongeveer op neer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check zijn profiel maar, streepje door zijn naam
Caland
Ah ja, ik lees het allemaal ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland dacht dat hij vandaag naar Polen vertrok gisternacht en was zich al aan het inlezen over Auschwitz. Daar kwam het ongeveer op neer.
Nee. Want Happel is van de groene haas club, terwijl Caland van de neutrale club is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar is Caland samen met Happel naar Marbella of wat
Ik leef nog hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen flauw idee eigelijk
heb stokstaart en kapiteintje ook nog niet zien posten vandaag
En wij zijn van de....quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Want Happel is van de groene haas club, terwijl Caland van de neutrale club is.
Aight oke danquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor.Heb alleen morgen een groot tentamen dus ben ff niet zo spraakzaam.
Groene haas club is topnotch shit tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Want Happel is van de groene haas club, terwijl Caland van de neutrale club is.
Succes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor.Heb alleen morgen een groot tentamen dus ben ff niet zo spraakzaam.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:59 schreef Smoofie het volgende:
El Ahmadi gaat toch naar de Africa cup?
Nieuwjaars voornemen van de modjes: het uitdelen van meer bansquote:
Nee, niet Biseswar.quote:
quote:
Jelmer Geerdsquote:Jelmer Geerds, liegende persvoorlichter én journalist
Gepubliceerd op 12 januari 2012 - 10:29
U kent ze wel; van die journalisten die ongeremd zonder enige kennis van zaken allerlei stukjes tekst verzinnen en deze vervolgens de wereld in slingeren. Van die journalisten die klakkeloos overnemen wat andere journalisten zeggen. Nimmer hebben ze een eigen bron of beter; het met eigen ogen aanschouwd. Zo ook afgelopen zaterdag. Een mooi voetbalfeest zonder enige problemen werd in een kwaad daglicht gezet door een freelance journalist die graag zijn kladjes wilde verkopen voor de voorpagina.
IJsselmeervogels tegen Feyenoord in Spakenburg, een mooi vriendschappelijk affiche in een mooie vriendschappelijke ambiance. Grootmacht Feyenoord heeft namelijk geen enkele animositeit tegen de Spakenburgers en omdat de wedstrijd op zaterdag zou plaatsvinden was de animo onder het reizende Feyenoord-publiek groot. Het was dan ook al in alle vroegte dat groepen Feyenoorders zich in Spakenburg melden bij de lokale kroeg. Een gezellige sfeer voerde de absolute boventoon tot plots het bericht kwam dat het onrustig was in Spakenburg. Dit bericht, niet gebaseerd op enige feiten en des te meer op verzinsels werd notabene door de politie zelf ontkracht. De plaatselijke journalist die dit verhaal uit de duim had gezogen kon deze flater vanjewelste echter niet verkroppen en voelde zich genoodzaakt ná de wedstrijd meer problemen te verzinnen.
Wellicht het ergste is dat De Telegraaf de journalist een platform geeft voor zijn leugenachtige, duimzuigende berichtgeving door ermee de voorpagina te vullen. Wie tussen de regels door kijkt ziet dat de schrijver des artikels een zéér dikke laag met kunstmatig opgewekte informatie heeft verzonnen om vooral een zo lekker mogelijk, rellengeilend stuk te schrijven. Beneden alle peil en bovendien een aanfluiting voor de journalistiek.
Zijn naam? Jelmer Geerds. Bizar genoeg behalve journalist ook persvoorlichter van Ijsselmeervogels. Handig, een persvoorlichter die leugens over zijn eigen club de wereld in verspreid. Een persvoorlichter die willens en wetens onwaarheden verkoopt. Om vervolgens als persvoorlichter zijn eigen leugens te ontkrachten. Wij weten het wel; Jelmer Geerds is totaal niet geschikt voor het persvoorlichterschap, laat staat de journalistiek.
Jelmer Geerds, freelance-stukjesschrijver, persvoorlichter bij Ijsselmeervogels en totaal incapabel voor zijn beroep!
quote:
Alsof het zo moeilijk is om zo'n site op te starten. Je moet er alleen met een paar man echt werk van maken om overal betrouwbaar nieuws vandaan te halen. Zo'n voetbalzone heeft dat geweldig goed aangepakt, maar in principe is het niet moeilijk. Ze zijn alleen op tijd in dat gat gesprongen toen mensen behoefte kregen aan online reageren op voetbal-artikelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Jelmer Geerds. Wat een loser.
toch heeft hij het gemaakt als oprichter van VoetbalPrimeur
Uiteraard, is ook meer een kwestie van geluk geweest. De nieuwe media: elkaars berichten kopieren. Hij had nooit eigen bronnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om zo'n site op te starten. Je moet er alleen met een paar man echt werk van maken om overal betrouwbaar nieuws vandaan te halen. Zo'n voetbalzone heeft dat geweldig goed aangepakt, maar in principe is het niet moeilijk. Ze zijn alleen op tijd in dat gat gesprongen toen mensen behoefte kregen aan online reageren op voetbal-artikelen.
Geluk in die zin dat het aanslaat. Maargoed, ik liep toen ook al een aantal keer op tegen het opmerkelijke feit dat er geen voetbal-sites waren waar je fatsoenlijk op berichten kon reageren. Jammer dat ik er niet in gesprongen ben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard, is ook meer een kwestie van geluk geweest. De nieuwe media: elkaars berichten kopieren. Hij had nooit eigen bronnen.
Het opzetten van zo'n site niet nee, maar op tijd of überhaupt iets te creëren waar veel behoefte aan is is wel knap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om zo'n site op te starten. Je moet er alleen met een paar man echt werk van maken om overal betrouwbaar nieuws vandaan te halen. Zo'n voetbalzone heeft dat geweldig goed aangepakt, maar in principe is het niet moeilijk. Ze zijn alleen op tijd in dat gat gesprongen toen mensen behoefte kregen aan online reageren op voetbal-artikelen.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |