quote:
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je een slidingbroekje bedoelt?
Hmm, nooit meegekregen dan. Maar ik speelde dan ook op niveau. Tot m'n 16e ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.
Ben 36, maar leggings heb ik niet meegemaakt. Later wel slidingbroekjes, maar die vond ik ook erg 'girly'...quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, volwaardige legging. Van die zwarte dingen over heel je been.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, nooit meegekregen dan. Maar ik speelde dan ook op niveau. Tot m'n 16e ofzo.
[/pochen]
Ik ga ook maar eens.
twitter:
Slidingbroekjes zijn idd voor boelers. Nooit gebruikt. Ik leg dan ook zelden een sliding. Ik ben gewoon op tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 36, maar leggings heb ik niet meegemaakt. Later wel slidingbroekjes, maar die vond ik ook erg 'girly'...
Of hoe de waardering voor hem als persoon is onder de Feyenoord-supporters.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:46 schreef Caland het volgende:
Maar niet voordat: Leroy Fer er eindelijk achtergekomen hoe zijn overstap naar Duitsland was.twitter:
quote:El Ahmadi staat open voor langere periode bij Feyenoord
Karim El Ahmadi is dit seizoen één van de uitblinkers aan de kant van Feyenoord. De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2013 in Rotterdam, maar bezig met een transfer is hij vooralsnog niet.
El Ahmadi bereidt zich momenteel met Marokko voor op de Afrika Cup, maar liet aan RTV Rijnmond weten niet te hoeven vertrekken bij Feyenoord. "Ik zou het niet erg te vinden om nog jaren bij Feyenoord te spelen", aldus de Marokkaan.
El Ahmadi heeft na dit seizoen nog een contract voor een jaar bij Feyenoord. Een transfer houdt hem vooralsnog niet bezig. "Ik wil dit seizoen wat moois met Feyenoord bereiken. Daarna zien we wel verder." De international is net als Feyenoord zich aan het voorbereiden in het Spaanse Marbella.
http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1jEESrHnk
Het zal toch niet...quote:• Feyenoord kreeg woensdag tijdens het trainingskamp in het Spaanse Marbella bezoek van de in Malága woonachtige en werkzame Ruud van Nistelrooy • De Nederlandse spits in Spaanse dienst onderhield zich enige tijd met trainer Ronald Koeman en zijn staf en bracht daarna ook nog een bezoek aan voormalige collega's van het Duitse Hamburger SV, dat eveneens zijn trainingskamp heeft opgeslagen in Zuid-Spanje •
Naar mijn mening de belangrijkste speler van Feijenoord dit seizoen, als hij ook nog een goede Africa Cup speelt zal hij moeilijk te houden zijn denk ik, zeker niet als hij de helft van zijn salaris moet inleverenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Prima, kijken of hij de helft wil inleveren. Wat hij daarvan denkt.
Klopt, er was ruimte in de salaris sfeer. Dat hoeft niet per sé voor nieuwe spelers gebruikt te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
Die hoeft echt niet de helft in te leveren.
Maken ze wel ruimte voor.
Ruimte in de salarissfeer staat los van zijn huidige salaris, als hij verhoging krijgt, dan gaat het van de salarisbudget af. Als hij evenveel/iets minder gaat verdienen, dan neemt het budget toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, er was ruimte in de salaris sfeer. Dat hoeft niet per sé voor nieuwe spelers gebruikt te worden.
Ruimte in de salarissfeer staat Feyenoord toe om eventueel een verhoging aan huidige selectiespelers aan te bieden. Salarisbudget blijft gelijk, ongeacht verhogingen/verlagingen etc. Het is de salarisruimte die hierdoor fluctueert. Maar het kan zijn dat we hetzelfde bedoelen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ruimte in de salarissfeer staat los van zijn huidige salaris, als hij verhoging krijgt, dan gaat het van de salarisbudget af. Als hij evenveel/iets minder gaat verdienen, dan neemt het budget toe.
Ja. Ik dacht hetzelfde, maar zei het verkeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ruimte in de salarissfeer staat Feyenoord toe om eventueel een verhoging aan huidige selectiespelers aan te bieden. Salarisbudget blijft gelijk, ongeacht verhogingen/verlagingen etc. Het is de salarisruimte die hierdoor fluctueert. Maar het kan zijn dat we hetzelfde bedoelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |