quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn linker, met die teen eruit![]()
Ik dacht bij mezelf; leuk voor de voetfetisjisten onder mijn volgers
Ja, ik hou zelf helemaal niet van voeten, maar ik ben ook de beroerdste nietquote:
dat durf ik helemaal niet johquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!
irl al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. komt omdat ik een lelijke brildrager benquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het online al niet durft...
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!quote:
krassen is stoer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!![]()
Veel meiden zouden gaan krassen, ik niet. Ik ben stoer
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met "Hoi"
Voila, eerste stap
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krassen is stoer!
[..]
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi.
Ik moet toch eik wel gaan pitten jonge morgen een "training" op the job. Maar eerst even mintepint begroeten (en de rest ook hoorrr)![]()
![]()
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fasequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuin![]()
En je hoeft het niet eens uit te spreken, typen is voldoende
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fase
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"
Groetjes terug
nah, nee.....laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*
Slaap lekker en uitkijken vandaag!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nah, nee.....laat maar
welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |