Nou om alle vorige comments een beetje opzij te zetten:
Het heeft helemaal niks te maken met mijn seksleven niet geil willen maken het gaat erom dat ik soort van permanent geen zin heb en dat ik niet wéét hoe ik dat moet veranderen.
Nee ik ga niet mijn paard verkopen of er rookworst van maken, humor is altijd leuk maar dit is gewoon flauw.
Ja vertrouw me hij wil mij best te grazen nemen in bed maar eerder in real life is hij niet erg gewaagd, echt een superlief vriendje waar ik erg veel van hou en die ik oprecht mis als ik hem langer dan 3 dagen niet zie maar niet erg uitdagend of speels en dat is nou eenmaal zijn karakter.
Ja goh ik was er al achter dat het aan mij ligt en vandaar dat ik het storend vind dat ik geen oplossing kan vinden gezien ik van alle mensen, juist doordat het probleem bij mij ligt, toch wel een oplossing zou moeten kunnen vinden. En duidelijker mijn eerste comment lezen zou helpen, heb namelijk voor geen moment aangegeven dat ik mijn vriend wil veranderen

Ja en vandaar dat zoveel relaties het nooit langer dan een halfjaar volhouden, ik ben superblij met zijn geduld en hij heeft ook minder leuke eigenschappen waar ik erg veel geduld mee heb. En alweer moet ik eerst die passie zien te vinden voordat ik het aan hem kan laten zien, en dan voor de zoveelste keer mijn probleem, ik weet niet hóe ik die passie weer terug krijg
En nee ik ben niet op hem uitgekeken, ook niet erg logisch dat je dat bedenkt gezien ik wel weer bij hem terug ben gegaan. En die topic heeft er niet veel mee te maken, dat ging over de effect die die jongen op mij heeft gehad en hoe het verder moest tussen mij en die jongen en gezien die situatie is opgelost is er niet echt gigantisch veel noodzaak dat erbij te halen. Focus liever op deze topic

Drank drugs rockenroll kan werken maar trust me in this case "no"
Is het vermakelijk dat ik aan een universiteit studeer?
Dat mijn zin weg is als ik aan die andere jongen ga denken is omdat ik een pijnlijk gevoel krijg als ik aan hem denk. Last time I checked was een pijnlijke en emotionele herinnering niet echt super bevorderlijk voor seks.