quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Broncos zijn door!!!!![]()
![]()
Tebow!![]()
(idd heb zojuist de wedstrijd in HD gezien)
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:33 schreef Guard het volgende:
Jags hire Mike Mularkey as coach
Sparano new OC Jets
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heh dat heb ik serieus een x gemaakt zien worden tijdens een trip in Florida
quote:
quote:
Best QB ever to play the game.quote:
"My favorite ring is the next one"quote:
Had het vorige week nog over deze play met iemand.. the statue of liberty. Was zo bedoeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
"My favorite ring is the next one"Go get it!!
Die Randy Moss kon toch ook een aardig balletje vangen![]()
Wat deed hij nou op 1:57? Hij krijgt de snap, steekt dan zijn hand omhoog, wijst op de bal en gooit alsnog. Afleidingsmaneuvre of was er een foul?
Sowieso een van de betere games, zo niet de beste, in de 21e eeuw!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef zjroentje het volgende:
Mooiste statue of liberty vind ik nog die van Boise State in de Fiesta Bowl.
Ik ben in het stadion van Tampa geweest toen Tampa nog relevant was (2001) met een win vs de toen ongeslagen Vikings.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Iwanius het volgende:
Even los van de wedstrijden,wil ik het nu over de diverse stadions hebben.
Heeft 1 van jullie ooit 1 van de NFL stadions in de VS bezocht? Welke was het en hoe was de ervaring?
De mijne was de Superdome in New Orleans. Wat mij opviel was de diverse kleuren van de stoelen in het stadion. De gids legde uit dat dit was gedaan om op tv de indruk te wekken dat het stadion niet leeg was en vandaar dus dat kleurenspectrum was aangebracht.
Voor de rest 1 grote overdekte olietank vanaf het veld gezien,maar ook van buiten.
Dat plaatje op het eind is mijn muismat! Van mijn vrouw gekregen voor verjaardagquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef rgras het volgende:
[..]
Had het vorige week nog over deze play met iemand.. the statue of liberty. Was zo bedoeld.
In het geval van Brady was het 'gewoon' een play action pass.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat plaatje op het eind is mijn muismat! Van mijn vrouw gekregen voor verjaardag![]()
Wat is de zin van deze play? Ik zie de defense nu niet ehct in opperste verbazing verstarren en die pass is nog bijna een interception of in elk geval bijna incomplete.
Ziet er wel leuk uit.
Edit: Net even wiki gelezen. Is me duidelijk.
Volgens de wiki was die van Brady een reverse Statue of Liberty, omdat het doel was een run te faken ipv een pass. Al dat soort dingen maakt dit ook zo'n leuke sport.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Boe-man het volgende:
[..]
In het geval van Brady was het 'gewoon' een play action pass.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:44 schreef rgras het volgende:
Serieus?![]()
http://www.nfl.com/
Beide zeer interessante wedstrijden.
Ik ga ook voor deze picks. Ik vind de 49ers nogal overrated. Goede defence, maar een weinig indrukwekkende offence. Bovendien hebben ze een behoorlijk voordelig speelschema gehad. Weinig goede tegenstanders en de tegenstanders die in potentie goed zouden moeten zijn waren aan het kwakkelen toen ze tegen de 49ers speelden. Het zou me verbazen als ze vanavond weten te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef Littlecreep het volgende:
Vorige week geen picks gemaakt, maar alsnog:
Saints @ 49ers
Broncos @ Patriots
Texans @ Ravens
Giants @ Packers
Al hoop ik stiekem nog dat de Texans nog winnen.
Het zou me niet verbazen. De Packers mogen er van mij uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Mata het volgende:
Ik hoop echt dat de Giants voor een stuntje gaan zorgen
Oh ik denk dat heel Wisconsin er ook zo uitziet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:30 schreef popolon het volgende:
Vertel dat mijn buurman, Packers vlaggen, spandoeken en weet-ik-wat hangen alweer buiten hoor.
Veel Packer fans ook in West Michigan, tja, de Lions sucked hard for yeeeeaaars.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Oh ik denk dat heel Wisconsin er ook zo uitziet!Maar wat ze vorig jaar deden kunnen ze voor mij persoonlijk niet meer overtreffen. Ook al winnen ze het weer. Daarom ben ik veel meer relaxed dan vorig jaar. Toen was ik één brok zenuwen.
Graham er geblesseerd af, dat scheelt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik denk dat deze game voor de pauze al over is, wat jullie?
Hoezo niet, hij is toch een runner op dit moment en dan mag helmet to helmet toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef popolon het volgende:
Zo wat een hit.Niet helemaal clean trouwens.
Mja dat kan ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij is toch een runner op dit moment en dan mag helmet to helmet toch?
Vooral hitting a defenseless receiver is een bull shit regelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind die regel van 'hitting before becoming a runner' trouwens echt waardeloos.
Waren dit jaar best een aantal schitterende tackles die resulteerde in een flag tegen. Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |