SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 23:08:14 ]
Jouw UI niet. Helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen de foto van Strootman maakt alle andere topic OP's af.
Ik snap het niet. Is ze eerst aan het zingen in clean vocals om vervolgens over te gaan in grunten of zo?quote:
Idd, ik snap hem ook niet helemaal. Misschien als je de hele foto ziet, dat je het snapt. Maarja, dat is niet zo, dus: Kut UI.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is ze eerst aan het zingen in clean vocals om vervolgens over te gaan in grunten of zo?
Ik vind het klagen wel terecht, geeft alleen maar aan dat er snel iets aan moet veranderen. Dat PSV zich er zelf ook schuldig aan maakt is slechts een logisch gevolg hiervan, omdat ze anders simpelweg niet meer mee kunnen met andere Europese teams.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
Het zou fijn zijn als er dus niet meer geklaagd wordt als er weer een kind uit onze jeugdopleiding wordt geplukt
Pot ketel dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vind het klagen wel terecht, geeft alleen maar aan dat er snel iets aan moet veranderen. Dat PSV zich er zelf ook schuldig aan maakt is slechts een logisch gevolg hiervan, omdat ze anders simpelweg niet meer mee kunnen met andere Europese teams.
sssssst!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een jaar duurt bij jou maar 2 maanden? Je moet nog 10 maanden een Sneijder UI.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen de foto van Strootman maakt alle andere topic OP's af.
Psv is altijd al beter geweest dan ajaxquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef JaafkeGB het volgende:
'Barça verslaat Real, PSV beter dan Ajax'
FC Barcelona heeft vorig jaar de beste prestaties van alle clubteams ter wereld geleverd. De Spaanse club, die zowel de Champions League als de Wereldbeker won, bleef aartsrivaal Real Madrid voor.
Barça kwam in de berekeningen van de Internationale Federatie van Voetbal Historie en Statistieken (IFFHS) tot 367 punten, 55 meer dan aartsivaal Real Madrid, dat als tweede eindigde.
Velez Sarsfield uit Argentinë eindigde als derde, met 271 punten. Beste Nederlandse ploeg werd PSV. De Eindhovenaren kregen 207 punten (achttiende) en bleven daarmee FC Twente nipt voor met 204 punten (negentiende). Ajax zakte van plaats 28 naar 43 en heeft 160 punten
zegt niks, wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |