JAAAA RELLLLLLLLLLquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Californium het volgende:
Stagiair meldt!
Vind ook dat newbie mod zich moet voorstellen! rel regelen?
Niet meer glowwen?quote:
Wie ben jij om wat te zeiken wijffie!quote:
Tieten? tieten? tieten?quote:
quote:
GGRROMBBL ***** ***** *****quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie ben jij om wat te zeiken wijffie!
Flikker op man!
VUILE VUILE *** ****************quote:
JIJ MET JE ************ HOOFD EN JE STOMME *********...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
VUILE VUILE *** ****************
TETTEN?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Als jullie 2 nou gaan vechten...In de vla...met een bikini aan...
Dit weekend... met -3....quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Als jullie 2 nou gaan vechten...In de vla...met een bikini aan...
KOM MAAR OP VUIL ***** IK ZAL JE *************quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JIJ MET JE ************ HOOFD EN JE STOMME *********...
Ergens binnen natuurlijk! Ben toch verdomme Surinamer jonge!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit weekend... met -3....
Dan blijf jij thuis?
Vieze honden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Californium het volgende:
Die modjes zitten ons gewoon uit te lachen achter hun computers
Of jij zoekt even jouw welbekende sites af naar een leuke foto van een onbekende vrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jullie 2 een foto van jullie tetten moeten posten
Nee, dat werkt half niet zo goed om een rel te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Of jij zoekt even jouw welbekende sites af naar een leuke foto van een onbekende vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalalalalaOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar we willen toch alleen in de sc een rel, niet op het hele forum?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat werkt half niet zo goed om een rel te krijgen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Californium het volgende:
lalalalalaStuur even een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalalalalaJawel, je keek.
DOEI STOPquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Californium het volgende:
laptop dood STOP
Ik ben te lui voor stopcontact zoeken STOP
Laterzzz STOP
@ milou_ hihi koe hihi
Relcamequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet denken aan die relcame... van dat toetje...
ook iets met een koe...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef Milou__ het volgende:
Nu snappen jullie zeker niet wat ik bedoel he.
Gelukkig maar.
Iz it because I iz blue?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar niet met jou, jij bent hier elke dag
Is 'ie nog welkom dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef jna het volgende:
JA! ZEG EENS TEGEN DIE NIEUWE DAT HET ZICH NETJES MOET KOMEN VOORSTELLEN!
je zei doei maar nu maak je mijn dag toch nog goedquote:
Speciaal voor jou mijn foon aan de laaier gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je zei doei maar nu maak je mijn dag toch nog goed
Kan ik hem nu nog slecht maken of kan ik het maar beter opgeven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je zei doei maar nu maak je mijn dag toch nog goed
je hebt nog een uurquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan ik hem nu nog slecht maken of kan ik het maar beter opgeven?
PI = 3quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan ik hem nu nog slecht maken of kan ik het maar beter opgeven?
Wij wachten al een uur...maar zich voorstellen? Ho maar!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
ik vind iedereen hier heel ongastvrij
alsof jij mij vergeten bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij wachten al een uur...maar zich voorstellen? Ho maar!
De meester zou daar een rode streep doorheen trekken.quote:
Jou nietquote:
Bij mij trok de meester altijd aan wat andersquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De meester zou daar een rode streep doorheen trekken.
heb ik ook gehoord, hele lieve mod is datquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Jou niet
Ik hoorde iets over een andere mod?
moet je je haren maar niet zo lang laten groeien, dat is voor meisjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij trok de meester altijd aan wat anders
Je moet niet haten op mn afroquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
moet je je haren maar niet zo lang laten groeien, dat is voor meisjes
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
moet je je haren maar niet zo lang laten groeien, dat is voor meisjes
Maar waar is ie heul dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord, hele lieve mod is dat
je hebt toch nog niks fout gedaan?quote:
Dus stel iemand hier post TETTEN! (echte) of doet 60 posts achter elkaar, dan komt ie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je hebt toch nog niks fout gedaan?
dan komt er een mod met een grote hamerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dus stel iemand hier post TETTEN! (echte) of doet 60 posts achter elkaar, dan komt ie?
Hangt er vanaf wie er binnenkomt. Zal dus een reden hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
ik vind iedereen hier heel ongastvrij
awwwquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb muisje gevangen.
[ afbeelding ]
ohhhhh, he didn't!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er binnenkomt. Zal dus een reden hebben.
dat ben ik niet, ik ben nog vrij, kijk maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb muisje gevangen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er binnenkomt. Zal dus een reden hebben.
Ja, ook alleen omdat ik je buiten weer liet gaan. Wat dankbaarheid is wel op z'n plek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat ben ik niet, ik ben nog vrij, kijk maar.
hoax, mods komen niet buitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ook alleen omdat ik je buiten weer liet gaan. Wat dankbaarheid is wel op z'n plek.
Hey cool, Jan zit ook op de bank.quote:
dan moet je ook op zwart en weer solliciteren als je terug wilt komenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik buiten kom stop ik ook altijd met mod zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey cool, Jan zit ook op de bank.
Ja maar dan rij je weer tegen een boom of lantaarnpaal. Eind van het verhaal ben je weer blauwquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik buiten kom stop ik ook altijd met mod zijn.
Whehe, ik werd hier verlegen van.quote:
Nu heb ik zin in KFC.quote:
Ik dacht doodquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dan rij je weer tegen een boom of lantaarnpaal. Eind van het verhaal ben je weer blauw
die kan hij toch aan de nabestaanden vragen als hij ze RIP toewenstquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, jna krijgt toch nog een biertje van me.
Ja, met die plak cake neem ik geen genoegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die kan hij toch aan de nabestaanden vragen als hij ze RIP toewenst
Pfff, sufkut.quote:
Sort of!quote:
Wel lesbisch, dus luctor heeft er niks aanquote:
als iemand dr kan omturnen dan is het onze luccie welquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel lesbisch, dus luctor heeft er niks aan
Ouwe charmeurquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:22 schreef jna het volgende:
[..]
als iemand dr kan omturnen dan is het onze luccie wel
Daar steekt luctor wel een stokje voor, mark my words!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ruik ook kansen op een trio voor Dean
quote:
watquote:Op donderdag 12 januari 2012 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben toch helemaal geen lelijke vriendin van een chick.
Hoeft ook niet om cock te blockenquote:Op donderdag 12 januari 2012 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben toch helemaal geen lelijke vriendin van een chick.
Ja hoi. Wie is _Loki?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:51 schreef Renesite het volgende:
Mijn naam is gevallen! Raap 'es op?
Ja dat telt niet. Gewoon je ekte naam!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:33 schreef Lithia het volgende:
Lynn: 493
Zo wordt mijn naam geschreven door mijn schoonfamilie iig.
Mijn echte naam is te uniek blijkbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat telt niet. Gewoon je ekte naam!
Dat zijn er bij mij maar 2 trouwens
Heeft iemand al pics gevonden?quote:
Omg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef jna het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee. Er is een jongen die heet foutje!![]()
![]()
Woooow, Nederland is nu definitief z'n geloofwaardigheid kwijtquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:31 schreef jna het volgende:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
Dean: 443
Jan: 420
Ik ken 3 Jaïrs, wajooooo!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat telt niet. Gewoon je ekte naam!
Dat zijn er bij mij maar 2 trouwens
Ik kon geen recentere post vinden inderdaad.quote:
Jij wordt op de hielen gezeten door Gerrit. Serieus, je kunt je kind in 2011 toch geen Gerrit meer noemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woooow, Nederland is nu definitief z'n geloofwaardigheid kwijt
Nee preciesquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Jij wordt op de hielen gezeten door Gerrit. Serieus, je kunt je kind in 2011 toch geen Gerrit meer noemen
Senseo padsquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef jna het volgende:
Een pakketje van de spar! Als goedmakertje voor de harige roomboterspritsen
[ afbeelding ]
Koffie jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Senseo pads![]()
Voor de rest, goeie actie
Coolquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef jna het volgende:
Een pakketje van de spar! Als goedmakertje voor de harige roomboterspritsen
[ afbeelding ]
quote:
Mag ik 'm dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel lesbisch, dus luctor heeft er niks aan
En dan alle gestolen diamanten in dr ogen stoppen zeker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Als ik crimineel was zou ik mn dochtertje ook 'Pippa' noemen.
oa.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef jna het volgende:
[..]
En dan alle gestolen diamanten in dr ogen stoppen zeker?
Dur, het is geen umquote:
Met beeldmateriaal vanuit de slaapkamer natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dur, het is geen um
En ja natuurlijk!
Slaapkamer is sooo overrated.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Met beeldmateriaal vanuit de slaapkamer natuurlijk
ff naar het archief ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef Milou__ het volgende:
Stel ik liep nu wel stage, kon ik nog wat gaan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef Milou__ het volgende:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef Milou__ het volgende:
Met een lekkere soa van je moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Voor aankomende kerst?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:22 schreef Lithia het volgende:
woei, mijn kerstcadeautje voor Dean is binnen.
Snel de boom zetten!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:22 schreef Lithia het volgende:
woei, mijn kerstcadeautje voor Dean is binnen.
Rene!quote:
Zeg het zelf evenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Rene!
Ging jij nou weg? of krijgen jullie versterking?
zeg maar even tegen die loki-chick dat ze zich moet komen voorstellen met pics
We hebben dr al heel hard geroepen maar ze wil heul nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg het zelf evenIk modder V&A
PM haarquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
We hebben dr al heel hard geroepen maar ze wil heul niet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef Milou__ het volgende:
Ey jair, deze wilde ik jou laten zien;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
PM haarOpen een topic voor dr!
Ik heb haar al gezienquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Durf nietJij doen voor mij?
quote:
En en en?quote:
Maatschappelijk verantwoord antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, heb ik daar uberhaupt kijk op?
Mwa, ze is lesbisch right?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft dus grote tieten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt haar tieten gezien?quote:
Nope.quote:
Ik vroeg niet waar ze mod van was.quote:
OMG.... LOKIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! delen!quote:
geen.... tetten?quote:
Dit! faalmod.... She hates us!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:55 schreef Milou__ het volgende:
Ey maar eerlijk, nu gaat er al bijna 1,5 topic over die mod, en ze komt naar niet.
En jullie zijn niet eens van de SES slowchat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit! faalmod.... She hates us!
Laten we het dan maar weer over iets leuks hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit! faalmod.... She hates us!
TS BEGINTquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer over iets leuks hebben.
Jij bent ook een schatje hoorquote:
Eh.quote:
Leeftijd? hoe ga je ons straffen bij een rel? cupmaat? (willen de mannen denk ik wel weten), pics? studie / werk/ stage?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef _Loki het volgende:
[..]
Eh.
Nou.
Ik ben _Loki. En ik ben mod sinds kort. En ik hou niet zo van voorstelrondjes want ik heb niks nuttigs over mezelf te vertellen, mostly.
Vertel, wat wil je weten?:D
19, bruut anaal, 70b/c, zie fotoboek, hbo neuropsychologie atm, stage hopelijk vanaf september in het buitenland.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Leeftijd? hoe ga je ons straffen bij een rel? cupmaat? (willen de mannen denk ik wel weten), pics? studie / werk/ stage?
Australiëquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef _Loki het volgende:
Ha, dankje, denk ik.
Australië, hopelijk Melbourne als het doorgaat allemaal. 3e jaar nu, HBO, laatste jaar geheel in buitenland. Hopelijk.
spannend! Klinkt goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef _Loki het volgende:
Ha, dankje, denk ik.
Australië, hopelijk Melbourne als het doorgaat allemaal. 3e jaar nu, HBO, laatste jaar geheel in buitenland. Hopelijk.
en ditquote:
quote:
Op de een of andere manier heb ik dit topic altijd een beetje over het hoofd gezien. Denk omdat ie nooit vanaf de eerste plaats van bovenaf komtquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje hoor
En Lien ook wel.
Nu heb je het licht gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik dit topic altijd een beetje over het hoofd gezien. Denk omdat ie nooit vanaf de eerste plaats van bovenaf komt
Hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef _Loki het volgende:
Ernhem.
En, Australië is zeker awesome. Hoop echt dat het allemaal doorgaat!
Nou, de laatste maanden wel hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik dit topic altijd een beetje over het hoofd gezien. Denk omdat ie nooit vanaf de eerste plaats van bovenaf komt
Je bent getipt he.. door een andere mod dat wij je zochtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik ontken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent getipt he.. door een andere mod dat wij je zochten
ahh, meneer zit in de ontkenningsfase.quote:
Neuuuuhquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ahh, meneer zit in de ontkenningsfase.
Tot morgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef _Loki het volgende:
Dus, ja, ik ga nog even hard bikkelen () voor een verslag dat morgen half af moet zijn.
Tot morgen peepz.
Ja dikke file!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef Bravebart het volgende:
Woooooow, vet veel speelgoedvrachtwagentjes!
Meerdere!quote:
Vet, zoveel Boss pedalen, wat een baasquote:
Lucquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef Bravebart het volgende:
Woooooow, vet veel speelgoedvrachtwagentjes!
Ze heeft van die grote puppyogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot morgen
Je foto is trouwens goedgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |