JAAAA RELLLLLLLLLLquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Californium het volgende:
Stagiair meldt!
Vind ook dat newbie mod zich moet voorstellen! rel regelen?
Niet meer glowwen?quote:
Wie ben jij om wat te zeiken wijffie!quote:
Tieten? tieten? tieten?quote:
quote:
GGRROMBBL ***** ***** *****quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie ben jij om wat te zeiken wijffie!
Flikker op man!
VUILE VUILE *** ****************quote:
JIJ MET JE ************ HOOFD EN JE STOMME *********...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
VUILE VUILE *** ****************
TETTEN?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Als jullie 2 nou gaan vechten...In de vla...met een bikini aan...
Dit weekend... met -3....quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Als jullie 2 nou gaan vechten...In de vla...met een bikini aan...
KOM MAAR OP VUIL ***** IK ZAL JE *************quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JIJ MET JE ************ HOOFD EN JE STOMME *********...
Ergens binnen natuurlijk! Ben toch verdomme Surinamer jonge!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit weekend... met -3....
Dan blijf jij thuis?
Vieze honden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Californium het volgende:
Die modjes zitten ons gewoon uit te lachen achter hun computers
Of jij zoekt even jouw welbekende sites af naar een leuke foto van een onbekende vrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jullie 2 een foto van jullie tetten moeten posten
Nee, dat werkt half niet zo goed om een rel te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Of jij zoekt even jouw welbekende sites af naar een leuke foto van een onbekende vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalalalalaOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar we willen toch alleen in de sc een rel, niet op het hele forum?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat werkt half niet zo goed om een rel te krijgen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Californium het volgende:
lalalalalaStuur even een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalalalalaJawel, je keek.
DOEI STOPquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Californium het volgende:
laptop dood STOP
Ik ben te lui voor stopcontact zoeken STOP
Laterzzz STOP
@ milou_ hihi koe hihi
Relcamequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet denken aan die relcame... van dat toetje...
ook iets met een koe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |