pure propaganda die films op metafoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij mij gaan die stripjes rond de HAH niet zo makkelijk los, zoals op het filmpje.
het werk is heel leuk zoals het 15jaar geleden was(werken vinden mensen niet erg )quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit had ik me niet voorgesteld toen ik in november begon..
Ik ben nu serieus weer aan het solliciteren, ik wil hier niet eens aan begínnen!
Het leek allemaal zo mooi, tot je het werkelijk meemaakt. En als ze hier in het Noorden serieus in juni/juli met die postvesten/buidels beginnen ben ik weg
ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit had ik me niet voorgesteld toen ik in november begon..
Ik ben nu serieus weer aan het solliciteren, ik wil hier niet eens aan begínnen!
Het leek allemaal zo mooi, tot je het werkelijk meemaakt. En als ze hier in het Noorden serieus in juni/juli met die postvesten/buidels beginnen ben ik weg
Ik meen dat ze die karren in het nieuwe systeem in de ban hebben gedaan. Althans, op mijn VBG (die nu net is opgedoekt..) zijn ze weggehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef V__L_N het volgende:
Die tassen zijn een ernstig hernia gevaar ook.
Mare ik heb geen fiets, maar een kar(en ik gebruik ook nu geen schoudertas). Dan moet je dus en een kar duwen en zo'n buidel voor hebben. Volgens mij ben ik dan voor 10 uur niet thuis.
och, dan kende je de rode zeker niet? Daar kon een keer zoveel in en dan sjouwde je je echt een breuk soms, maar voordeel was dat je minder vaak hoefde bij te laden en soms helemaal niet als het een klein wijkje betrof.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef Blobje het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd hoe het kan dat onze huidige schoudertas ooit is goedgekeurd door de arbo.
ik ben er hier sowieso al 2 tegen gekomen(in nwe situatie)quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:57 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ik meen dat ze die karren in het nieuwe systeem in de ban hebben gedaan. Althans, op mijn VBG (die nu net is opgedoekt..) zijn ze weggehaald.
Heb je de postbode gevraagd naar zijn motivatie? Misschien is het een deeltijdwerker die niet elke dag werkt, of had hij wel gewerkt maar is er soms geen post voor jullie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wij hebben een vet goede postbode.. als ie geen zin heeft slaat ie gewoon een dagje over
We hebben trouwens 4 januari nog een kerstkaartje gekregen.
Goed bezig daar
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
pure propaganda die films op metafoor.
gelijk aan een periode van ongeveer 70jaar geleden
Zou ik zeker doen, dat geintje hebben ze mij ook al 2x geflikt. En op 2e Kerstdag zijn ze ook al mijn VOF (Verlof Op Feestdag) "vergeten".quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:05 schreef sbientje het volgende:
Volgens mij kloppen mijn uren niet.. Heb nog geen 2 u overwerk. Lijkt wel of ze mijn vrije dag van mijn overiren hebben afgetrokken ofzo.. Moet ik dus even controleren morgen..
Klopt. Een (voormalig..) collega van mij heeft de hele week al geen post ontvangen, dus ook geen HAH. Bij mijzelf is het vooralsnog goedgegaan. Qua planning schijnt het lastig te zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:34 schreef Danx het volgende:
Vergeten jullie niet dat ze sinds deze week hiermee al begonnen zijn in Ede/Houten. (24uurs+niet 24 uurs post) Ben benieuwd hoe het gaat. Helemaal omdat de meeste wijken worden voorbereid door nieuwe mensen met een opleiding van een paar uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |