abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107009706
Bij mij gaan die stripjes rond de HAH niet zo makkelijk los, zoals op het filmpje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107009721
:N :N :N

Dit had ik me niet voorgesteld toen ik in november begon..
Ik ben nu serieus weer aan het solliciteren, ik wil hier niet eens aan begínnen!

Het leek allemaal zo mooi, tot je het werkelijk meemaakt. En als ze hier in het Noorden serieus in juni/juli met die postvesten/buidels beginnen ben ik weg :{w
pi_107010887
Ik voorzie dat de postbezorging in het land gewoon een paar weken stil ligt omdat ze in juli alle vaste postbodes hebben ontslagen en ondertussen ook de postbezorgers er genoeg van hebben... :') _O- _O-
pi_107011004
Zowel de postbuidel als de vakkentas worden aan de postbezorgers mee gegeven. Zal een groot succes worden. :-D
pi_107011361
Ik ga straks geen 3 uur klooien voor omgerekend zo'n ¤7,50 (Als ik de voorgeschreven tijd krijg betaald dan hč) :{w

Het moet wel leuk blijven, voor mij is het al een beetje vrijwilligerswerk :N
pi_107011777
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij mij gaan die stripjes rond de HAH niet zo makkelijk los, zoals op het filmpje.
pure propaganda die films op metafoor.
gelijk aan een periode van ongeveer 70jaar geleden
pi_107011898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik ben nu serieus weer aan het solliciteren, ik wil hier niet eens aan begínnen!

Het leek allemaal zo mooi, tot je het werkelijk meemaakt. En als ze hier in het Noorden serieus in juni/juli met die postvesten/buidels beginnen ben ik weg :{w
het werk is heel leuk zoals het 15jaar geleden was(werken vinden mensen niet erg )
maar zoals het sinds een jaar of 8 gaat, dat gaat hem niet worden.
Dat als je toendertijd om 530 de post binnenkreeg en de 1e wijk om 745/8uur rondhuppelde dat
waren nog eens tijden.
Extra werken niemand had er moeite mee,nu wel.
pi_107011944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

ik geef je helemaal gelijk
pi_107012750
Het is dat Post NL de ARBO-dienst ook al in hun macht lijkt te hebben, anders was dat nog een optie geweest om dit prachtige plan te blokkeren. Er zullen vast genoeg bezorgers uit gaan vallen met schouder- en rugklachten met dat kangoeroe-outfit.

Je kan het management in ieder geval de originaliteitsprijs geven voor hun ideeën over postbezorging, maar daar houdt het dan ook mee op. :X
pi_107013044
Heb me altijd al afgevraagd hoe het kan dat onze huidige schoudertas ooit is goedgekeurd door de arbo.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:55:31 #236
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107013922
Die tassen zijn een ernstig hernia gevaar ook.

Mare ik heb geen fiets, maar een kar(en ik gebruik ook nu geen schoudertas). Dan moet je dus en een kar duwen en zo'n buidel voor hebben. Volgens mij ben ik dan voor 10 uur niet thuis.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107014002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef V__L_N het volgende:
Die tassen zijn een ernstig hernia gevaar ook.

Mare ik heb geen fiets, maar een kar(en ik gebruik ook nu geen schoudertas). Dan moet je dus en een kar duwen en zo'n buidel voor hebben. Volgens mij ben ik dan voor 10 uur niet thuis.
Ik meen dat ze die karren in het nieuwe systeem in de ban hebben gedaan. Althans, op mijn VBG (die nu net is opgedoekt..) zijn ze weggehaald.
pi_107014962
Digitale loonstrook...

Kats een krappe 1000 euro ontvangen terwijl je al 3 maand niet hebt gewerkt bij TNT! :)

8% vakantie toeslag + 82 verlofuren! :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 januari 2012 @ 00:37:55 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107015548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef Blobje het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd hoe het kan dat onze huidige schoudertas ooit is goedgekeurd door de arbo.
och, dan kende je de rode zeker niet? Daar kon een keer zoveel in en dan sjouwde je je echt een breuk soms, maar voordeel was dat je minder vaak hoefde bij te laden en soms helemaal niet als het een klein wijkje betrof.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107018491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:57 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Ik meen dat ze die karren in het nieuwe systeem in de ban hebben gedaan. Althans, op mijn VBG (die nu net is opgedoekt..) zijn ze weggehaald.
ik ben er hier sowieso al 2 tegen gekomen(in nwe situatie)
pi_107018708
Wij hebben een vet goede postbode.. als ie geen zin heeft slaat ie gewoon een dagje over :')

We hebben trouwens 4 januari nog een kerstkaartje gekregen.

Goed bezig daar ^O^
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_107019550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 07:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wij hebben een vet goede postbode.. als ie geen zin heeft slaat ie gewoon een dagje over :')

We hebben trouwens 4 januari nog een kerstkaartje gekregen.

Goed bezig daar ^O^
Heb je de postbode gevraagd naar zijn motivatie? Misschien is het een deeltijdwerker die niet elke dag werkt, of had hij wel gewerkt maar is er soms geen post voor jullie.

En vwb die kerstkaartjes: Als iedereen zijn kerstpost op tijd zou posten, voorzien van een duidelijk leesbaar, correct en volledig adres en postcode, in een dichtgeplakte (!!) envelop die aan de afmetingseisen voldoet (dus geen kaartjes van 5 bij 5 cm) dan zouden veel kerstkaarten een stuk sneller bezorgd worden! :Y
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107019637
Volgens mij kloppen mijn uren niet.. Heb nog geen 2 u overwerk. Lijkt wel of ze mijn vrije dag van mijn overiren hebben afgetrokken ofzo.. Moet ik dus even controleren morgen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107019661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

pure propaganda die films op metafoor.
gelijk aan een periode van ongeveer 70jaar geleden
_O-
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_107020175
Vergeten jullie niet dat ze sinds deze week hiermee al begonnen zijn in Ede/Houten. (24uurs+niet 24 uurs post) Ben benieuwd hoe het gaat. Helemaal omdat de meeste wijken worden voorbereid door nieuwe mensen met een opleiding van een paar uur.
pi_107020341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:05 schreef sbientje het volgende:
Volgens mij kloppen mijn uren niet.. Heb nog geen 2 u overwerk. Lijkt wel of ze mijn vrije dag van mijn overiren hebben afgetrokken ofzo.. Moet ik dus even controleren morgen..
Zou ik zeker doen, dat geintje hebben ze mij ook al 2x geflikt. En op 2e Kerstdag zijn ze ook al mijn VOF (Verlof Op Feestdag) "vergeten". :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107020560
Ik denk ook dat de karren weggaan, teveel onderhoud.

Salaris is er iig!
pi_107021194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:34 schreef Danx het volgende:
Vergeten jullie niet dat ze sinds deze week hiermee al begonnen zijn in Ede/Houten. (24uurs+niet 24 uurs post) Ben benieuwd hoe het gaat. Helemaal omdat de meeste wijken worden voorbereid door nieuwe mensen met een opleiding van een paar uur.
Klopt. Een (voormalig..) collega van mij heeft de hele week al geen post ontvangen, dus ook geen HAH. Bij mijzelf is het vooralsnog goedgegaan. Qua planning schijnt het lastig te zijn.
Ik heb een zo'n postbuidel omgehad en ik vond het maar niks. Heb er ook nog niemand serieus mee zien lopen trouwens. Ik vond hem te strak/stug, waardoor hij niet netjes om je lichaam heen wou zitten. Ik heb geen eens geprobeerd er een bundel post in te doen, maar dat lijkt me erg onhandig om de adressen te zien; en wat te denken van bukken/brievenbussen op de vloer?
Ben nu dus ontslagen; maar uit het beperkte contact dat ik nog heb met PBZ'ers viel me op dat ze de georoutes ook niet zoveel soeps vonden. Ik heb de georoutes allemaal zelf in kunnen zien en vanaf het kaartje leek het zo gek nog niet; de bij elkaar geselecteerde straten leken goed bij elkaar te passen (enigszins los van de postcodes dus, maar ook weer niet volledig). Maar wat blijkt, geo/tnt heeft het typische 'rondjes lopen' in de ban gedaan. Ze willen eigenlijk dat je lange einden gaat lopen met de fiets aan de hand...
Verder verdwijnt er ook een heel aantal depots hier. Van de 10 depots (ofzo?) verdwijnen er 3. De wijken waar die karretjes vooral werden gebruikt liggen nu dus op
800 / 1000 meter van het depot, wat natuurlijk te ver is om te lopen met je karretje, laat staan op piekdagen als je weet ik hoe vaak op en neer kan naar het depot :')

Sorry voor het chaotische verhaal, er is zoveel over te vertellen dat ik het spoor een beetje bijster raakte denk ik :')
pi_107021423
Mijn wijk was volgens mij ook een loopwijk, maar ze hebben het depot zo'n stuk verplaatst dat het ook geen loopwijk meer is.

Lange stukken lopen met de fiets aan de hand ga ik echt niet doen. Dat is pas irritant. Lange stukken lopen (en dan dus in een rondje) vind ik niet erg, op woensdag en vrijdag loop ik een hele lange straat vaak al in 2 keer (op didoza in 4 of 5 keer :P)

Ik voorzie bijna alleen maar problemen met die CVL's. Collega's hier waren trouwens ook erg kritisch of het allemaal wel goed gaat en zo.
pi_107021475
Foutje :') Ik wilde mijn post aanpassen in plaats van quoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')