Denk niet dat het voldoende is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zolang het alleen om het blokkeren van urls en ip-adressen van websites gaat is een simpele proxy als http://hidemyass.com/ al voldoende.
Is inderdaad vreemd, maar komt in een update. Voorlopig kan je wel álle foto's verwijderen uit photostream in de settings op icloud.com.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef Palomar het volgende:
Viel me op dat ik op mn iPhone geen foto's uit mn photostream kan verwijderen. Googlen levert alleen op dat het niet kanIemand een idee of er toch een workaround voor is? Vind het nogal vreemd dat je geen individuele foto's kunt verwijderen.
Oh wat is het toch kansloos van Brein...alsof er niet zo ongelooflijk makkelijk omheen gewerkt kan wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
Voor de Apple gebruikers die via XS4ALL of Ziggo op het internet zitten en nog www.thepiratebay.org willen kunnen gebruiken: Running the Tor client on Mac OS X
Die melding krijgt iedereen toch? Ik heb iig geen XS4All of Ziggo, maar krijg toch die melding.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Denk niet dat het voldoende is.
Als ik die site gebruik krijg ik op PirateBay nog steeds de melding dat de site over enkele dagen geblokt wordt.
het werkt nog gewoon bij XS4all hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
Voor de Apple gebruikers die via XS4ALL of Ziggo op het internet zitten en nog www.thepiratebay.org willen kunnen gebruiken: Running the Tor client on Mac OS X
TPB heeft geen tracker meer volgens mij. Zijn allemaal centrale trackers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:44 schreef Estolan het volgende:
Vraagje
hoe zit het met als je torrents download via andere sites ( series via EZTV bv ), die hebben dan een eigen download link, maar gebruiken de trackers van bv TPB, werkt die tracker dan ook niet meer?
of gaat het hier puur erom dat je niet rechtstreeks met Ziggo op TPB site kan komen, maar bv wel via je Iphone ( Tmobile abbo ), en dat je alleen de download link in je torrent prog zet, en wel kan downloaden
Wie weet het antwoord
met zoveel andere aanbieders? denk het niet..quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
TPB heeft geen tracker meer volgens mij. Zijn allemaal centrale trackers.
Wat ik niet snap is dat alleen ziggo en xs4all dit hebben, want dat beinvloed de keuze van mogelijke klanten denk ik ook wel.
De blokkade gaat in op 25 januari. Het hoger beroep brengt daar geen verandering in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
het werkt nog gewoon bij XS4all hoor
ze gaan in hoger beroep.
kijk je niet naar iets wat gewoon standaard op de pagina staat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Denk niet dat het voldoende is.
Als ik die site gebruik krijg ik op PirateBay nog steeds de melding dat de site over enkele dagen geblokt wordt.
trackers via TPB doen het wel in iedergevalquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
TPB heeft geen tracker meer volgens mij. Zijn allemaal centrale trackers.
Wat ik niet snap is dat alleen ziggo en xs4all dit hebben, want dat beinvloed de keuze van mogelijke klanten denk ik ook wel.
Ik snap dat, jij snapt dat, maar jopie en ineke en de kids nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
met zoveel andere aanbieders? denk het niet..
Maakt niet uit, veroordeling is uitvoerbaar bij voorraad, oftewel ze moeten die blokkade per direct instellen ongeacht of ze in hoger beroep gaan of niet. Blijkt in hoger beroep dit onterecht te zijn geweest, dan kunnen ze weer een vergoeding eisen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
het werkt nog gewoon bij XS4all hoor
ze gaan in hoger beroep.
gaan ze niet gewoon die boete betalen en niks doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, veroordeling is uitvoerbaar bij voorraad, oftewel ze moeten die blokkade per direct instellen ongeacht of ze in hoger beroep gaan of niet. Blijkt in hoger beroep dit onterecht te zijn geweest, dan kunnen ze weer een vergoeding eisen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitvoerbaar_bij_voorraad
250k op de omzet niet nee, maar op de winst wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
gaan ze niet gewoon die boete betalen en niks doen?
250.000euro moet voor dit ssoort bedrijven toch niet zo veel zijn lijkt mij
ga je mij nu uitleggen wat uitvoerbaar bij voorraad inhoudt..?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, veroordeling is uitvoerbaar bij voorraad, oftewel ze moeten die blokkade per direct instellen ongeacht of ze in hoger beroep gaan of niet. Blijkt in hoger beroep dit onterecht te zijn geweest, dan kunnen ze weer een vergoeding eisen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitvoerbaar_bij_voorraad
echt wel. ze verdienen zelf bar weinig met jouw downloads.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
gaan ze niet gewoon die boete betalen en niks doen?
250.000euro moet voor dit ssoort bedrijven toch niet zo veel zijn lijkt mij
die krijgen deze week nog een brief van brein natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
trackers via TPB doen het wel in iedergeval
maar ging meer om dt concept
is het puur een URL blokkade en werkt de rest wel?
En melding is gewoon op de site standaard nu
en hoe zit het dan met KPN / UPC enz??
zo doet TPB het tot nu toe ook, die zoeken een investeerder, die betaald de boete, en ze gaan gewoon verderquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt wel. ze verdienen zelf bar weinig met jouw downloads.
en het houdt niet op na 250K he...
daarna volgen andere maatregelen.
Maar als boetes niet werken volgt vanzelf een andere sanctie, variërend van gijzeling (daar gaat Marije) tot afsluiting internet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
zo doet TPB het tot nu toe ook, die zoeken een investeerder, die betaald de boete, en ze gaan gewoon verder
bedrijven zoals Ziggo kunnen makkelijk 250k neerleggen ( als maximum boete ) en op die manier geen klanten mislopen ( tevens in hoger beroep gaan ), dan duurt de zaak nog wel langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |