Van Mensa?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
Dit is toch echt middelbare school kennis.
Bij mij op de Mavo werd hier weinig aandacht aan besteedt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
3e klas Grieks ja, en dan moet je die a-boeiende lessen maar net een beetje meegekregen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
Da's waar natuurlijk, waarschijnlijk kunnen alleen (ex)gymnasiasten dit beantwoorden. Ik doe zo wel een iets algemenere vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
3e klas Grieks ja, en dan moet je die a-boeiende lessen maar net een beetje meegekregen hebben.
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:
Latijn en Grieks kon me aan me kont roesten, gewoon atheneum gedaan.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:
Latijn en Grieks kon me aan me kont roesten, gewoon atheneum gedaan.
Grieks zo snel mogelijk laten vallen. Kutvak, stond er een 3 voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoor
Hier idem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoor
Daarom Latijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Grieks zo snel mogelijk laten vallen. Kutvak, stond er een 3 voor.
Schande!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef lubje25 het volgende:
Wilde wel Grieks en Latijn kiezen op de Havo maar dat mocht niet.
En Hannibal Smith van the A team dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef remcoP het volgende:
De enige kolonel die ik ken is van Kentucky Fried Chicken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |