Dus dan wordt het:quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit als titel meegeven hebben
Heb je het tentamen niet gemaakt of was je super snel klaar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over 5 minuten is de tentamentijd voorbij en ik ben al lang thuis
Daar kom je niet onderuit. Als je Einstein was en je leverde alleen E=mc^2 in dan voldeed het niet aan de eisen nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, op echt grote faculteiten zal het waarschijnlijk ook wel enigzins moeten, maar er is dus geen mogelijkheid om er onderuit te komen? Ook als hij inhoudelijk staat als een huis maar je simpelweg niet voldoende woorden hebt?
He de gij een neije bak, jonge? Eentje met body-kit en DTM-uitlaat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee ik ga tegenwoordig gewoon met auto.. maar dan nog te laat hoor
Dat laatstequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je het tentamen niet gemaakt of was je super snel klaar?
Nicequote:
Toch apartquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je niet onderuit. Als je Einstein was en je leverde alleen E=mc^2 in dan voldeed het niet aan de eisen nee.
Nee daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef remlof het volgende:
Meet jullie nieuwe tijdelijke burgemeester: Wim Dijkstra.
Die ken ik al toen ik nog in Oss woonde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef remlof het volgende:
Meet jullie nieuwe tijdelijke burgemeester: Wim Dijkstra.
Jazekers!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He de gij een neije bak, jonge? Eentje met body-kit en DTM-uitlaat?
Een mutsi-vol-butsie Colt .38 special?quote:
Kia Cerato (zwart)quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mutsi-vol-butsie Colt .38 special?
O, best een toffe bakquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef Californium het volgende:
jij bent niet echt blij als je moet werken he?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, best een toffe bak
Welk jaar? Kilometer-stand? Versie?
Zware auto, kost dat aan verzekeringen en wegen-belasting?
Ja best ok auto hoor, goed onderhouden ook verder. Kom wel keer mee langs DKquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die hele auto kende ik nog niet. Ziet er best leuk uit, en nog ruim ook?
Is goed. Wanneer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
[..]
Ja best ok auto hoor, goed onderhouden ook verder. Kom wel keer mee langs DK
Haal je wel op met mn fiets danquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, chef bobt op de volgende meet
Volgende week heb ik vrij want ik moet lerenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou Hosti, kom der maar in met je verhaal over hard brandende kaarsen die snel doven..
Denk je dat alles juist lekker loopt, zegt ze ineens ja het gaat me hard.. Terwijl het gewoon hartstikke leuk was samen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Echt? Klote man... aai.gif
Was jij er ook zo ene?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat wil niks zeggen, ik zei dat int begin ook tegen IB en we zijn nu al 3 jaar samen
En dan achteraf te horen krijgen, 'Ik wilde je niet kwijt, ik wilde kijken of je voor me zou vechten'quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, daarom, vrouwenMet hun onduidelijke signalen
Waarom niet? Misschien kan CP nog wat leren door de gedachten van een vrouw te lezen. Heb je geen tips oid?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wild eer serieus op in gaan maar laat maar
Dus als ik dat ongeluk niet gehad had hadden we nu geen relatie meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, dan zou CP een auto-ongeluk moeten hebben waar die gelukkig zelf helemaal goed vanaf komt, maar waar ze wel van realiseert dat die persoon ook gewoon weg had kunnen zijn..
Oei, dit gaat diepquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, dan zou CP een auto-ongeluk moeten hebben waar die gelukkig zelf helemaal goed vanaf komt, maar waar ze wel van realiseert dat die persoon ook gewoon weg had kunnen zijn..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien kan CP nog wat leren door de gedachten van een vrouw te lezen. Heb je geen tips oid?
Matig. Nu kan ik wel een opmerking maken over het 'penetreren van die afsluiting' maar dat zou niet op z'n plek zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja... Punt is niet of we elkaar wel of niet leuk vinden, het punt is dat ze zichzelf afsluit zodra iets te dichtbij komt... Bang om opnieuw gekwetst te worden denk ik en daarom maar de veilige weg kiezen.
Ik had vannacht gedroomd dat we getrouwd waren, en er was wel een soort van feest maar was niet echt een bruiloft feest.. En naja vaag..quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dat zag ik natuurlijk aankomenDus dan maar opofferen wat me naast Yashi het meest dierbaar was om haar te kunnen houden
Dan is het een kwestie van volhouden en ruimte geven. Gedoseerd contact zeg maar. Je kunt tquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oei, dit gaat diep
[..]![]()
![]()
Nja... Punt is niet of we elkaar wel of niet leuk vinden, het punt is dat ze zichzelf afsluit zodra iets te dichtbij komt... Bang om opnieuw gekwetst te worden denk ik en daarom maar de veilige weg kiezen. Zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |