Hij bedoelde m'n fotoboek.quote:
Legendarisch topic. Ik was het niet. Maar hij deed altijd heel stoer. Totdat ie zijn jaren 70 bankstel postte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herinner me van heel lang geleden iets, volgens mij was dat in de streamverslagen van BB nog of zo een heisa om een bankstel. Had iemand een foto van zichzelf op een bankstel uit de jaren 80 en die kreeg daar commentaar op en was toen helemaal over de zeik. Weet iemand nog wat en wie dat ook weer was? Dat was jij niet he Tong (kan het me niet voorstellen tenminste van iemand met zoveel humor).
Enige zinnige post uit t hele tipic.quote:
Weet niet meer welke BB-topicreeks het was (zeker niet de streamverslagen), maar dat was de bank van Scanman, die (meen ik) inmiddels een permban heeft. Scanman dus, niet de bankquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herinner me van heel lang geleden iets, volgens mij was dat in de streamverslagen van BB nog of zo een heisa om een bankstel. Had iemand een foto van zichzelf op een bankstel uit de jaren 80 en die kreeg daar commentaar op en was toen helemaal over de zeik. Weet iemand nog wat en wie dat ook weer was? Dat was jij niet he Tong (kan het me niet voorstellen tenminste van iemand met zoveel humor).
Ja, dat was het! Scanman ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet niet meer welke BB-topicreeks het was (zeker niet de streamverslagen), maar dat was de bank van Scanman, die (meen ik) inmiddels een permban heeft. Scanman dus, niet de bank![]()
De opmerkingen over de bank, die er inderdaad niet uitzag, kwamen van APK. Die twee lagen elkaar sowieso niet
Jawel hoor. Maar ik neem gewoon niet op.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef Pritt het volgende:
En nog is niet een belletje gaan rinkelen dat je iets nuttigs met je leven moet gaan doen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik neem gewoon niet op.
Een verdwaalde tong in ieders hoofd. Maar dat is niet uniek.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Jmsls het volgende:
Wat veel mensen vergeten is dat tong na zijn dood onthouden zal worden, de rest hier zal in niemands hoofd meer ronddwalen, falers!
Wel, zie R&Pquote:Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een verdwaalde tong in ieders hoofd. Maar dat is niet uniek.
Ik kijk niet. Daar kan ik me nooit inhoudenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |