ja verwacht wel veel 3 letter wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
en niet vals spelen he dakgoot. eigen koppiekoppie gebruiken
wordt toch niet meer gebruikt dan, dus sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik ben juist heel benieuwdanders die niet willen er buiten laten
weet je wel hoe donker t buiten isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal jou eens buiten laten
* Moeraskat doet deur open
koekje wil je tegen mij ook feuten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
das hatelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja verwacht wel veel 3 letter worden![]()
giannie ook feutenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koekje wil je tegen mij ook feuten?
je had gwn niks moeten zeggen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt toch niet meer gebruikt dan, dus sorryhad er graag over willen laten stemmen, maar als er nu al 2 geen namen in de OP willen, houdt het voor mij op
niks ten nadelen van hun, maar dan is de inspiratie weg om er vol in te gaan om er iets van te maken
met UI zou wel makkelijker zijn ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Pffff van die hele kleine plaatjes?
datalimieten en dergelijkequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Pffff van die hele kleine plaatjes?
dat is veel te zwaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met UI zou wel makkelijker zijn ja..
ja, volgens mij moet dat wel lukken om van je te winnen: Gianni-61quote:
k denk het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, volgens mij moet dat wel lukken om van je te winnen: Gianni-61
ddg zuigt, no worriesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
maar wel makkelijk..quote:
ja hoor, wat is je wordfeud naamquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koekje wil je tegen mij ook feuten?
nee.quote:
hoe was de chili bij jou?quote:
Gianni-61quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja hoor, wat is je wordfeud naam
ze gaan allemaal wordfoutenquote:
thuis op wi-fi natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Droomert het volgende:
Nou de mensen met oneindig veel internet moeten die keuze toch hebben!
NEENquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Droomert het volgende:
Nou de mensen met oneindig veel internet moeten die keuze toch hebben!
wiiiiifiiiiiquote:
en waarom niet?quote:
omdat sowieso het laden van een pagina dan langer duurt, en vergeet de datakosten van providers bijvoorbeeld niet. waarom denk je dat mobiel internetten duurder word ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |