moeraskat ik wil met jouquote:
euwquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohai
ik vond het toetje niet zo lekker
jah is even snel lijstjequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef gianni61 het volgende:
JohnFuckinMayer.
je hebt trouwens wel wat spelfoutjes in je lijst
spreek graag in meervoudquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef kruidkoekje het volgende:
maak maar foto van t toetje, eet ik hem digitaal op
het is kruidkoekje, crazym
houd je erbuiten voor nuquote:
dat doe je alquote:
Just sayingquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
houd je erbuiten voor nu
je weet nog niet wat precies bedoeling is
MaleDuck..quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
Lijst nu (type fouten worden vanzelf aangepast):
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M, De_dakgoot, Omdatappel, Prof_Hoax, Johnfuckingmayer, Seraphina
niet vals spelen dan..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Droomert het volgende:
Wordfeud is niet meer leuk sinds je vals kan spelen.
ik doe hem wel op de postquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef kruidkoekje het volgende:
maak maar foto van t toetje, eet ik hem digitaal op
het is kruidkoekje, crazym
er hoeft ook niks met photoshopquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
er komt iets met namen en jij houdt ons - de photoshop peepz van grtdojw WH EN IK- ER BUITEN![]()
ADFNJIOPA:EROOTJW#{JOR@#RMLTW#:MRWEF
DAN NOGquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAN NOG
je sluit ons buiten![]()
GEMEENERIKERD!
kom WH we bollen het af
* Moeraskat pakt WH bij zn hand.
NOU IK OOK NIETquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]crazy-m doet lekker even zijn eigen ding
en Wahrheit wilt geen namen in de OP
nou dan niet, maar dan komt ie er ook nooit meer inquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NOU IK OOK NIET
ik maak het uit
waarinquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou dan niet, maar dan komt ie er ook nooit meer in
cm sluit mij buitenquote:
lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef kruidkoekje het volgende:
dakgoot ik heb je uitgenodigd. ik ben apteltaart ofzo iets
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittenquote:
ik voel me gwn buitengeslotenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittendan steek ik er ook geen moeite in
niet buitensluiten, maar wou gewoon ff iedereen verassen, maar gaat dus niet meer doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
cm sluit mij buiten
* Moeraskat kruipt op gianni's schoot
waarom begin je er dan over. had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet buitensluiten, maar wou gewoon ff iedereen verassen, maar gaat dus niet meer door
ik ben juist heel benieuwdquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittendan steek ik er ook geen moeite in
ik zal jou eens buiten latenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik ben juist heel benieuwdanders die niet willen er buiten laten
kom maar poesje, tis al goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
cm sluit mij buiten
* Moeraskat kruipt op gianni's schoot
te zwaar met laden dan hequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Droomert het volgende:
Waarom heeft de mobiele versie geen UI's?
Dit is alweer heel anders praten
nou daarom ga ik er ook niet mee door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom begin je er dan over. had je kunnen verwachten
* Moeraskat krult opquote:
wat is dat toch met dat valsspelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
en niet vals spelen he dakgoot. eigen koppiekoppie gebruiken
ja verwacht wel veel 3 letter wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
wordt toch niet meer gebruikt dan, dus sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik ben juist heel benieuwdanders die niet willen er buiten laten
weet je wel hoe donker t buiten isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal jou eens buiten laten
* Moeraskat doet deur open
koekje wil je tegen mij ook feuten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
das hatelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja verwacht wel veel 3 letter worden![]()
giannie ook feutenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koekje wil je tegen mij ook feuten?
je had gwn niks moeten zeggen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt toch niet meer gebruikt dan, dus sorryhad er graag over willen laten stemmen, maar als er nu al 2 geen namen in de OP willen, houdt het voor mij op
niks ten nadelen van hun, maar dan is de inspiratie weg om er vol in te gaan om er iets van te maken
met UI zou wel makkelijker zijn ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Pffff van die hele kleine plaatjes?
datalimieten en dergelijkequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Pffff van die hele kleine plaatjes?
dat is veel te zwaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met UI zou wel makkelijker zijn ja..
ja, volgens mij moet dat wel lukken om van je te winnen: Gianni-61quote:
k denk het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, volgens mij moet dat wel lukken om van je te winnen: Gianni-61
ddg zuigt, no worriesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
maar wel makkelijk..quote:
ja hoor, wat is je wordfeud naamquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koekje wil je tegen mij ook feuten?
nee.quote:
hoe was de chili bij jou?quote:
Gianni-61quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja hoor, wat is je wordfeud naam
ze gaan allemaal wordfoutenquote:
thuis op wi-fi natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Droomert het volgende:
Nou de mensen met oneindig veel internet moeten die keuze toch hebben!
NEENquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Droomert het volgende:
Nou de mensen met oneindig veel internet moeten die keuze toch hebben!
wiiiiifiiiiiquote:
en waarom niet?quote:
omdat sowieso het laden van een pagina dan langer duurt, en vergeet de datakosten van providers bijvoorbeeld niet. waarom denk je dat mobiel internetten duurder word ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat sowieso het laden van een pagina dan langer duurt, en vergeet de datakosten van providers bijvoorbeeld niet. waarom denk je dat mobiel internetten duurder word ?
Ow gelukkigquote:
Volgens mn kleine heerlijk, echt super heerlijk, beter dan bij omaquote:
quote:
Ja en het ruikt weer lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef kruidkoekje het volgende:
ladylike, alle glitters weggekregen?
sorry typ op tablet, gaat niet snel
ik heb ook geen wordfeudquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow gelukkig
[..]
Volgens mn kleine heerlijk, echt super heerlijk, beter dan bij oma
dus goed, gok ik zo
[..]
Ik heb geen wordfeud op mn foon en wil het ook niet, via pc; prima...
[..]
Ja en het ruikt weer lekker
zo nu even wierook stokje branden en dan de douche in
Jaaaa maaaar, als optie voor de mensen die dat niet hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat sowieso het laden van een pagina dan langer duurt, en vergeet de datakosten van providers bijvoorbeeld niet. waarom denk je dat mobiel internetten duurder word ?
nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Jaaaa maaaar, als optie voor de mensen die dat niet hebben.
heb je er als nog last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Jaaaa maaaar, als optie voor de mensen die dat niet hebben.
eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je er als nog last van.
Jij hebt geen datalimiet, maar jij moet wel elk plaatje inladen op je telefoon. Een mobiele internetverbinding is gewoon erg sloom.
Daarnaast is juist heel de toename van dataverbruik de oorzaak dat mobiel internetten duurder word.
Ik heb zelf ook onbeperkt internetten op mijn telefoon, maar ik vind het juist prettig dat die UI's er niet in komen.
Ik zeg toch ook optie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee.
![]()
is helemaal niet handig en mensen veranderen elke keer van UI. en dan word het MEGA groot. wat onhandig is. en daarbij vaste SC'ers zitten vaak mobiel waaronder ik. En ik heb geen zin om extra te betalen aan't einde van de maand, en dan laad het enorm traag.
optie gaat niet liefjequote:
als ik een plaatje post in de OP kan je dat toch niet uitvinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |