Nee, kan ik mijn voeten niet mee rop mijn pc leggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes dit nix voor jou ?
http://www.pcper.com/news(...)mputer-Cooler-Master
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar jij toch niet..?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch allemaal volwassen![]()
Koelers horen in een PC niet een PC in een koeler. Ze snappen er ook niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes dit nix voor jou ?
http://www.pcper.com/news(...)mputer-Cooler-Master
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mods zijn cool johquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koelers horen in een PC niet een PC in een koeler. Ze snappen er ook niks van
Ja, waar is vogeltjesdans?quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje gianni, das lief
Lipjes, waarom word het geblokt, op je werk?:P
Oh das wel heel erg dus als wij volwassendingen zeggen word het bij jou geblokkeerd?
Tja, Rokje is een echte carrieretijger hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rokje komt de laatste tijd veel te weinig
gelukkig is koekje een gezellige aanvulling voor deze sc
heeft ze ander werk dan nu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, Rokje is een echte carrieretijger he
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets
en dan moet ik weer via RDP moeilijk gaan doen
dus als ik p....l zeg word het gebloktquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets
en dan moet ik weer via RDP moeilijk gaan doen
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dus als ik p....l zeg word het geblokt
Remote Desktop Protocolquote:
Ja nogalquote:
had je niet zo veel moeten spammenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nogal
Ik ben 1 dag, verdomme 1 dag maar vrij deze week en ik voel me nu al zo nutteloos en duf omdat ik niets heb gedaan. En als ik gewerkt heb ben ik te moeen slaap ik in notime..
gekwoot want: idem!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens eten kopen, vanavond chili con carne
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ladylike, dat vind ik echt zo ranzig
Haha, wil je me weg hebben ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik anders had moeten doen. Men tv geeft nog steeds geen beeld dus daar kan ik ook weinig mee
Lipjes, heh jammer nou.
Ladylike, dat vind ik echt zo ranzig
GMTAquote:
de dag nadat je het gegeten hebtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?
DAG?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de dag nadat je het gegeten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |