SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik ken mezelf eigenlijk ook nietquote:
Foto's, ! dat mag toch? want het zijn geen tietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
hier kan ik echt niet tegen zit nu in de trein komt er zon best wel dikke mevrouw binnen lopen neemt zo hop 2 stoelen in beslag zet spullen in het gangpad gaat ze nog eens volstoppen met snoep ook.
lach me helemaal kapot
Moeraspoesquote:
Ik kan heel slecht tegen vettige dikke vrouwen die zich volproppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
hier kan ik echt niet tegen zit nu in de trein komt er zon best wel dikke mevrouw binnen lopen neemt zo hop 2 stoelen in beslag zet spullen in het gangpad gaat ze nog eens volstoppen met snoep ook.
lach me helemaal kapot
Ik neem meestal iets wat het laatst gezegd isquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Ladylike je bent een schatik wilde het over puppy's hebben, en nu zet jij het in de OP
You're read my mind!
Ik heb het heel vroeger wel ooit gedaanquote:
die combi voor 100equote:
Hangt er vanaf wat, inventor werkt truowens prettiger dan autocadquote:
Beetje de vorm van de rechterquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Foto's, ! dat mag toch? want het zijn geen tieten
toch?!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beetje de vorm van de rechter
[ afbeelding ]
ah oke. ik zit op de opvolger vd antec 1200 te wachtenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
graf, ik zet het worod kamelenteen(in het engels) neer en het topic wordt gelijk gelockt
Reason:
This category is filtered: Adult Material.
URL:
[GRTDOJW #1752] Puppy's en opruimen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
graf, ik zet het worod kamelenteen(in het engels) neer en het topic wordt gelijk gelockt
Reason:
This category is filtered: Adult Material.
URL:
[GRTDOJW #1752] Puppy's en opruimen
ken je koekje wel dan?quote:
lang niet meer gedaan, maar zou het moeten kunnenquote:
Nee, maar zoveel kom ik hier ook niet. Ik ken eigenlijk alleen Rokje en Moeraskat.quote:
rokje komt de laatste tijd veel te weinigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar zoveel kom ik hier ook niet. Ik ken eigenlijk alleen Rokje en Moeraskat.
quote:
Ja erg hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch allemaal volwassen![]()
Ik ben ongezelligquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rokje komt de laatste tijd veel te weinig
gelukkig is koekje een gezellige aanvulling voor deze sc
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
How do you turn a fox into an elephant?
Marry It!
What is the difference between a battery and a woman?
A battery has a positive side.
Why is the space between a woman's breasts and her hips called a waist?
Because you could easily fit another pair of tits in there..
How do you make 5 pounds of fat look good?
Put a nipple on it.
Why do women fake orgasms ?
Because they think men care.
What do you say to a woman with 2 black eyes?
Nothing, she's been told twice already.
If your wife keeps coming out of the kitchen to nag at you,
what have you done wrong?
Made her chain too long
Why is a Laundromat a really bad place to pick up a woman?
Because a woman who can't even afford a washing machine will
probably never be able to support you.
Why do women have smaller feet than men?
It's one of those 'evolutionary things' that allows them to
stand closer to the kitchen sink.
Why do men pass gas more than women?
Because women can't shut up long enough to build up the
required pressure.
If your dog is barking at the back door and your wife is
yelling at the front door, who do you let in first ?
The dog, of course. He'll shut up once you let him in.
Scientists have discovered a food that diminishes a woman's sex
drive by 90%..
It's called a Wedding Cake.
Why do men die before their wives?
They want to.
Nee, kan ik mijn voeten niet mee rop mijn pc leggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes dit nix voor jou ?
http://www.pcper.com/news(...)mputer-Cooler-Master
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar jij toch niet..?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch allemaal volwassen![]()
Koelers horen in een PC niet een PC in een koeler. Ze snappen er ook niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes dit nix voor jou ?
http://www.pcper.com/news(...)mputer-Cooler-Master
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mods zijn cool johquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koelers horen in een PC niet een PC in een koeler. Ze snappen er ook niks van
Ja, waar is vogeltjesdans?quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje gianni, das lief
Lipjes, waarom word het geblokt, op je werk?:P
Oh das wel heel erg dus als wij volwassendingen zeggen word het bij jou geblokkeerd?
Tja, Rokje is een echte carrieretijger hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rokje komt de laatste tijd veel te weinig
gelukkig is koekje een gezellige aanvulling voor deze sc
heeft ze ander werk dan nu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, Rokje is een echte carrieretijger he
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets
en dan moet ik weer via RDP moeilijk gaan doen
dus als ik p....l zeg word het gebloktquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets
en dan moet ik weer via RDP moeilijk gaan doen
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dus als ik p....l zeg word het geblokt
Remote Desktop Protocolquote:
Ja nogalquote:
had je niet zo veel moeten spammenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nogal
Ik ben 1 dag, verdomme 1 dag maar vrij deze week en ik voel me nu al zo nutteloos en duf omdat ik niets heb gedaan. En als ik gewerkt heb ben ik te moeen slaap ik in notime..
gekwoot want: idem!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens eten kopen, vanavond chili con carne
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ladylike, dat vind ik echt zo ranzig
Haha, wil je me weg hebben ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik anders had moeten doen. Men tv geeft nog steeds geen beeld dus daar kan ik ook weinig mee
Lipjes, heh jammer nou.
GMTAquote:
de dag nadat je het gegeten hebtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?
DAG?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de dag nadat je het gegeten hebt
Aardappelen haal ik niet, die kook ik zelfquote:
je had de stad in kunnen gaan om te shoppen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik anders had moeten doen. Men tv geeft nog steeds geen beeld dus daar kan ik ook weinig mee
Lipjes, heh jammer nou.
Ja als je de bonen niet lust, wordt het lastigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je had de stad in kunnen gaan om te shoppen.
en die bonenzooi is idd niet te nassen
Ik, we eten over een uurtjequote:
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?quote:
Vrouwen die ruftenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?
het gehakt en de kruiden heb ik geen moeite mee...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja als je de bonen niet lust, wordt het lastig
[..]
Ik, we eten over een uurtje
zou wel willen, maar dat gaat me niet lukken denk ikquote:
Nee want meisjes ruften nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want meisjes ruften nietjawel, meisjes die af en toe een boertje of een scheetje laten zijn schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
aardappelen wel, maar raspatat niet. ik zou wel zon machine willenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aardappelen haal ik niet, die kook ik zelf
Nou, zeg dat maar eens tegen mn vriend danquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, meisjes die af en toe een boertje of een scheetje laten zijn schattig
Garpje jonguhquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aardappelen wel, maar raspatat niet. ik zou wel zon machine willen
lol, je staat gewoon voor lul als je dat besteldquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol, je staat gewoon voor lul als je dat besteld
Ja die bonen met die saus en de paprika (zit er ook in toch?)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?
elke hipster..quote:
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nlquote:
heb ik nu, hd2 pro. maar geen htc meer voor mijquote:
Neem een sensation heeft tenmisnte ook flash en een veel groter scherm je kan ook uitbreiden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nl
draag je sjaaltjes en een hipsterbril en heb je een beetje apart kapsel:quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nl
Waaromquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar dat gaat me niet lukken denk ik
Ik heb een iphone maar voldoe niet aan jouw eisen voor een iphonequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draag je sjaaltjes en een hipsterbril en heb je een beetje apart kapsel:
zo ja: iphone
zo nee: HTC
ja flash moet wel ondersteund worden idd. heb ik nu niet. hoeren windows 6.5quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neem een sensation heeft tenmisnte ook flash en een veel groter scherm je kan ook uitbreiden.
hoewel zon Samsung Note ook wel aantrekkelijk is.
Of de Nokia Lumia
heb met autocad 3d gewerkt om auto onderdelen te tekenen.quote:
Ik ook niet al heb ik wel een raybamnnnnn zonnebrilquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een iphone maar voldoe niet aan jouw eisen voor een iphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |