SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik ken mezelf eigenlijk ook nietquote:
Foto's, ! dat mag toch? want het zijn geen tietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
hier kan ik echt niet tegen zit nu in de trein komt er zon best wel dikke mevrouw binnen lopen neemt zo hop 2 stoelen in beslag zet spullen in het gangpad gaat ze nog eens volstoppen met snoep ook.
lach me helemaal kapot
Moeraspoesquote:
Ik kan heel slecht tegen vettige dikke vrouwen die zich volproppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
hier kan ik echt niet tegen zit nu in de trein komt er zon best wel dikke mevrouw binnen lopen neemt zo hop 2 stoelen in beslag zet spullen in het gangpad gaat ze nog eens volstoppen met snoep ook.
lach me helemaal kapot
Ik neem meestal iets wat het laatst gezegd isquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Ladylike je bent een schatik wilde het over puppy's hebben, en nu zet jij het in de OP
You're read my mind!
Ik heb het heel vroeger wel ooit gedaanquote:
die combi voor 100equote:
Hangt er vanaf wat, inventor werkt truowens prettiger dan autocadquote:
Beetje de vorm van de rechterquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Foto's, ! dat mag toch? want het zijn geen tieten
toch?!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beetje de vorm van de rechter
[ afbeelding ]
ah oke. ik zit op de opvolger vd antec 1200 te wachtenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
graf, ik zet het worod kamelenteen(in het engels) neer en het topic wordt gelijk gelockt
Reason:
This category is filtered: Adult Material.
URL:
[GRTDOJW #1752] Puppy's en opruimen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
graf, ik zet het worod kamelenteen(in het engels) neer en het topic wordt gelijk gelockt
Reason:
This category is filtered: Adult Material.
URL:
[GRTDOJW #1752] Puppy's en opruimen
ken je koekje wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |