LOLquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draag je sjaaltjes en een hipsterbril en heb je een beetje apart kapsel:
zo ja: iphone
zo nee: HTC
jij bent ook een vrouwquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een iphone maar voldoe niet aan jouw eisen voor een iphone
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef kruidkoekje het volgende:
ik ben alle telefoons zat en ik wil de motorola milestone 4/droid 4 !
Windows is kut, iphone is bagger, blackberries zijn om te huilen, en de rest zijn allemaal namaak iphone's en ook gewoon stom.
Sorry haat aan telefoons met alleen touche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
ben je er tevreden mee ? kom je dingen tegen die je niet kan doen ?quote:
het is gewoon een stereotyp wat keer op keer bevestigt wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL
mensen veroordelen op hun uiterlijk
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet al heb ik wel een raybamnnnnn zonnebril
dat kan je wel willen maar hij komt voorlopig alleen in USA uit lees ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef kruidkoekje het volgende:
ik ben alle telefoons zat en ik wil de motorola milestone 4/droid 4 !
Windows is kut, iphone is bagger, blackberries zijn om te huilen, en de rest zijn allemaal namaak iphone's en ook gewoon stom.
Sorry haat aan telefoons met alleen touche
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]DAT waardeer ik nou echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een cadeautje van dakgoot
![]()
Klopt, ik wacht wel. Ben mijn windows telefoon echt beu. En verder is er gewoon niets fatsoenlijks. Dus dan maar afwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je wel willen maar hij komt voorlopig alleen in USA uit lees ik.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
DAT waardeer ik nou echt.Een cadeautje van dakgoot
zie je iemand met een zonnebril lopen met dit weer dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is gewoon een stereotyp wat keer op keer bevestigt wordt
* De_Dakgoot meld zichquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je iemand met een zonnebril lopen met dit weer dan ?
ja dat heb ik dus ook. windows mobile neem ik iig nooit meer. teveel beperkingen. ondanks alle hacks en shit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht wel. Ben mijn windows telefoon echt beu. En verder is er gewoon niets fatsoenlijks. Dus dan maar afwachten
zon ? WTF ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee laagstaande zon op het sportveld
Web Page Blockedquote:
Niks boeiendsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Web Page Blocked
Access to the web page you were attempting to access, http://www.bizarremag.com/front_web..., has been blocked by the Web URL Filtering Service, because Adult/Sexually Explicit is not allowed based on the web acceptable use policy.
No further action is required on your part.
MEH!
Hihi!quote:
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook. windows mobile neem ik iig nooit meer. teveel beperkingen. ondanks alle hacks en shit.
Zodra ik er achter kwam, dat klinkt toch niet of ben ik nou scheefquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jones lijdt aan een zeer zeldzame aandoening die slechts een op de miljoen vrouwen treft.
Toch zit de knappe jongedame er niet mee. "Zodra ik erachter kwam, vertelde ik het aan iedereen die het maar horen wilde",
Kan ze een kwartet doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwerversquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hihi!
[..]
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopen
ik heb nog nooit een toestel verkocht, ik gooi ze gewoon weg. (wel eentje voor reserve dat wel)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hihi!
[..]
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopen
Oh dat zou ik dan weer niet zo snel doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een toestel verkocht, ik gooi ze gewoon weg. (wel eentje voor reserve dat wel)
Tot ja eh binnenkort weer. Moet morgen tot dinsdag aan een stuk door werkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
lui tot morgen, ik ga afsluiten
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
zo ik ben thuis![]()
nu lekker yann tiersen luisteren
LOHOOVVEEE>quote:
NOEM JIJ WH EEN POT ?quote:
* WhiteLightning doet een halsband omquote:
allo eitjequote:
dan is het zeker schoonquote:
* Crazy-M bijt WL in de kuitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning doet een halsband om
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef kruidkoekje het volgende:
shit val nu al bijna in slaap.. wekker gaat om 04.30.. zal ik gaan slapen almoet toch weer tot zes werken..
je kunt je laptop ook proberenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
scherm van tablet is mooier dan van men laptop.
op tablet geen last van de problemen met internetverbinding. of t is al verholpen
ik mag een keer uitslapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef kruidkoekje het volgende:
shit val nu al bijna in slaap.. wekker gaat om 04.30.. zal ik gaan slapen almoet toch weer tot zes werken..
beertjes ?quote:
gummi barchen?quote:
ooooh lekkerquote:
* Crazy-M kruipt dicht tegen MK aanquote:
Hey dromertquote:
mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M
Welke users vergeet ik nu die hier de laatste tijd erg veel komen ?
JFMquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M
OMG, Sorryquote:
waarom noem jij ons opquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
even de volledige naam zoekenquote:
ohaiquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
hehe beter, crazy.
gianni, ik ben er
tablet gaat alleen niet zo snel :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |