Ik lees op tripadvisor allerlei verhalen van mensen op de bovenste verdieping waar men via het balkon gewoon binnen komt 's nachts terwijl je ligt te slapen. Lijkt me erg akelig! En als je overdag op het strand ligt wordt je hele appartement overhoop gehaald... Zelfs spullen verdwijnen uit kluisjes... Is dat echt zo erg daar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij ben je verzekerd als het in je kluisje ligt.
Wat wij soms doen als we het niet vertrouwen is de spullen in de koffer leggen. Daar zit een slot op. Maar dat is wel een hoop gedoe.
Je moet s'nachts je balkondeur ook dicht doen, op slot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik lees op tripadvisor allerlei verhalen van mensen op de bovenste verdieping waar men via het balkon gewoon binnen komt 's nachts terwijl je ligt te slapen. Lijkt me erg akelig! En als je overdag op het strand ligt wordt je hele appartement overhoop gehaald... Zelfs spullen verdwijnen uit kluisjes... Is dat echt zo erg daar?
Gouden tip, haha....quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet s'nachts je balkondeur ook dicht doen, op slot.
Hebben wij ook niet gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet s'nachts je balkondeur ook dicht doen, op slot.
Bij die boom ben ik ook langs geweest! Gister, met een elledelange eilandtour. Wat was dat erg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Wat beloofde fotos
Icod de los vinos
[ afbeelding ]
Punta del Teno
[ afbeelding ]
Los Gigantes
[ afbeelding ]
Teide
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook in het winkeltje geweest? En lekker dingen geproefd?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij die boom ben ik ook langs geweest! Gister, met een elledelange eilandtour. Wat was dat erg.
Nee, in geen winkeltjes geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook in het winkeltje geweest? En lekker dingen geproefd?
Wij doen nooit eilandtouren. Altijd met de eigen auto op pad
Normaal gaan we ook alleen maar naar Santa Cruz. Maar we hadden nu 2 vrienden bij ons, die nog niks hadden gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef lezzer het volgende:
Wij doen helemaal niks.
Gisteren naar Santa Cruz geweest. Dat was het uitstapje deze week.
Dat winkeltje is juist het leukst! Dan mag je diversen likeuren proeven. En toastjes met diversen jammetjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, in geen winkeltjes geweest.
Eilandtour doe ik dus ook nooit meer, ugh.
Is Punto del Teno dat uiterste puntje in het Noord-Westen? Daar wilden wij ook nog heen, maar uiteindelijk niet gedaan omdat het daar heel erg bewolkt was. Hoe is de weg daarheen, mocht het inderdaad dat punt zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Wat beloofde fotos
Icod de los vinos
[ afbeelding ]
Punta del Teno
[ afbeelding ]
Los Gigantes
[ afbeelding ]
Teide
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja bij nummertje 5quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is Punto del Teno dat uiterste puntje in het Noord-Westen? Daar wilden wij ook nog heen, maar uiteindelijk niet gedaan omdat het daar heel erg bewolkt was. Hoe is de weg daarheen, mocht het inderdaad dat punt zijn.
Mooie foto's verder, zit je ook in het noorden van het eiland of in het zonnige zuiden?
Als ik op vakantie ga, dan wil ik zon hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:30 schreef k_man het volgende:
Waarom eigenlijk? De noordkust schijnt veel rustiger en mooier te zijn.
De Zuidoostkust hoef je echt niet te komen, daar is het niet mooi (dus de kust waarlangs de snelweg loopt). Zuidwestkust heeft wel leuke plekken, Los Gigantos en (Playa) San Juan bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:37 schreef k_man het volgende:
Ja, vlakbij bij familie is natuurlijk wel handig. Ik vraag me af of ik überhaupt aan de zuidkust ga komen. Ik geloof niet dat daar iets interessants te zien of te doen is, alleen grote smakeloze hotels en resorts.
Ik heb sowieso de hele tijd een huurauto tot mijn beschikking. Kan ook niet anders, zonder auto zou ik niet eens kunnen gaan eten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:02 schreef Panthera. het volgende:
Auto huren is sowieso aan te raden, zowel auto als benzine is heel goedkoop daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |