Waar ongeveer dan? Boulevard is vrij langquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gewoon aan de boulevard ben ik hem tegen gekomen.
Ja, anders was er wel een negatief reisadvies hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef leesgek het volgende:
Kan ik gewoon over een paar dagen naar Costa dAdje?
Costa adejequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waar op Tenerife ga je heen?
Geen idee, zie je er uit als op je ui?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Misschien zie ik je nog wel.
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee, zie je er uit als op je ui?
CA is best wel groot hoor
Ik heb het ooit in Italië meegemaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef einschtein het volgende:
Stimmt, maar wie weet. Ben ooit een bekende in Frankrijk tegengekomen, zonder vooraf af te spreken.
Ja hoor ik ben er nu 4 dagen en nergens last van. We kunnen zelfs met de auto naar el teide.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef leesgek het volgende:
Iemand nog nieuwes over de bosbranden. Kan ik gewoon over een paar dagen naar Costa dAdje?
Echt? Beter! Wel netjes, misschien wel protocol, dat je je telefoonnummer moet afgeven enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben er nu 4 dagen en nergens last van. We kunnen zelfs met de auto naar el teide.
Je wordt alleen wel tegen gehouden en moet je je telefoonnummer doorgeven, zodat ze je kunnen bellen voor het geval dat de brand erger wordt of de verkeerde kant op gaat
Ja als je de berg op wilt geloof ik. We gaan het vandaag meemaken, we gaan zo richting el teide, maar nu eerst wisselen van kamersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:07 schreef lezzer het volgende:
Dat tegenhouden, is dat als je het binnenland in wilt? Of ook als je gewoon een rondje Tenerife doet?
Dat was ik van plan eigenlijk namelijk. El Teide moest er eigenlijk ook een keer van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |