Nee dit is bij mij niet bekend... sowieso vind ik het een 'rare' manier van werken, want hoe bepalen ze de 'minst' goede? Als voorbeeld: zwanger worden van blastocystes op het moment van terugplaatsing doe ik niet.. beide keren ben ik zwanger geworden van een embryo die bij muppet op dag 3 en bij deze baby op dag 4, 8 cellig was bij terugplaatsing..
Ze komen er steeds meer achter dat 'perfect' niet persé betekent hogere slagingskans... (als ze erachter komen wát wel dé criteria is voor innestelen dan zijn waarschijnlijk in no time alle vruchtbaarheidsproblemen opgelost

want dan plaatsen ze altijd de goede terug zeg maar... 't is net dat stukje waarop wij mensen waarschijnlijk nooit grip zullen krijgen..)
Dus ik vind het wel een beetje raar.. Daarbij willen ze natuurlijk dat het zo snel mogelijk lukt! Dus in die theorie zouden ze de 'beste' dan juist moeten terugplaatsen?
Hoe dan ook.. raar.. er zullen in de toekomst nog wel veel meer embryo's ingevroren gaan worden, dus ze kunnen beter op zoek naar een structurele oplossing voor hun ruimtegebrek

Hoe dan ook, deze gaat gewoon plakken!