Ja wel als je stopt na je HBO, maar daarom ga ik nog master doen, zodat ik m'n eigen slaafjes kan hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Jajong het volgende:
Bouwkunde, dat is toch die studie die je opleidt om de slaafjes van architecten te worden? Zonder enige creatieve vrijheid?
Tenminste dat zeggen die (2) mensen die ik ken en die dat gestudeerd hebben.
Hoe da fuck kom jij aan mijn baby foto's?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Maisnon het volgende:
Als je WO Bouwkunde doet heb je ook niet altijd veel creatieve vrijheid, dat ligt aan de richting die je doet en die zijn behoorlijk uitlopend. Je hebt zelfs een soort vastgoed richting
Tevens deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Maisnon het volgende:
Als je WO Bouwkunde doet heb je ook niet altijd veel creatieve vrijheid, dat ligt aan de richting die je doet en die zijn behoorlijk uiteenlopend. Je hebt zelfs een soort vastgoed richting
Tevens deze foto
[ afbeelding ]
quote:
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef Phantomesse het volgende:
Babies! Ik moet bezwangerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NichtjesIk ben verliefd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Watquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Babies! Ik moet bezwangerd worden.
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Nicht en nichtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NichtjesIk ben verliefd
Ik ben ook verliefd.
SWACHER. P'z!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga de zon tegemoet komen. Ray Ban's op mijn waffel, ik was zo van, swek.
Vrede uit.
Dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watsoms denk ik bij jou echt wtf maar dan niet positief
Pic van je.. laatmaarquote:
Zij lijkt echt ziek veel op jou! Leuk meisje wel.quote:
En terecht, zou ik ook gedaan hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.
Nice. Ah, de basisschool. Prikpennen in mensen steken zonder er voor opgepakt te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.
Wees blij, die kan later prima voor zichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Die serie is echt niet bedoeld voor kinderen lijkt het wel.quote:
Ik geef d'r nog een jaar of 10quote:
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik word echt te vrolijk van dit nummer. Zomergevoel
Ik las ik geef haar over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
Aight, dit is zo'n track voor onderweg in de tram ofzo als je in gedachtes verzonken bent. Thanksquote:
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
[..]
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ik.
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
Hij is is al binnen geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
He Jum.quote:
Wil je wat genetisch materiaal? 100 euro per mm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |