succesquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, ik ga. op naar de slachtbank
dat vind ik eigenlijk best een rottijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh nou ze hebben hier elke dag tot 14:00.
haha bedankt.quote:
Ik vind het heel makkelijk. Vooral tussen de middag. En of ik hem nu om 15:00 moet halen of om 14:00. Maakt voor hier niks uit!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk best een rottijd
dat is alleen handig als je 's ochtends werkt, of zie ik dat verkeerd?
SPOILER: Piereh/FielèpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
Ik las het bericht net en moest er ook meteen aan denken.quote:
Hij vindt kampvuurtjes mooi ja, maar goddank heeft hij dit niet op z`n gewetenquote:
Ja volgens mij wel! Of Hornbach.... 1 van die 2.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef Noli. het volgende:
Oh Lois, nu ik je hier zie..
Waar kwam jullie toiletbril-met-kinderbrilletje-er-in ook alweer vandaan. Praxis toch?
ik had vroeger zo'n opzetbril met trapje. dat vond ik een heel fijn ding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier is er nog de twijfel over zo´n wcbril. Praxis dus, handig om te weten!
Nou ja, bedankt tegen de jongens, en er is een gesprek geweest met de jongens en hun ouders zoals ik het begreep. Raar verhaal. En totaal niet verwacht van dat jongetje. Keurig gezin verder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef snoopy het volgende:
En wat vreselijk eng van dat mes buufWat zei die moeder?
Grote schop voor mr. stiemie
En je en je AP/UP.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef Ssserpente het volgende:
Het zal je zoon zijn...
Ik vraag me bij zulke dingen altijd af of Lente ook tot zoiets in staat zou kunnen zijn. Sta je dan als ouder met je rapley en zes jaar borstvoeding.
Ja, maar wat moet je er mee? Naar de juf? Directeur? Naar de ouders? Zie ik me echt niet doen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef livelink het volgende:
Het is echt een signaal dat er iets mis kan zijn. Misschien was ik net iets te stellig. Maar als ik zie om wat voor een redenen er bij Job (terecht) aan de bel is getrokken, dan is dit zelfs nog een graadje erger.
Jammer!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Wat een verhaal, buufzo eng, je middelste. Ik vind het inderdaad ook wel iets om ernstig ergens aan de bel te trekken als ik die ouders was.
Ssserpente, je vroeg trouwens of wij ook komen zondag, maar wij kunnen niet. Jammer, had het wel leuk gevonden.
Ja, ik zie ze er niet voor aan dat ze naar de dokter gaan. Hebben ze vast een boys will be boys verklaring voor. Ik vind het wél zorgelijk. En die keurig was nog voor TF, die naar de opvoeding vroeg,quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:56 schreef livelink het volgende:
De ouders hebben het signaal toch nu al gekregen? Dat zou voldoende moeten zijn.
De dag nadat wij gebeld werden dat Job als 4-jarige op school met stoelen had gegooid zaten wij bij de huisarts. Dat vonden wij geen normaal gedrag voor een kind van die leeftijd.
Aan de andere kant, we weten het niet. Misschien hebben die ouders wel een volstrekt logische verklaring hiervoor.
en wij zijn ook een keurig gezin hoor![]()
2 weken en Flip had em al compleet gesloopt. Bonnetje had ik niet meer / konnievinde!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel! Of Hornbach.... 1 van die 2.
Google leverde dit op: http://www.familyseat.nl/
Om er maar een heel extreem voorbeeld in te gooien: veel seriemoordenaars/psychopaten bedenken toch echt zelf als kind dat het leuk kan zijn om dieren te mishandelen en martelen. Hebben ze echt niet eerst iemand voor zien doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een kind dat zelf bedenkt.
Jullie dus wel... ? Hmmm
Waar staat dat precies?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om er maar een heel extreem voorbeeld in te gooien: veel seriemoordenaars/psychopaten bedenken toch echt zelf als kind dat het leuk kan zijn om dieren te mishandelen en martelen. Hebben ze echt niet eerst iemand voor zien doen.
Dat lijkt mij ook wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar staat dat precies?
En misschien gaat het om combinaties van middelen en beelden die ze zelf als 'voorbeeld' nemen maar ik denk toch echt dat er 'iets' aan ten grondslag ligt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathiequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar staat dat precies?
En misschien gaat het om combinaties van middelen en beelden die ze zelf als 'voorbeeld' nemen maar ik denk toch echt dat er 'iets' aan ten grondslag ligt.
Heeft misschien niks met je Flip te maken hoor Rocka.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
2 weken en Flip had em al compleet gesloopt. Bonnetje had ik niet meer / konnievinde!
Nu een 'gewone' die langzaam naar benden zakt en daar breekt ie niks aan af...
Dit klopt wel.. Hier hebben we er ook een stel van in huis waaronder ikzelf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef trui het volgende:
ik denk niet dat ze het altijd letterlijk eerst iemand anders hoeven te zien doen hoor rocka.
soms zit die woede, of niet met frustraties om kunnen gaan, gewoon in iemand zelf. het is wel mogelijk dat een van z'n rolmodellen daar ook moeite mee heeft, maar 't hoeft niet per se. hoe dan ook: wat griezelig inderdaad buuv.ook wel erg dapper en koelbloedig van je zoon zeg, hoe hij gehandeld heeft. waarschijnlijk heeft hij het gewoon echt goed ingeschat. maar ik kan me je schrik goed voorstellen!
en TF, gelukkig maar dat jullie middelste dit niet op z'n geweten heeft. niet dat ik dat ook maar 1 seconde echt dacht hoor!
livelink, voor jou nog maar es een, voor alle extra zorgen om Job.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat buuf zegt.. Dat hij naar huis (en terug) is gefietst, de tijd heeft gehad om er over na te denken en dan toch door heeft gezet. Dat is eng en wél verontrustend.
Was dat (van die moeders) op school dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb mijn zoon nog even uitgevraagdover het voorval, want bedacht ik me, kan het bij hem in tweede instantie ook wel de bibbers geven? Maar hij is nog steeds cool, staat nog helemaal achter zijn opvatting dat ie een goede inschatting maakte, dat het niet zo eng was als het klinkt. Buiten dat heeft ventje van twee moeders een uitbrander gehad. Zusje van het slachtoffer zit bij hem in de klashij zat te trillen op z'n stoel? Nou ja, we hopen er het beste maar van.mwat moet je anders? Wel klote dat ie net zo oud is als mijn kleine, nou ja, net iets jonger. Kom je elkaar toch vaak tegen met uitgaan enzo.
Nee, van zijn eigen moeder en vande moeder van vriendje. Het gebeurde op het schoolplein, er waren veel kinderen bij, dus de leerkracht weet er van schat ik zo. En we hebben een zeer daadkrachtige directrice die vast al navraag heeft gedaan. Dus ik laat t nu even.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:17 schreef Noli. het volgende:
[..]
Was dat (van die moeders) op school dan?![]()
Je zou met de andere ouders het voorval wel voor kunnen leggen bij de leerkracht? Dat ze weten wat er gebeurd is maar dat het een afgehandelde zaak is. Mocht het op wat voor manier dan ook op school nog eens boven komen kan er wel op een juiste manier gereageerd worden. Én ze weten dan ook dat hij eens zoiets geflikt heeft.
Dat van mijn vaste werk wel. Maar heb ook nog via een uitzendburo gewerkt en dat stond er niet bij. Nu hadden ze dus wel doorgekregen dat ik daar gewerkt had maar niet wat mijn inkomsten waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Leandra het volgende:
Staat het loon niet al ingevuld als je (digitaal) aangifte gaat doen?
Bij ons stond het er bij de aangifte 2010 allebei al.
Ik moest wel wat aanpassen omdat ik ook "negatief loon" had, maar dat buiten hun standaard gegevens viel is vrij logisch
Het UZB even bellen om te vragen wat je inkomen over 2010 was?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat van mijn vaste werk wel. Maar heb ook nog via een uitzendburo gewerkt en dat stond er niet bij. Nu hadden ze dus wel doorgekregen dat ik daar gewerkt had maar niet wat mijn inkomsten waren.
Ja ik kan straks mijn loonstrookjes ophalen. Maar moet ook de heffingskorting enzo weten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het UZB even bellen om te vragen wat je inkomen over 2010 was?
Ze hebben op mijn vast baan geen heffingskorting toegepast omdat ik met het uitzendwerk veel meer verdiende. En ze hadden aangeraden om van het meest verdiende loonheffing toe te passen!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef Leandra het volgende:
Als het een 2de baan was die je tegelijk met je vaste baan had dan hoop ik dat ze geen heffingskorting toegepast hebben.
Okay, dan is het ook goed, ik was er gemakshalve vanuitgegaan dat je met je vaste baan meer verdiende.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze hebben op mijn vast baan geen heffingskorting toegepast omdat ik met het uitzendwerk veel meer verdiende. En ze hadden aangeraden om van het meest verdiende loonheffing toe te passen!!
Misschien ga ik zo nog wel even in bad. Het ultieme verder luieren. Helaas, mijn calvinistische kant houdt me nog tegen.quote:
Een piepklein beetje beter maar nog niet top. Ben nu 2x naar de fysio geweest en die beweert dat het lang kan duren maar dat hij het zo gaat behandelen dat het nooit meer terugkomt. Daar teken ik voor!quote:
Je kan ze nog opvragen hoor, bedrijven zijn verplicht zoiets een aantal jaren te bewaren en voor hun is het vaak maar even uitdraaien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Kreeg van de week bericht van de belastingdienst dat mijn aangifte 2010 "kwijt" is. Of bepaalde gedeeltes. Nu moet ik opnieuw aangifte doen maar geen jaaropgaaf meerNu begreep ik dat het ook via de loonstoken kan. Dus straks maar even uitpuzzelen allemaal!!
daar ga ik waarschijnlijk met mijn klas heen, en anders ga ik met L. of een vriendin.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Vicky het volgende:
das balen Kim!
Ik heb nog een half uurtje voor mezelf. Man en Tess liggen in dromenland en Amber zit nog op school. Die moet ik om 14.45 weer halen en dan gaat er een klasgenootje mee. Dan moet ik Amber en klasgenootje om 18.00 uur in het zwembad gooien voor zwemles, dan klasgenootje weer thuisbrengen, kinderen naar bed en vanavond ga ik op mijn luie hol zitten
oh en mijn zusje zover krijgen om mee te gaan hiernaartoe: http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
oeh ja goed ideequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar ga ik waarschijnlijk met mijn klas heen, en anders ga ik met L. of een vriendin.
of we organiseren en fokmeeting
Oh, gaaf.... vorige keer gemist, nu toch maar eens zorgen dat we er wel komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Vicky het volgende:
oh en mijn zusje zover krijgen om mee te gaan hiernaartoe: http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
nou hup open een meet-topic !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, gaaf.... vorige keer gemist, nu toch maar eens zorgen dat we er wel komen.
das ook het enige waar ik nieuwsgierig naar zou zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond de ruimte met zwangerschappen etc. ook supermooi, echt indrukwekkend.
je bent niet de enige lady-wrbquote:
daar gingen wij ook eens heen tijdens m'n studie, we hadden een hele groep gaststudenten uit oost-duitsland en dit was een van de eerste uitjes die we voor hen gepland hadden. het werd echter een drama: de een na de ander barstte daar in tranen uit/ liep weg. wat bleek: vrij veel van die meiden hadden een abortus ondergaan. niet echt de meest handige keuze dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja dat is sowieso intrigerend ja
Wij zijn ook eens naar het museum voor de anatomie geweest in het Radboud (t?) in Nijmegen (tijdens het museumweekendhadden we ook eens een uitje
) en dat was vrij klein en sumier, maar ze hebben een vrij grote afdeling met embryo's en foetussen e.d. Echt nagenoeg vanaf conceptie tot voldragen baby! Heel erg bijzonder. Ik was op dat moment iets van 24 weken zwanger van de dame, en het was heel bizar om een foetus op sterk water van 24 weken te zien qua grootte enzo.. toen pas besefte ik me een beetje wat er in mijn buik zat
Leiden en Den Haag Centraal hebben een burger king die altijd wel open is maar verder valt het ernstig tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd Trui!
Vraagje: weet iemand hier iets in de buurt van Leiden of Den Haag (of een ander treinstation in die contreien), dat op maandagmorgen open is, waar je iets kunt drinken en waar kinderen zich ook kunnen vermaken?
jij liever als ik.. Ik lig nog in mijn warme bedjequote:
Geloof me, het is een behoorlijk nieuwe bmw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:
Als hij al jaren werkloos is dan zal het iig geen gloedjenieuwe BMW zijn....
Ik zou op de site van de RDW eens even checken hoe oud dat ding werkelijk is, want als het een zwaar gepimpte uit 1993 is, dan is hij economisch bijna totall loss van zo'n krasje
https://ovi.rdw.nl/ nummerbord invoeren en je weet het.
nou ja, maar dan heb je wel wat natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil bij deze ook graag melden dat het mogelijk is met een staafmixer pinda's, koekjes en stukjes chocolade tot een acceptabele homogene massa te krijgen.
Het duurt alleen wel een half uur.
Ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef k_i_m het volgende:
Vicky.
Zit iedereen naar hetzelfde tv programma te kijken ofzo?.
hij is leuk he!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef lady-wrb het volgende:
wij zijn net terug van puss in boots
Hij was zo warm dat ik moeite had om hem vast te blijven houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, maar dan heb je wel wat natuurlijk
ik denk dat je van een enkele hap al een kilo aankomtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij was zo warm dat ik moeite had om hem vast te blijven houden.
Nee, de tv staat uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef k_i_m het volgende:
Vicky.
Zit iedereen naar hetzelfde tv programma te kijken ofzo?.
pindarotsjes met vruchtjes? Huuuuquote:Op zondag 15 januari 2012 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien moet er iets van vruchtjes overheen ofzo?
Hier is het ook gewoon 21 :pquote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dan wil je vast niet horen dat het hier vandaag rond de 30 graden was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonet dus even een uitstapje wormerveer en weer terug per fiets gehad
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk dat koude weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonet dus even een uitstapje wormerveer en weer terug per fiets gehad
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
uhh neej...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dan wil je vast niet horen dat het hier vandaag rond de 30 graden was?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk dat koude weerLady wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonet dus even een uitstapje wormerveer en weer terug per fiets gehad
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Yep, en dat blijf je doen, doe het nog steeds.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
ja ben ik wel hoor, maar het legt aan de andere kant de lat zo vreselijk hoog voor volgende werkstukken.
dit was nummer 4 en vanaf nummer 1 werden de beoordeling steeds beter en legde ik de lat voor mezelf steeds weer een stukje hoger. met de bijbehorende faalangst is dat niet echt een fijne combi kan ik jullie vertellen.
ook dit werkstuk heeft me een bak stress gekost en ik zit me nu alweer druk te maken hoe ik een volgend werkstuk op hetzelfde niveau af moet leveren.
kortom, ik word er eigenlijk alleen maar onzekerder van
herkenbaar voor iemand?
nou heel toevallig was ik vanochtend op mijn vrijwilligerswerk (nou ja toevallig, dat doe ik iedere maandagochtendquote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef Fannie het volgende:
Misschien moet je een mantra voor jezelf maken Lady...
"Stress is niet nodig, ik kan zonder, stress is niet nodig, ik kan zonder"
Goed gedaan joh!
Heel toepasselijk iddquote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou heel toevallig was ik vanochtend op mijn vrijwilligerswerk (nou ja toevallig, dat doe ik iedere maandagochtend) en dan trekken ze altijd een kaartje uit een stapel en dat is dan jouw motto van de dag en die van mij was vandaag: je kan het!
hoe toepasselijk he?
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef trui het volgende:
oei, da's ook best snel eigenlijk. ik heb ook wel eens iemand afgevinkt als 'ken ik niet buiten FB' (want dat was ook zo in dat geval) maar ik wist niet dat dat al zo snel zulke gevolgen had.
Fijnquote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wilde gewoon effe melden dat ik blij ben.
Ik heb niets aangeklikt in de trant van 'die ken ik niet persoonlijk', dus ik geloof niet dat ik het geweest ben.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Serpente ik had je wel een verzoek gestuurd idd.
dat klinkt hartstikke fijn inderdaad!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou gewoon! Goeie uitslagen van mijn vader gehad, de kuur slaat aan. Werk gaat lekker, ik heb er plezier en mijn autootje heWat was het fijn zo maar effe voor een kopje koffie met de kids naar mijn familie te gaan! Dat heb ik zo ontzettend gemist...
Ok, ook melding gemaakt dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, ingrid ik heb je ontvriend want ik trek dat spelletjesgedoe op fb echt niet. So sollie!
melding?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ok, ook melding gemaakt dan?
En verder klinkt goed!
Dan krijg je zo iets ongeveer?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Mmmmm pindakaas hagelslag... Daar zouden ze bij B&J ook wel ijs mee mogen maken.
Als we het dan toch over Facebook hebben: Like! A lot!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou gewoon! Goeie uitslagen van mijn vader gehad, de kuur slaat aan. Werk gaat lekker, ik heb er plezier en mijn autootje heWat was het fijn zo maar effe voor een kopje koffie met de kids naar mijn familie te gaan! Dat heb ik zo ontzettend gemist...
Oh, dat doe ik ook zovaakquote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef trui het volgende:
oei, da's ook best snel eigenlijk. ik heb ook wel eens iemand afgevinkt als 'ken ik niet buiten FB' (want dat was ook zo in dat geval) maar ik wist niet dat dat al zo snel zulke gevolgen had.
Heerlijk! Genoeg tegenslagen gehad de laatste 2,5 jaar en echt alles wat ik nu heb, dat heb ik helemaal zelf opgebouwd en hard voor gewerkt! Stug als een dikke hork door blijven gaan da's echt mijn dingetje gewordenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Lady gefeliciteerd![]()
Rocka, lekker is dat hè, als het eens allemaal wel meezit
Lijkt me wel lekker!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg je zo iets ongeveer?
[ afbeelding ]
Ik kan alleen niet vinden waar het vandaan komt....
En daar mag je trots op zijn!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heerlijk! Genoeg tegenslagen gehad de laatste 2,5 jaar en echt alles wat ik nu heb, dat heb ik helemaal zelf opgebouwd en hard voor gewerkt! Stug als een dikke hork door blijven gaan da's echt mijn dingetje geworden
Oh, kun je dat regelen met ijs en chocolade?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker!
Maar ik ging net weer wat minderen met PMS-en de hele maand door
toppie!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
En vooral waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
en wiens placenta hebben ze vermalen?
Moederkoekpate !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha gatver, biest in poedervormen wiens placenta hebben ze vermalen?
Na een paar zakjes placenta en moederkoekjes gaat het de goede kant op!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh gaaf! mag ik daaruit concluderen dat het goed gaat met ruggen en knieen?
nee, die had ik vandaag en die was ook prima de luxe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Lady, wat goed van je werkstuk! Was dat die over rouwrituelen?
Ik ben eig wel nieuwsgierig, mag ik hem lezen? Of is that asking too much?
dat zijn de betere besluiten snoopy!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:29 schreef snoopy het volgende:
moederkoekjes bij de thee![]()
Ik ben zo blijop het nippertje besloten dat we toch gaan skiën met de kinderen
Jou altijdquote:
Kim!! Hoe is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |