They see you rilling, they hatin´quote:
frillen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rillen drillen trillen frillen, 1 pot nat
tester, net als gebruikers, zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Altijd leuk als de tester hele andere dingen ziet dan de programmeur
D'r is wel iemand, maar ik weet zijn naam niet meerquote:
Details van jou te gaan batsen naamloze?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
D'r is wel iemand, maar ik weet zijn naam niet meer
Zou ik even op moeten zoeken in mijn WA.
Je vergeet grillen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rillen drillen trillen frillen, 1 pot nat
Houd dat lekker voor je!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik gaf net een beetje over in mijn mond.
Nee, ik word ook geconfronteerd met misselijkmakende beeldvorming hier.quote:
Je gedraagt je enorm als een klein kindquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik gaf net een beetje over in mijn mond.
Schijt eraan! En wat Babs zegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik word ook geconfronteerd met misselijkmakende beeldvorming hier.
owwww jaa.. maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
dat zeg ik toch niet
Zijn nog meer toffe jaspers!
Ochguttoch.....quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik word ook geconfronteerd met misselijkmakende beeldvorming hier.
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gedraagt je enorm als een klein kind
Why?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allerlei eikels hebben ze, dan wil ik het ook.
Leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar echt iets van 10 jaar geleden, samen met m'n oma
Gaafquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Godtje het volgende:
Leuk
Ik nu na het Zwanenmeer deze van het nationaal ballet.
Maar nog ver weg.
Geen medische noodzaak denk ik dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik krijg geen vergoeding van mijn ziektekostenverzekering om een paar moedervlekken weg te laten halen. Eigen kosten zijn minstens 400 euro.![]()
Exact. Er is geen aanleiding dat het kwaadaardig kan zijn en ik heb geen psychisch lijden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen medische noodzaak denk ik dan?
waar zitten die dingen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exact. Er is geen aanleiding dat het kwaadaardig kan zijn en ik heb geen psychisch lijden.
Dan ga je giselle ook zeker wel mooi vindenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
Dat denk ik ook. Was ook zwaar onder de indruk van het zwanenmeer
Vrij logisch dan dat daar geen gemeensschapsgeld heen gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exact. Er is geen aanleiding dat het kwaadaardig kan zijn en ik heb geen psychisch lijden.
Dan is het net als opblaastieten niet heel gek dat je het zelf moet betalen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is geen gemeenschapsgeld maar verzekeringsgeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij logisch dan dat daar geen gemeensschapsgeld heen gaat.
Ik klaag ook niet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het net als opblaastieten niet heel gek dat je het zelf moet betalen.
En artsen zijn dan opeens erg duur.
I hate to say....quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef stbabylon het volgende:
'even' android installeren... zucht
SBS 6.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vergeet:
http://www.telegraaf.nl/
ik zag hemquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Rinus
Ik heb trouwens een Heb jij mijn piek gezien t-shirt
Je piek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Rinus
Ik heb trouwens een Heb jij mijn piek gezien t-shirt
*proest*quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal indruk maken. 2 zetels die iets willen
Je verwacht wel veel van Henk en Ingrid hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is die tweede straks ook door de mand gevallen.
Ho!quote:
Het slimme gedeelte van Nederland ligt al in een deuk dat het hem niet lukt om zich aan zijn woord te houden. Kan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Je verwacht wel veel van Henk en Ingrid hoor.
Echt, je verwacht veel te veel. Het domme deel van Nederland is veeeeeel dommer dan je denkt. Of dan je je voor kan stellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slimme gedeelte van Nederland ligt al in een deuk dat het hem niet lukt om zich aan zijn woord te houden. Kan niet lang meer duren.
Ik vrees dat dat inderdaad zo is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, je verwacht veel te veel. Het domme deel van Nederland is veeeeeel dommer dan je denkt. Of dan je je voor kan stellen.
quote:
We zullen het zien in 2014 (hopelijk eerder)quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, je verwacht veel te veel. Het domme deel van Nederland is veeeeeel dommer dan je denkt. Of dan je je voor kan stellen.
Weet ik nog niet. Suggesties?quote:
Oh jeequote:
Ik weet al wat ik eet, maar dat is omdat het op moet. Zuurkool, geen culinair hoogstandje helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jeeZal ik eens proberen wat te verzinnen dan?
Zuurkool kort roerbakken en serveren met gegrilde zalm is toch wel heul lekker hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik eet, maar dat is omdat het op moet. Zuurkool, geen culinair hoogstandje helaas.
Gelukkig is er nog taart.
Ik heb geen zalm. En dat ga ik ook niet kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuurkool kort roerbakken en serveren met gegrilde zalm is toch wel heul lekker hoor
Wromnounie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen zalm. En dat ga ik ook niet kopen.
Wat voor vlees?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Bus van 16:02, mooie tijd toch als je om 9:20 bent binnen gekomen?
Ga 20 jan. naar een feestje en daar zou Rinus ook tot de act behoren. Nu heeft het bedrijf hem afgezegd omdat er medewerker waren die niet zouden komen met zo'n onprofessionele act. Gebrek aan humor zeg ik jequote:
Ik zou het met een pan en een pollepel doen, maar ja.. ik ben dan ook vrij normaal..quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga vanavond denk ik maar wat groentjens roerbakken met gamba´s
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het met een pan en een pollepel doen, maar ja.. ik ben dan ook vrij normaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |