4.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef Kerstlied het volgende:
Bedankt voor alle infoIk zal de studieadviseur van beide uni's emailen. Ik zie ook dat je bij Radboud niet meteen wordt toegelaten met een hbo-P, dus dan moet ik nog even kijken.
Het valt me trouwens op dat je in Utrecht maar 2 vakken per semester hebt, tegenover 6/7 in Nijmegen.
4 per semester, 2 per blokquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef Kerstlied het volgende:
Bedankt voor alle infoIk zal de studieadviseur van beide uni's emailen. Ik zie ook dat je bij Radboud niet meteen wordt toegelaten met een hbo-P, dus dan moet ik nog even kijken.
Het valt me trouwens op dat je in Utrecht maar 2 vakken per semester hebt, tegenover 6/7 in Nijmegen.
Je hebt nog steeds maar maximaal 5 tentamens per periode hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef Kerstlied het volgende:
O ja, bedankt voor de correctie![]()
Still, je krijgt bij Utrecht dus minder tentamens per blok. Fijn als je bang bent dat je te laat komt voor tentamens vanwege openbaar vervoer.
Veel plezier en succesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Knightofni het volgende:
Nou, na twee mislukte studies ga ik nu beginnen aan Engelse Taal & Cultuur aan de UU! Heb er zin in
Leuk, veel succes vast!! Misschien kom ik je nog wel tegen, ik ga de Master Vertalen Engels-Nederlands doen aan de UUquote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Knightofni het volgende:
Nou, na twee mislukte studies ga ik nu beginnen aan Engelse Taal & Cultuur aan de UU! Heb er zin in
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kerstliedjes?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga trouwens, Kerstlied, een Master doen
totaal andere kant op: Sociale Geografie, maar wel met een imperial literature insteek
Zoveel zin om te beginnen!
Dat is wel een grote verandering! Op welke uni ga je dat doen? En werd je zomaar toegelaten met een hele andere bachelor?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga trouwens, Kerstlied, een Master doen
totaal andere kant op: Sociale Geografie, maar wel met een imperial literature insteek
Zoveel zin om te beginnen!
Good for youquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |