Dat ging volgens mij voornamelijk over deep packet inspection. Het blokkeren van ip-adressen is natuurlijk ook een belemmering van de vrije informatiegaring, maar ik weet niet of je dat 1 op 1 hier toe kunt passen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef Nickjuh16 het volgende:
Weer zo'n rechter die geen idee heeft waar hij 't over heeft.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)uk-auteursrecht.html
Verder zeer terechte klacht.
LOLquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik het bericht van T.net goed lees, moeten ze domeinen (zinloos!) en IP adressen blokkeren.
Zoiets dus.
if( packet.destIP == "13.37.13.37" ) return false;
Zou an sich wel interessant zijn om te zien waar een ''religie'' aan moet voldoen om als ''religie'' erkend te worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klopt, maar er is hier natuurlijk geen sprake van een echte religie. Er is heel wat voor nodig wil de rechter piraterij als echte religie accepteren. Dat doen ze namelijk niet al te makkelijk. Er heeft ook een seksclub die zichzelf een kerkgenootschap noemden bestaan om zo gebruik te maken van allerlei voordeeltjes die de godsdienstvrijheid met zich meebracht maar daar trapte de rechter ook niet in (klik). Ik weet verder niet waar de rechter precies aan zal toetsen om te kijken of dit een religie genoemd kan worden maar het lijkt me een erg lastig verhaal voor die piraatjes
Die volgen nog wel: http://tweakers.net/nieuw(...)e-bay-blokkeren.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom overigens alleen deze 2 providers ? UPC abonnees etc ontspringen de dans omdat... ?
Morgen komen ook nog films uit en overmorgen, de dag erna etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
Niet alles wat je nodig hebt al gedownload hebben
En series en spellen en software en muziekquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Morgen komen ook nog films uit en overmorgen, de dag erna etc.
En 9 GAG postsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef Quisho het volgende:
[..]
En series en spellen en software en muziek
Wtfquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef remi1986 het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)-the-pirate-bay.html
Faalrechtsysteem ..
Dat zie je verkeerd. Die rechters hebben gewoon geen tijd om muziek te luisteren of een film te kijken. En als ze al eens tijd hebben, hebben ze geld zat om een (te) duur DVD'tje/Blu-Ray'tje te kopen... En aangezien alles wat zij zeggen, wet is, hebben ze ook niets met censuur te maken!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Specularium het volgende:
Ben wel blij met zulke vakkundige en onafhankelijke rechters die geen internet hebben.
Maar een simpel rekensommetje met percentages zouden ze toch wel moeten kunnen ? Deze mensen zijn zogenaamd academisch geschoold...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Die rechters hebben gewoon geen tijd om muziek te luisteren of een film te kijken. En als ze al eens tijd hebben, hebben ze geld zat om een (te) duur DVD'tje/Blu-Ray'tje te kopen... En aangezien alles wat zij zeggen, wet is, hebben ze ook niets met censuur te maken!
Beetje onzinnig verweer, in het geval wat je aanhaalt gaat het om het analyseren van al het internetverkeer en blokkeren van illegaal materiaal, wat werd afgewezen door de rechter omdat het te duur en complex was. Het blokkeren van specifieke IPs is iets totaal anders.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef Nickjuh16 het volgende:
Weer zo'n rechter die geen idee heeft waar hij 't over heeft.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)uk-auteursrecht.html
Verder zeer terechte klacht.
Ja, maar wie gaan er allemaal rechten studeren? In mijn tijd waren dat juist de mensen die niets anders konden...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar een simpel rekensommetje met percentages zouden ze toch wel moeten kunnen ? Deze mensen zijn zogenaamd academisch geschoold...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |