Tevens mis ik deze dame!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:13 schreef RobinOok het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens gehoord, maar ben het daar niet mee eens.
Ik zocht op Google naar hoe lang ik de restjes Chinese rijsttafel kan bewaren, en kwam hier uit. Heel t topic doorgelezen zonder conclusie.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik zocht op Google naar hoe lang ik de restjes Chinese rijsttafel kan bewaren, en kwam hier uit. Heel t topic doorgelezen zonder conclusie.![]()
Nu wil ik weten hoe t is afgelopen ook!
quote:Op woensdag 10 september 2025 14:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meeste van de afhaal chinees is rustig een paar dagen te bewaren in de koelkast, maar doe dit NIET met rijst of zelfs Bami.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Rijst of mie sowieso niet bewaren, vlees etc in sausjes niet dagenlang bewaren.
Ooit een keer goed ziek geworden van shoarma, het was niet eens bedorven, maar moddervet en mijn lichaam kan daar niet tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:15 schreef technofreak86 het volgende:
Ik mag toch aannemen dat vrijwel iedereen wel eens ziek is geworden van eten. De meer behoudende adviezen hier zorgen voor een zo laag mogelijk risico op een dagje op de porceleinen troon. Dat wil dus niet zeggen dat je altijd ziek zou worden van eten wat een dag buiten de koeling heeft gestaan.
Laat staan de Chinees zelf 😱quote:Op woensdag 10 september 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet ik die gewoon 4 dagen lang Chinees eet dan en nog steeds leef![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |