Eigenlijk had Rita deze serie dus moeten insprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja steeds dat 'wij'.... "eeuwenlang hebben wij onze huizen gebouwd...". ik weet nergens van!
nou enorm zegquote:
Vergelijk het eens met hoe het er 10 jaar geleden bij stond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
nou enorm zeg.
wel leuk dat zelfs bij mensen thuis het beeld van boven is
hmm ja zo kan je er ook naar kijken. ik vind t personlijk geen gezicht. Rotterdam blijft de mooiste hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hoe het er 10 jaar geleden bij stond.
Daarnaast is de Haagse skyline best wel uniek door de verschillende vormen en kleuren op zo'n kleine ruimte.
Rotterdam vind ik persoonlijk ook mooier, maar dan wel puur en alleen omdat de skyline veel breder is. Den Haag is weer uniek omdat, zoals ik al zei, de vele vormen en kleuren in zo'n kleine massa. Rotterdamse skyline zal de komende jaren alleen nog maar indrukwekkender worden trouwens, staat best veel in de planning om gebouwd te worden daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
hmm ja zo kan je er ook naar kijken. ik vind t personlijk geen gezicht. Rotterdam blijft de mooiste hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |