aye, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn gesplists, we hebben een bullshit topic en een serieus topic
Vastbinden, vernederen, als een stuk vuil behandelen, slaan, schoppen, haren trekken, "verkrachten"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Details aub
Stiekem zijn wij kardinalen de ware illuminatiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was een ketter.
Nog een paar kardinalen meer en we kunnen een paus kiezen als de huidige omvalt.
Echt ook zo'n iemand waarbij je het niet verwacht. Ik weet nog steeds niet of ik dominant ben of niet. Ik weet wel wat ik liever ben.. neem aan dat dat teltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Met zweepjes enzo ook het dominante type.
Schoppen gaat te ver.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vastbinden, vernederen, als een stuk vuil behandelen, slaan, schoppen, haren trekken, "verkrachten"
Dat soort werk.
Mits je er iets mee doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt ook zo'n iemand waarbij je het niet verwacht. Ik weet nog steeds niet of ik dominant ben of niet. Ik weet wel wat ik liever ben.. neem aan dat dat telt
O okequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vastbinden, vernederen, als een stuk vuil behandelen, slaan, schoppen, haren trekken, "verkrachten"
Dat soort werk.
Zolang jij je vriend nog niet berijd als een stier en hem geen kant op laat gaan. En hij je tegen de muur zet, ben je niet dominant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt ook zo'n iemand waarbij je het niet verwacht. Ik weet nog steeds niet of ik dominant ben of niet. Ik weet wel wat ik liever ben.. neem aan dat dat telt
Ik zou dit niet meteen laten door blijken in de slaapkamer, maar ik kan het wel zijn. Maar dat zal er niet meteen uitkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat met laten smeken, blinddoeken, krabben en bijten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vastbinden, slaan, haren trekken,
Dat soort werk.
Niks opwindends aan schoppen... Dat is gewoon mishandeling...quote:
Heloef trekt aan der haren en bestijgt haar als een wilde stier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dit niet meteen laten door blijken in de slaapkamer, maar ik kan het wel zijn. Maar dat zal er niet meteen uitkomen.
Daar is inderdaad niks opwindends aan. Maar ik vind de rest dus ook al niet opwindend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks opwindends aan schoppen... Dat is gewoon mishandeling...
Als stuk vuil behandeld worden is iets anders dan iemand mishandelen.
Je bent maagd, je weet er niks van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dit niet meteen laten door blijken in de slaapkamer, maar ik kan het wel zijn. Maar dat zal er niet meteen uitkomen.
Begrijpelijk, hoewel vastbinden etc en alles in bepaalde mate wel opwindend kan zijn, maar schoppen dus nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niks opwindends aan. Maar ik vind de rest dus ook al niet opwindend.
+++++++++++++++++++++++++++++++++quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent maagd, je weet er niks van.
Woman on top dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang jij je vriend nog niet berijd als een stier en hem geen kant op laat gaan. En hij je tegen de muur zet, ben je niet dominant.
Dan wil je liever gedomineerd worden wssquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Woman on top dan?
Als ik iets echt geil vind, is het tegen de muur gedrukt worden. En dat mag hard.
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+++++++++++++++++++++++++++++++++
[ afbeelding ]
Dat teken staat voor oneindigheid....quote:
Het is ook wel soort van safe, want jij volgt alleenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan wil je liever gedomineerd worden wss
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat teken staat voor oneindigheid....
+1 was gewoon te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |